Gość dayv Zgłoś #1 Napisano 22 Lutego 2006 siemacie ostatnio pisalem o skutkach rzadkiego mycia w czasie zimy soli blota posniegowego itp. Na karoseri od listwy w dol lakier byl bardzo porowaty w czarnych i rdzawych kropkach. udalo mi sie to z czysci tempem i jest cacy. ale na jak dlugo... z tad tez pytanie czy w Passatach byly orginalnie montowane chlapaki? bo z obserwacji widze ze malo co ktore 3b ma je zalozone. Ile kosztuja na prrzod ile na tyl???? orientuje sie Ktos w cenach? wydaje mi sie ze brak ich u mnie w pasku to bezposrednia przyczyna tej wysypki:| za info wielie thx !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2006 25 zl na przód. Uniwersalne ale pasują b. dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #3 Napisano 22 Lutego 2006 Proponuję zakupić jakieś używki z Allegro. Przynajmniej bedziesz miał orginałki na niewielkie pieniądze. Można kupić uniwersalne lecz palstik ten jest wtedy torchę twardszy i bardziej podatny na pęknięcia. Jakby nie było chlapacze sa warte zakupu. Ja mam od nowości ori chlapacze przód i tył i musze powiedzieć, że lakier poniżej listew drzwiowych mam idealny. No i jakby nie było to warto myć samochód nawet w zimie. Jestem w lepszej sytuacji niż część osób bo mam garaż ale wczesniej póki go nie miałem tez myłem parę razy auto podczas zimy. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #4 Napisano 22 Lutego 2006 Oryginalne sa z plastiku? Nigdy ich kurcze nie macałem a nie widać po nich... Uniwersalne mam z gumy. IMHO wyglad podobny a użyteczność większa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #5 Napisano 22 Lutego 2006 Orginały są z takiego plastycznego tworzywa, że jak je zegniesz o 180 stopni to nie ulegną pęknięciu itp. Zaraz po puszczeniu powróćą do pierwotnego kształtu i pozycji. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #6 Napisano 22 Lutego 2006 ok spoko. wiem na czym stoje. przejade najpierw po jakis mechanicznych z akcesoriami . jezeli by byly ale drogie to jeszcze przejade na gielde i zobacze jakie one sa i za ile. Thx za info. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość necro Zgłoś #7 Napisano 22 Lutego 2006 Mialem chlapacze ale zdemontowalem,nie podobal mi sie z nimi,a ze lakier srebrny...no coz,w lecie co miesiac pasta do reki i czyszczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lukasiasty Zgłoś #8 Napisano 22 Lutego 2006 Też szukam tych chlapaczy,ale interesuje mnie tylko orginał.Czy do 3B i 3BG są takie same,chce tylko na przód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #9 Napisano 22 Lutego 2006 wlasnie ja tez mam srebrny i myje na bezszczotkowych kerszerach. wierzchni kurz sie zmywa owszem sol tez zostanie wyplukana ale zeby domyc te progi i to co jest pod listwa to nie da rady nawet gabka z plynem i szorowanie:/ tylko pasta... dlatego pojezdze i popytam i te chlapacze to juz ie chodzi o wyglad ale kwestie zabezpieczenia lakieru. nie mam okazji aby czesto go myc nawet w lecie wiec przydadza mi sie chlapacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek Zgłoś #10 Napisano 22 Lutego 2006 Ojciec miał takie oryginalne w swojej Xsarze i jakoś sie fajnie nie wyginały tylko pourywały mocowania :608: Zastanawiałem się nad uniwersalnymi i po przeczytaniu tego postu chyba je kupie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #11 Napisano 22 Lutego 2006 moim zdaniem i tak za wiele wam to nie da bo jak sie jedzie w taka pogode jak dzisiaj to te błocko i tak leci wszedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #12 Napisano 22 Lutego 2006 Błoto jak błoto. Jednak jak Ci lód zabiera zaślepki z listew progowych to już jest niefajnie :-) Błoto też nie lata tak jak kiedyś. Już ta piekna smuga na drzwiach nie powstaje tak łatwo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #13 Napisano 22 Lutego 2006 Ja w tej chwili napewno nie zrezygnowałbym z chlapaczy przednich i tylnych. PRzyzwyczaiłem sie do wygladu auta a idealny stan lakieru jeszcze bardziej mnie przekonuje, ze sa warte grzechu te chlapacze. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lukasiasty Zgłoś #14 Napisano 22 Lutego 2006 Te zaślepki na progach z przodu też mi lód zaczoł wyrywać,to je sobie przykręciłem malutkimi wkręcikami żeby sie nie urwały :641: trzymają sie super i nic nie widać,że je coś trzyma :641: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #15 Napisano 22 Lutego 2006 Lukasiasty, Zanim się zorientowałem to już było po ptakach :622: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lukasiasty Zgłoś #16 Napisano 22 Lutego 2006 No to będziesz musiał sobie coś wyrzezbić teraz :610: ja je uratowałem w ostatnim momencie teraz nic ich nie ruszy,chyba,że razem z progiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek Zgłoś #17 Napisano 15 Marca 2006 Prawie zgybiłem zaslepke od progu :639: . Ale zmobilizowało mnie to i kupiłem chlapacze tzw. uniwersalne wygląda to tak jak widać na foto,troche sie je docina ale ogólnie są ok. Kupiłem je na allegro za 25zł komplet przesyłka gratis,na tej aukcji. I polecam innym! http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=90069444 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #18 Napisano 23 Marca 2006 siema ej a przykrecales je blachowkretami..? czy dostales gdzies spinki i na nich sie trzyma? bo sie zastanawiam do czego tam sie je kreca czy tylko do nadkola..? czy do blachy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DOBI1205 Zgłoś #19 Napisano 24 Marca 2006 ja mam oryginały założone w salonie przed sprzedażą i przód jeszcze o.k. ale tył to na pusto sprawdza się ale gdy masz coś w bagażniku cięższego to porażka , prawie dotykają asfaltu , fakt są bardzo giętkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #20 Napisano 24 Marca 2006 Jesli wioze jakiegos nowego pasazera w samochodzie i wykonuje manewry typu zjazd z kraweznika to zawsze widze skrzywiona mine, jakby reakcje na urywajacy sie wydech To jednak tylko chlapacze - non stop nimi gdzies zawadzam. Sa jednak pancerne (pewnie przez to, ze z dobrego materialu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach