rosol Zgłoś #41 Napisano 8 Grudnia 2022 @SeBa_ auto z X.2017 i jeszcze na fabrycznym aku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedenastka Zgłoś #42 Napisano 5 Kwietnia 2023 Dobry prostownik z wyswietlaczem i kilkoma programami uratuje go, też to miałem , akumulator fabryczny ma żyć min 5-6 lat ; np.. Prostownik samochodowy Anhtczyx 12/24 V 8 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keneida Zgłoś #43 Napisano 7 Sierpnia 2023 mi oryginalny moll EFB padł po prawie 6 latach. Start stop aktywny. Zobaczymy jak nowy wytrzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzonzi Zgłoś #44 Napisano 20 Października 2023 Podłączę się do tematu. Potrzebuję odłączyć akumulator żeby dostać się do poduszki skrzyni biegów. Co się może stać, że odłączę, a następnie podłączę ten sam akumulator? Będzie masa błędów czy coś? Jak radzicie to zrobić żeby nie narobić bigosu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pzi1967 Zgłoś #45 Napisano 20 Października 2023 Odłączaj. Nic się nie wydarzy. Po ponownym podłączeniu cześć systemów się zresetuje i przez kilka minut lub parę km przebiegu będzie świecić ale się uspokoi. Robiłem tak gdy mi się coś w kompie zawiesiło i nie działały radary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olafejs Zgłoś #46 Napisano 16 Lutego A czy można wymienić EFB na AGM w 1.8 TSI ? Kodując oczywiście OBDeleven prawidłowo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeżutp Zgłoś #47 Napisano 17 Lutego Zawsze można zmienić na "lepszy". Pytanie tylko po co wydawać większą kasę nie mając z tego "większego" pożytku dla auta. Rekuperacji w Twoim aucie nie ma wiec spokojnie Efb Ci wystarczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olafejs Zgłoś #48 Napisano 17 Lutego Nie do końca pytałem o analizę opłacalności… mam za darmo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeżutp Zgłoś #49 Napisano 17 Lutego 2 godziny temu, Olafejs napisał: Nie do końca pytałem o analizę opłacalności… mam za darmo. To jak najbardziej Agm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #50 Napisano 18 Lutego Mój Passat 1.8 z 2016r ma system rekuperacji. Wiem, że też miały go modele z 2018r więc zakładam, że wszystkie miały. Jeśli nie da się przekodować algorytmu na AGM to ciężko przewidzieć jak się zachowa ładowanie. Obstawiam, że system będzie go częściej ładował na maxa. Druga sprawa, że będzie to ładowanie z napięciem do 14,8V czyli górny zakres pracy AGM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach