Skocz do zawartości
Gość leotdi

Czy kupilibyście powtórnie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Tego Ci życzę:dobrze Dodam że na ten wynik składają się ważne czynniki:

1. Regularne i terminowe przeglądy(olej, filtry,rozrząd)

2. Delikatna jazda na nierozgrzanym silniku

3. "Chłodzenie" turbiny po każdej jeździe (szczególnie po dynamicznej i długotrwałej)

Ale gwarancji niestety nie ma:dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tego Ci życzę:dobrze Dodam że na ten wynik składają się ważne czynniki:

1. Regularne i terminowe przeglądy(olej, filtry,rozrząd)

2. Delikatna jazda na nierozgrzanym silniku

3. "Chłodzenie" turbiny po każdej jeździe (szczególnie po dynamicznej i długotrwałej)

Ale gwarancji niestety nie ma:dupablada

1-mam 112tkm czy już czas na wymianę rozrządu przebieg na 99% orginalny na 120 tkm wymieniam olej może wtedy zobacze na rozrząd?

2-staram się stosować

3-też

pewno dużo zależy od w/w elementów a wiele od szczęścia pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam 112tkm czy już czas na wymianę rozrządu przebieg na 99% orginalny na 120 tkm wymieniam olej może wtedy zobacze na rozrząd?

to jest słuszna koncepcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero od roku modelowego 2008 przedłużyli do 150kkm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 2 miesiącach użytkowania passata mogę spokojnie powiedzieć, że ponowny zakup passata jak najbardziej wchodzi w grę.

Dlaczego? Między innymi za:

1. Ciszę w środku. Poprzednio miałem audi a4 z 2004 z silnikiem PD i w środku wyraźnie było słychać silnik,

2. Komfort doskonały jazdy,

3. Wyposażenie- wszystko co potrzebne na codzień w samochodzie jest dostępne już w wersji "Comfortline",

4. Dynamikę silnika, osiągi- 140 KM daje naprawdę dużą radość z jazdy- znowu porównam do a4 która miała 115 KM- pasek to rakieta (pewnie 170 KM to jeszcze więcej radości z jazdy :dobrze

5. Ilość miejsca we wnętrzu- duży i obszerny,

6. Wygląd- wg. mnie autko wygląda i prezentuje się rewelacyjnie,

7. Możliwość modyfikacji (włączanie, wyłączanie) bajerów za pomocą przycisków z kiery i VAG-a,

8. .....................

 

Jednym słowem odpowiedź brzmi: TAK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cze. Ja mam passata 2.0 TDI BMP i nie kupił bym go jeszcze raz. Kiszka i cały czas coś się psuje i wychodzą usterki. Polecam passat b5 1.9 Tdi przed roku 2005. Bajka kolega ma i bez problemu zrobił nim 300 tys km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam wypociny kolegów i postanowiłem zamieścić historię Passata mojego kolegi, który ma przelot 260 tys. km. 08.2006r kodowany na 07r. 170KM BMR - więc po poprawkach instalacji itp. przebieg zrobiony w Niemczech - odbył kilka napraw i w obecnej chwili w super kondycji - wnętrze igiełka !!!!

 

1. wizyta w serwisie 9tys. km. wymieniony 03G13131055AR - drobiazg przy filtrze powietrza

 

2. 30tys. przegląd okresowy - oleje itp.

 

3. 40 tys. km. wymiana 03G906051A wymiana na nowy - czujnik ciśnienia + żarówka świateł postojowych

 

4. 65 tys. km. przegląd okresowy filtry, oleje, pióra wycieraczek itp.

 

5. 75 tys. km. żarówka świateł postojowych oraz piasta koła przedniego - łożysko uszkodzone do wymiany

 

6. 104 tys.km. przegląd okresowy - olej, filtry, pióra wycieraczek

 

7. 132 tys. km. przegląd okresowy - j/w + klocki hamulcowe tył

 

8. 145 tys. km. wymiana paska rozrządu

 

9. 150 tys. km. wymiana 03G906051A - czujnik ciśnienia

 

10. 155 tys. km. wymiana pompowtryskiwaczy 4 szt. oraz klocki kół przednich

 

11. 163 tys. km. przegląd okresowy - filtry, oleje itp. drobiazgi

 

12. 170 ty. km. wymiana głowicy na nową bez PPD

 

13. 180 tys. km. korbowód powiedział dzień dobry - wyszedł bokiem :fajny

wymieniono silnik na nowy !!!

 

14. 199 tys. km. przegląd okresowy - filtry, oleje, pióra wycieraczek

 

15. 204 TYS. KM. 03G906051A KOLEJNA wymiana na nowy - czujnik ciśnienia, zabawa z DPF

 

16. 215 tys.km. wymiana tulei na przednich wahaczach + geometria przód i tył.

 

17. 230 tys. km. przegląd okresowy - filtry itp.

 

18. 240 tys. km. wymiana przekładni kierowniczej, piasty koła tylnego, klocki osi tylnej, silnik nastawczy klapy klimatyzacji, amortyzatory osi przedniej i tylnej - 4 szt.

 

19. 260 tys.km. przegląd okresowy - filtry itp.

 

AUTO 100% sprawne i gotowe do jazdy po EUROPIE !!!

 

Sądzę że opis wykonanych czynności rozjaśni wielu osobom awaryjność Passata, oczywiście na duży PLUS VW takie usterki i koszty są śmieszne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienione pół auta tato ma gola 2 260 tys ma go od początku i usterki same drobiazgi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy niedawno kupił i powiedział, że jak się przesiadł z Vectry C, to czuje się jak w samolocie :) Bardzo chwali swojego passata, przez prawie rok nic się nie zepsuło, jednak nie ma co się dziwić - ma prawie nowego passata :)

Przede wszystkim chwali sobie komfort.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się komfort jest ale usterki są i to co tu czytam to dośc poważne u mnie na razie spokój

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy przy takiej ilości dodatkowego osprzętu - HIGHLINE - żadnych problemów z elektroniką, ABS/ESP; klimatronikiem, xenonami, centralnym zamkiem, szybami, stacyjką i podobnymi duperelami, sprzęgło nadal oryginalne bo silnik był bez sprzęgła i osprzętu, oryginalna turbina w super stanie, tarcze hamulcowe nadal są fabryczne !!!

 

Na autostradach nikt się z nim nie pieścił i korbowód miał prawo zgubić rytm !!!

Serwis wymienił w ramach gwarancji :kciuki

Edytowane przez s27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam swojego od kwietnia zrobiłem 12.000 tys a calkowity 161.000 jak do tej pory zadnej ale to zadnej usterki wymieniłem tylko filtr paliwa oby tak dalej

Zastanawiają mnie te czeste awarie niektorych passatow jak joz kiedys pisalem mozna przypuszczac iz paski na rynek zachodni sa skladane z podzespolow lepszej jakosci niz na wschodni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...nie ma co narzekać. nikt teraz nie produkuje aut na wieki (merc w-116, w-123, w-124). jeśli chce się jeździć i jeździ się dużo trzeba "smarować"... ja na mojego "paszteta" nie mogę narzekać. nie jest nowy a i swoje ma już "przejechane". kupiłem go końcem marca z przebiegiem 64k mil teraz ma 91,5k - 27,5k mil (44k km) w 7 miesięcy w 99% po mieście (taksówka). wymieniłem klocki przód i tył zrobiłem serwis long life wg. wskazań komputera zaraz po zakupie i tyle. potem poleciało łożysko w prawym przednim kole - pestka - każdemu się zdarza. najgorsza ale i naprawdę upierdliwa była zepsuta blokada kierownicy - kłopoty z odpalaniem (w moim fachu to dramat) ale w polskim serwisie poradzili sobie bez kłopotu i dość tanio. o czasie zrobiłem rozrząd (nic nadzwyczajnego). kolejny raz wymieniłem klocki tył ( dziwne że szybciej "lecą" tylne niż przednie - przód mam jeszcze ok. 50%). no i typowa usterka - dwumas - wymieniłem razem z kompletem sprzęgła (też nic nadzwyczajnego) przy okazji zmieniłem też świece żarowe bo jedna nie "grzała". odezwała się również pompa paliwa w baku ale jakoś ucichła po kilku dniach. reasumując - jeżdżę dużo, głównie po mieście, nogę mam "ciężką", robię przeglądy okresowe, naprawiam co trzeba. i nie ma potrzeby narzekać pomimo jakby rumuńskiej jakości wykończenia wnętrza. a co do głównego pytania wątku?

tak. zamierzam kupić jeszcze jednego ale tym razem z DSG w dieslu oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawiają mnie te czeste awarie niektorych passatow jak joz kiedys pisalem mozna przypuszczac iz paski na rynek zachodni sa skladane z podzespolow lepszej jakosci niz na wschodni

Przeta te awaryjne to właśnie najczęściej sprowadzane z zachodu i nierzadko z przebiegiem 3 razy takim jak podaje książka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeta te awaryjne to właśnie najczęściej sprowadzane z zachodu i nierzadko z przebiegiem 3 razy takim jak podaje książka.

 

Dokładnie tak. Średnia ilość km na rok dla samochodów w de cz fr to 80K tak więc jak ktoś kupuje samochód 4-5 letni w dieslu i ma przejechane 100K i w to wierzy to niech się nie ździwi, że to i owo musi wymienić.

Edytowane przez pwrlax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

madrego dobrze posluchac.

to powinno byc podwieszone do kazdego tematu, postu, strony .

Sredni roczny przebieg auta tej klasy w DE lub F (ja do tego spokojnie moge dodac PL)

to okolo 50-80tys km. i inaczej sie nie da. AMEN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A stare dziadki, jeżdżące tylko od święta do kościoła...?!?!

To przecież bardzo duża grupa sprzedających auta do Polski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak - a świstak zawija w te sreberka. W Niemczech to tylko dziadki sprzedają - jak to słyszę i widzę wózek co ma 120 tkm - kierownica się świeci jak moje kolano, siedzenie od kierowcy z lewej strony płaskie, gałka zmiany biegów wypolerowana to musi być rzeczywiście samochód od dziadka z prostatą - nie staje mu to sobie gałkę w passacie masował:lol2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No tak - a świstak zawija w te sreberka. W Niemczech to tylko dziadki sprzedają - jak to słyszę i widzę wózek co ma 120 tkm - kierownica się świeci jak moje kolano, siedzenie od kierowcy z lewej strony płaskie,

 

To od tej jazdy dziadków do kościoła i na pielgrzymki he he he.

 

---------- Post added at 12:17 ---------- Previous post was at 12:16 ----------

 

A stare dziadki, jeżdżące tylko od święta do kościoła...?!?!

 

Takie bzdury to tylko w Erze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności