Skocz do zawartości

Patryk098

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kolego nie bez powodu pytam o pin z końcówką E, ponieważ znalazłem takie https://pl.aliexpress.com/item/32807868734.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1500bd60zASis9&algo_pvid=7dbbcc27-e230-440d-961c-3ebf643f7a77&algo_expid=7dbbcc27-e230-440d-961c-3ebf643f7a77-8&btsid=0b0a182b15818513137346551e8331&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ chciałbym to zamówić tylko pytam czy pin 000979030 a 000979030e to jest to samo.
  2. Przeczytałem cały temat a dalej nie wiem co może być w moim przypadku. Witam, od dłuższego czasu walczę z niespodziewanym gaśnięciem Passata przy dojazdach do skrzyżowań, czasami wyrzuci taki BŁĄD i przechodzi w tryb awaryjny. Zaczęło się od gaśnięcia, później wywaliło błąd g28 w trasie. Od razu czujnik wymieniony na nowy Boscha, wymiana nie dała nic, kolejne co to kostka od czujnika bo miała urwany zatrzask i okazało się, że kabel 10CM od kostki jest nadpęknięty więc wymiana całej kostki z kawałkami kabli, kolejny zabieg który nie wiele dał. Co ważne w wilgotne dni samochód gaśnie dużo częściej i padło przypuszczenie na wiązkę. Samochód oddany do elektromechanika i stwierdził, że wiązka jest cała od ECU aż do czujnika i przejście jest. Z tego co wywnioskowałem to samochód miał zmieniony 2mas (nie za mojej kadencji) czujnik został niewymieniony gdyż od razu przy wymianie okazało się, że czujnik jest przytarty od 2masu. (przypuszczenie, że jak czujnik został stary to i uszczelniacz też będzie stary) Nie daje mi to spokoju, że w wilgotne dni jest dużo gorzej więc wygląda na jakiś problem z elektryką. Słyszałem, że 2.0TDI 16v ma inny czujnik g28 niż 8v, czy to prawda? Elektromechanik u którego miałem auto nie potrafił podać diagnozy, ale zacząłby od wymiany uszczelniacza, w którym jest impulsator. Miał ktoś taki problem, od czego zacząć, wymiana czujnik na inny, czy mógł się trafić wadliwy wybrałem generalnie najlepszy zamiennik. Demontaż skrzyni i wymiana uszczelniacza czy może jeszcze raz przejrzeć wiązkę?
  3. Padł wtrysk, mam teraz 03G130073D. Jakim wtryskiem mogę go zastąpić? Jaka końcowka bedzię kompatybilna z resztą wtryskiwaczy? Wymieniam jeden wtrysk, czy każdy z BKP silnika będzie pasować?
  4. @MucikV wiesz może jak sprawdzić te cewki?
  5. @MucikV Cewki były regenrowane wszystkie 01.09.2017r., usługa w Bosch Servis, gdy one padły samochód wgl nie odpalał, był błąd i palił się check. Z tego co wiem, to przy padniętym czujniku wału nie wzrastałyby obroty podczas odpalania. Obroty podczas kręcenia rozrusznikiem podnoszą się ~200rpm. Nie wiem jakie objawy występują gdy jest walnięty czujnik wałka, ale myślę, że byłby błąd w komputerze.
  6. @MucikV Jakie dalej poczynania? Jakie kolejne kroki podjąć? Nadal nie ma checka, błędy sprawdzę gdzieś za godzinę czy są
  7. Passat ożył na plaku, lecz tylko on go trzyma przy życiu. Gdy ma Plak w dolocie działa, lecz kulawo, chodzi tyle ile jest psikany plak, miga też kontrolka świec żarowych, ale checka nie ma. Jakieś porady?
  8. @MucikV Nie próbowałem, warto spróbować?
  9. @KLICHOteż mam takie wrażenie, że z dnia na dzień by głowica nie pękła i te oringi, samochód nie miał żadnych bolączęk związanych z oringami. Ostatniego dnia odpalił od razu a było -1st. @Matiz4 najgorsze jest to, że pompka działa słychać i widać jak podaje paliwo do puszki filtra, nie wiem czy po prostu za słabo czy co. Tobie pompka padła całkowicie nie było jej słychać i nie podawała paliwa wężykiem do puszki filtra?
  10. Mechanika podejrzenia padły na oringi na pompowtryskach lub pęknięta głowica, tylko czy możliwe żeby z dnia na dzień pękła głowica. Nigdy nie było problemu z pobieraniem płynu, oleju w płynie, zapachem ropy czy przegrzewania
  11. @pawel1987 Nie ma oleju w filtrze paliwa. @KLICHO czy to możliwe, żeby od uszkodzonego czujnika nie było błedu? wtryski na, której grupie sprawdzać?
  12. Błędy były sprawdzane po tej usterce, nic nie było. Dodam że rok temu były regenerowane cewki w pompowtryskach (przypadłość pompek siemens). Jakby był czujnik trafiony to pewnie byłby błąd albo check. A nawet check się nie pali.
  13. Witam, mam problem z moim Passatem 2.0TDI BKP. Podczas podróży 2x300km zaczął przerywać podczas przyspieszania, stało się to 2 razy pod rząd po przejechaniu równo 200km. Silnik podczas przyśpieszania zaczął poszarpywać i się jakby dławił, gdy przez chwilę jechałem na niskich obrotach wszystko wróciło do normy. Passat ma moc nie było żadnych zmian podczas użytkowania, samochód normalnie odpala. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, po wymianie miał ciężko odpalić, trzeba było 10 razy włączać zapłon żeby napomował paliwo. Odpalił i dalej jechał, następnego dnia po odpaleniu rano szarpał i nierówno chodził, chwile później zaczął trząść budą na wolnych i całkowicie zgasł, teraz nie da się go uruchomić. Na komputerze nie ma żadnych błędów a w puszcze filtra paliwa jest ropa. Proszę o jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności