Skocz do zawartości
googie

2/3-letni akumulator - do wymiany?

Rekomendowane odpowiedzi

@SeBa_ auto z X.2017 i jeszcze na fabrycznym aku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry prostownik z wyswietlaczem i kilkoma programami uratuje go, też to miałem , akumulator fabryczny ma żyć min 5-6 lat ;

np..  Prostownik samochodowy Anhtczyx 12/24 V 8 A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi oryginalny moll EFB padł po prawie 6 latach.  Start stop aktywny. Zobaczymy jak nowy wytrzyma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu. Potrzebuję odłączyć akumulator żeby dostać się do poduszki skrzyni biegów. Co się może stać, że odłączę, a następnie podłączę ten sam akumulator? Będzie masa błędów czy coś? Jak radzicie to zrobić żeby nie narobić bigosu? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odłączaj. Nic się nie wydarzy. Po ponownym podłączeniu cześć systemów się zresetuje i przez kilka minut lub parę km przebiegu będzie świecić ale się uspokoi.

Robiłem tak gdy mi się coś w kompie zawiesiło i nie działały radary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy można wymienić EFB na AGM w 1.8 TSI ? Kodując oczywiście OBDeleven prawidłowo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można zmienić na "lepszy".  Pytanie tylko po co wydawać większą kasę nie mając z tego "większego" pożytku dla auta.

Rekuperacji w Twoim aucie nie ma wiec spokojnie Efb Ci wystarczy... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca pytałem o analizę opłacalności… mam za darmo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Olafejs napisał:

Nie do końca pytałem o analizę opłacalności… mam za darmo. 

To jak najbardziej Agm ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój Passat 1.8 z 2016r ma system rekuperacji. Wiem, że też miały go modele z 2018r więc zakładam, że wszystkie miały.

Jeśli nie da się przekodować algorytmu na AGM to ciężko przewidzieć jak się zachowa ładowanie. Obstawiam, że system będzie go częściej ładował na maxa. Druga sprawa, że będzie to ładowanie z napięciem do 14,8V czyli górny zakres pracy AGM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności