Zioolko00 Zgłoś #1 Napisano 24 Lutego 2019 witam kto, gdzie robił ... jakie efekty i za ile tylko proszę bez manuali bo chodzi o DSG. i 177km seria a nie 140 czy 170 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #2 Napisano 26 Lutego 2019 Jeden pies czy Manual czy Automat i czy 170\177 bo tylko softem się różnią ogólnie zachowując ekologie masz 205-215KM i 410-430 Nm płaskiego Ja mam 219 Km w manualu 447Nm ale EGR out i zaślepiony . Robione u Synek Tune jednego z najlepszych speców od Diesli i modyfikowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orkasan Zgłoś #3 Napisano 15 Marca 2019 Hej, A czy ma ktoś doświadczenie jak sprawuje się DSG z takim momentem? A DPF czy właśnie EGR? Trzeba zaslepiac? Mój ma na gwarancji wgrane zmienione oprogramowanie na to "zdrowsze, nie oszukane" ale naczytałem się że dla zdrowia silnika lepiej je cofnąć. Przy okazji można by dłubnąć jeśli nie wykończy to podzespołów. Dzięki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #4 Napisano 20 Marca 2019 Jak wszystko bedzie robione z glowa to podziala wszystko. Jak bedzie gotowiec itp to z czasem beda problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #5 Napisano 21 Marca 2019 CGLC bliźniaczy silnik 177KM + S-Tronic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power Zgłoś #6 Napisano 18 Kwietnia 2019 Wiecie co u was stoi na przeszkodzie do dalszego podnoszenia mocy ? Jaką macie tempterature spalin ? U mnie właśnie tempteratura jest problemem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #7 Napisano 18 Kwietnia 2019 11 minut temu, power napisał: Wiecie co u was stoi na przeszkodzie do dalszego podnoszenia mocy ? Jaką macie tempterature spalin ? U mnie właśnie tempteratura jest problemem. dalsze podnoszenie to do ilu KM i Nm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power Zgłoś #8 Napisano 18 Kwietnia 2019 47 minut temu, rosol napisał: dalsze podnoszenie to do ilu KM i Nm? 195KM i 420Nm odpowiadając na dalsze pytania w strefie na stryjskiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #9 Napisano 18 Kwietnia 2019 no to wynik masz podobny jak inni... to, że ktoś ma 440Nm to niech pokaże wykres.... Ty masz np. 420Nm bardziej płasko a ten z 440Nm w piku a potem opada bo nie idzie tego utrzymać heh 18 minut temu, power napisał: 195KM i 420Nm odpowiadając na dalsze pytania w strefie na stryjskiej a podrzuć wykres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power Zgłoś #10 Napisano 8 Maja 2019 (edytowane) Edytowane 8 Maja 2019 przez power Wymiana foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #11 Napisano 8 Maja 2019 (edytowane) Nie dal rady tego spadku przy 2100 obrotow podniesc aby wygladzic? Pewnie tego nie czuc? Wykres wyglada ladnie heh Edytowane 8 Maja 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #12 Napisano 15 Maja 2019 Problemem jest mała pierdziawka która wydmucha max 220KM. Trzeba większej turbawki z większym wyjściem wydechowym itp Układ paliwowy starczy do 240/250 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #13 Napisano 15 Maja 2019 (edytowane) raczej napisz ile turbo maks dmucha a nie ile koni po drugie spadek ten nie ma związku z tym ile jest w stanie maks wycisnąc, ponieważ maks moment uzyskany jest przy 2600 obrotów Edytowane 15 Maja 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #14 Napisano 15 Maja 2019 Ta turbinka jest mała co chce się uzyskać z malucha jak mały wirnik tworzy przy wyższych obrotach większą temperaturę. Albo hybryda z niej w TX turbo da się zwiekszyć koło kompresji jak i wydechowe lub bawić się w GTD17 np co starczy na 240KM +\- i jakieś 480/500Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #15 Napisano 15 Maja 2019 Skoro 170KM/350Nm ma takie samo turbo co 177KM/380Nm to podniesienie na 420-430Nm stage1 nie wyglada slabo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #16 Napisano 15 Maja 2019 Ogólnie nie Tylko też pamiętaj że jednak utrzymanie Nm ogranicza DPF Zdjęcie jego pomaga ale jak sprawny jest DPF to po co sciągać kosztem 10Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #17 Napisano 15 Maja 2019 @KLICHO pokaz wykres swojego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #18 Napisano 15 Maja 2019 Jak znajdę to wyśle bo kompa mam po formacie Ale jak nie poszło w eter to napisze do tunera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #19 Napisano 15 Maja 2019 @KLICHO a Ty masz 140KM/320Nm zrobiony na 219KM/447Nm ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #20 Napisano 15 Maja 2019 Tak ale z turbiną od 170\177 muszla zimna spolerowana na lustro w środku + porting kanałów wydechowych. Pewnie uja tam daje ale zrobiłem tak. Na i EGR off. I zaślepiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach