Jump to content
Sign in to follow this  
lukaszooo1990

turbosprezarka, uklad podcisnienia.

Recommended Posts

WItam forumowicze.

 

prosze o pomoc w znalezieniu uszkodzenia..

mam problem otoz nagle passat stracil moc. calkowcie.

zero turbo.

max predkosc 80 km/H

DODAM ZE SPRAWDZALEM TURBO BYO CZYSZCZONE. SZTANGA SPRAWDZANA SRZYKAWKA. ZERO BLEDOW POD KOMPEM

PO ODPALENIUN SILNIKA SZTANGA NIE WCIAGA SIE NAWET 1MM.

 

 

CO TO ZA PRZYCZYNA/ PROSZE O POMOC. NA DODATEK PODMIENIALEM Z NOWYM ZAWOR N75 I DALEJ TO SAMO

Share this post


Link to post
Share on other sites

A hamulce? Tak samo skuteczne jak były jak wiele razy pod rząd wciśniesz pedał?

Skoro sztanga stoi, N75 podmieniany to możliwe, że spadł mu przewód z podciśnieniem. Przejrzyj całą instalację podciśnienia. 

Edited by StreamHD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za odp. Dziosja będę działał. A ma ktos schemat podlaczen do silnik avb. Lub foty podlaczen ?

Tak z hanulcami nic sie nie zmieniko tak samo działają jak kilka dni przed awaria. Problem jest taki ze na kazdym birgu mul. Straszny. Nie wciaga nawet sztangi a tak jak mówiłem podniemialem zawir n75 na nowy i dalej to samo mam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdzilem pompa vacum wytwarza cisnienie do zaworu z czarna kopulka znajduje sie on pod dolotem i czujnikiem doladowania. ale dalej nie idzie

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idź od końca, czyli od gruchy turbo albo od zasilania N75. Na zasilaniu cały czas ma być pociśnienie.

Klapa gasząca działa? Sprawdz zasilanie N239.

Edited by jihad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo sterowanie zaworem padło albo auto jest w trybie awaryjnym z jakiegoś powodu albo masz gdzieś rozwalony przewód podciśnienia. Podłącz N75 bezpośrednio pod vacuum i zobacz jak wtedy reaguje turbina. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grucha nie jest wciagana nie zasysa powietrza... A zawor z dzara kopulka i napis made in usa prz filtrze powietrA ma wplyw?

A moze ten n18 jest walniety bo z tego co widze to do n75 idzie cisnienie od niego 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koło N18 jest czwórnik i to z niego idzie podciśnienie do N75. Podłącz N75 prosto pod vacuum i sprawdź czy auto pojedzie normalnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, lukaszooo1990 napisał:

zawor z dzara kopulka i napis made in usa prz filtrze powietrA ma wplyw?

To właśnie N239, nie ma bezpośredniego wpływu na pracę turbosprężarki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Sam niewien co sie stalo ale porozlaczalem przewody przedmuchalem. Wczoraj bylo ok ciagnal od okolo 1800. Dzisiaj wsiadam jade na początku ciagnie ok od 1800. Nagle znowu cos nie tak i ciagnie ale dopieo od 2500 2600. Rozumiem ze vos sie przycina ? Nie mam juz pojecia

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, lukaszooo1990 napisał:

Witam. Sam niewien co sie stalo ale porozlaczalem przewody przedmuchalem. Wczoraj bylo ok ciagnal od okolo 1800. Dzisiaj wsiadam jade na początku ciagnie ok od 1800. Nagle znowu cos nie tak i ciagnie ale dopieo od 2500 2600. Rozumiem ze vos sie przycina ? Nie mam juz pojecia

Musisz zrobic logi, nikt nie zgadnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy