Patryk098 Zgłoś #1 Napisano 23 Listopada 2018 Witam, mam problem z moim Passatem 2.0TDI BKP. Podczas podróży 2x300km zaczął przerywać podczas przyspieszania, stało się to 2 razy pod rząd po przejechaniu równo 200km. Silnik podczas przyśpieszania zaczął poszarpywać i się jakby dławił, gdy przez chwilę jechałem na niskich obrotach wszystko wróciło do normy. Passat ma moc nie było żadnych zmian podczas użytkowania, samochód normalnie odpala. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, po wymianie miał ciężko odpalić, trzeba było 10 razy włączać zapłon żeby napomował paliwo. Odpalił i dalej jechał, następnego dnia po odpaleniu rano szarpał i nierówno chodził, chwile później zaczął trząść budą na wolnych i całkowicie zgasł, teraz nie da się go uruchomić. Na komputerze nie ma żadnych błędów a w puszcze filtra paliwa jest ropa. Proszę o jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2018 Sprawdź stan wtryskiwaczy. Bład jakiś musi być, może być to czujnik położenia wału np. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk098 Zgłoś #3 Napisano 23 Listopada 2018 Błędy były sprawdzane po tej usterce, nic nie było. Dodam że rok temu były regenerowane cewki w pompowtryskach (przypadłość pompek siemens). Jakby był czujnik trafiony to pewnie byłby błąd albo check. A nawet check się nie pali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1987 Zgłoś #4 Napisano 24 Listopada 2018 Jeśli olej w filtrze paliwa, to zacznij od sprawdzenia pompy tandemowej. Wymiana uszczelek i oringu lub wymiana całej pompy na nową lub taką z gwarancją szczelności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk098 Zgłoś #5 Napisano 24 Listopada 2018 (edytowane) @pawel1987 Nie ma oleju w filtrze paliwa. @KLICHO czy to możliwe, żeby od uszkodzonego czujnika nie było błedu? wtryski na, której grupie sprawdzać? Edytowane 24 Listopada 2018 przez Patryk098 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #6 Napisano 24 Listopada 2018 Jak pompki masz grupa 13 18 i 23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk098 Zgłoś #7 Napisano 25 Listopada 2018 Mechanika podejrzenia padły na oringi na pompowtryskach lub pęknięta głowica, tylko czy możliwe żeby z dnia na dzień pękła głowica. Nigdy nie było problemu z pobieraniem płynu, oleju w płynie, zapachem ropy czy przegrzewania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #8 Napisano 26 Listopada 2018 Z dnia nadzień też by nie pękła. Co do oringów już wcześniej powinieneś zauważyć że dłuzej odpala itp . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #9 Napisano 26 Listopada 2018 (edytowane) Mi tak walneła pompa w zbiorniku, też od czasu do czasu nie równo pracował , ale mu przechodziło, pewnego dnia wsiadlem do auta odpaliłem i też coś zaczął nierówno ale zaraz mu przeszło potem ujechalem jakieś 500 metrów i sam z siebie zgasł i już nie odpalił, oczywiście laweta i do kuzyna mechanika, szybka diagnoza pompa w zbiorniku, po wymianie śmiga już dwa lata. PS. Też mam 2.0 TDI BKP. Edytowane 26 Listopada 2018 przez Matiz4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk098 Zgłoś #10 Napisano 26 Listopada 2018 @KLICHOteż mam takie wrażenie, że z dnia na dzień by głowica nie pękła i te oringi, samochód nie miał żadnych bolączęk związanych z oringami. Ostatniego dnia odpalił od razu a było -1st. @Matiz4 najgorsze jest to, że pompka działa słychać i widać jak podaje paliwo do puszki filtra, nie wiem czy po prostu za słabo czy co. Tobie pompka padła całkowicie nie było jej słychać i nie podawała paliwa wężykiem do puszki filtra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #11 Napisano 26 Listopada 2018 Próbowałeś odpalić na PLAK? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk098 Zgłoś #12 Napisano 26 Listopada 2018 @MucikV Nie próbowałem, warto spróbować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #13 Napisano 26 Listopada 2018 Trzeba nawet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk098 Zgłoś #14 Napisano 26 Listopada 2018 Passat ożył na plaku, lecz tylko on go trzyma przy życiu. Gdy ma Plak w dolocie działa, lecz kulawo, chodzi tyle ile jest psikany plak, miga też kontrolka świec żarowych, ale checka nie ma. Jakieś porady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #15 Napisano 26 Listopada 2018 U mnie nie było słychać pompy ani nie podawała, poprostu stanęła i już nie ruszyła ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #16 Napisano 26 Listopada 2018 16 minut temu, Patryk098 napisał: Passat ożył na plaku, lecz tylko on go trzyma przy życiu. Gdy ma Plak w dolocie działa, lecz kulawo, chodzi tyle ile jest psikany plak, miga też kontrolka świec żarowych, ale checka nie ma. Jakieś porady? I to jest juz informacja. Albo nie podaje paliwa na pompki albo ich nie otwiera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk098 Zgłoś #17 Napisano 26 Listopada 2018 (edytowane) @MucikV Jakie dalej poczynania? Jakie kolejne kroki podjąć? Nadal nie ma checka, błędy sprawdzę gdzieś za godzinę czy są Edytowane 26 Listopada 2018 przez Patryk098 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #18 Napisano 26 Listopada 2018 Ja bym sprawdził cewki pompek i czujnki położenia wału i wałka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk098 Zgłoś #19 Napisano 26 Listopada 2018 @MucikV Cewki były regenrowane wszystkie 01.09.2017r., usługa w Bosch Servis, gdy one padły samochód wgl nie odpalał, był błąd i palił się check. Z tego co wiem, to przy padniętym czujniku wału nie wzrastałyby obroty podczas odpalania. Obroty podczas kręcenia rozrusznikiem podnoszą się ~200rpm. Nie wiem jakie objawy występują gdy jest walnięty czujnik wałka, ale myślę, że byłby błąd w komputerze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #20 Napisano 26 Listopada 2018 Brak błędu nie oznacza prawidłowej pracy. Dla świętego spokoju sprawdzilbym te cewki , im więcej rzeczy wyelimknujesz tym mniej masz do sprawdzenia. Tak na logikę to coś uniemożliwia podanie paliwa przez wtryskiwacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach