Ledorg Zgłoś #301 Napisano 9 Maja 2022 (edytowane) >Kalibrację robiłeś? Tak. Nie raz. Odesłałem silniczki do dostawców z Allegro. Obstawiam, że to są refurby, kosztują ok. 100zł Ciekawe, czy wymiana samego rezystora by tu pomogła (?) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Poszukam czegoś z wyższej półki. Rozumiem, że te wszystkie silniczki Vxxx są takie same, różnią się tylko typem wyprowadzenia cięgna? Tymczasem zabieram się dalej za demontaż wsporników i całej plastikowej nagrzewnicy, żeby dostać się do V107. Edytowane 9 Maja 2022 przez Ledorg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #302 Napisano 10 Maja 2022 Silniczki nie są takie same W 90% przypadków wymiana potencjometru załatwia sprawę, nie ma czegoś lepszego jeśli chodzi o potencjometry. Wszystkie jadą z chin. To zdjęcie które dodałeś jest twoje? Bo V107 da się wymienić bez ściągania deski. Robiłem to parę razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ledorg Zgłoś #303 Napisano 10 Maja 2022 (edytowane) Tak, moje zdjęcie. Główny powód ściągania deski to wymiana rurek od nagrzewnicy do komory silnika. Muszę się dostać do stanu jak na zdjęciu. Przy okazji chcę wszystko jakoś porządnie wytłumić (butyl+K9S), wyeliminować jakiekolwiek skrzypienie desce, tunelu i podłokietniku. Oraz oczywiście wymiana silniczków nawiewu. Na co warto by rzucić okiem przy okazji jeszcze? Edytowane 10 Maja 2022 przez Ledorg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalm28 Zgłoś #304 Napisano 22 Maja 2022 Witam, a czy ten silniczek v158 odpowiada za nawiew z prawej strony pasarzera za to że wieje lub nie bo u mnie caly czas leci powietrze z prawej strony przy szybie nawet jak włączę nawiew tylko na przednia szybę na panelu albo na nogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ledorg Zgłoś #305 Napisano 24 Maja 2022 Po prawej stronie masz V159. 8E1820511 - 8E1 820 511 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury LEWY - V158 8E1820511A - 8E1 820 511 A - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury PRAWY - V159 8E1820511B - 8E1 820 511 B - silnik nastawczy klapy rozmrażania - V107 8E1820511C - 8E1 820 511 C - silnik nastawczy klapy w przestrzeń na nogi - V70 8E1820511D - 8E1 820 511 D - silnik nastawczy obiegu zamkniętego powietrza - V113 8E1820511F - 8E1 820 511 F - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - V71 1K0907511 - 1K0 907 511 - klapa centralna - V70 1K907511D - 1K0 907 511 D - klapa dławienia - V71 / V154 1K1907511E - 1K1 907 511 E - klapa rozmrażania - V107 1K1907511G - 1K1 907 511 G - klapa zamkniętego obiegu powietrza - V113 1K1907511C - 1K1 907 511 C - klapa temperatury lewa - V158 1K907511B - 1K0 907 511 B - klapa temperatury prawa - V159 Może coś nie tak z samym mechanizmem klapek. Sprawdź VCDS'em wychyły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ledorg Zgłoś #306 Napisano 30 Lipca 2022 W końcu się udało. Silniczki wszystkie sprawne. Wymiennik ciepła z rurkami wymieniony. Nie widziałem żadnego tutoriala w necie jak wyjąć obudowę, także szedłem trochę na partyzanta. 😀 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach