waldi2807 Zgłoś #41 Napisano 4 Października 2013 Dzięki te wątki już wałkowałem a za te siłowniki czy silniki muszę się zabrać kiedyś tylko brakuje mi motywacji:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrhenio Zgłoś #42 Napisano 11 Stycznia 2014 Podłączę sie pod temat "bulgotania". O ile nie jest to szkodliwe, to strasznie mnie irytuje i denerwuje ten odgłos. Przed momentem odebrałem samochód od mechanika i.... zonk:( odpowietrzał układ, dolewał, wylewał, przelewał, zwiększał ciśnienie, generalnie chyba wszystko co się dało i nic z tego, jak bulgotało tak bulgocze.... Wymienię uszczelkę a jezeli to też nie będzie to? Objawy u wszystkich te same, ale jednej konkretnej przyczyny nikt znaleźć nie może.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #43 Napisano 11 Stycznia 2014 Podłączę sie pod temat "bulgotania". O ile nie jest to szkodliwe, to strasznie mnie irytuje i denerwuje ten odgłos. Przed momentem odebrałem samochód od mechanika i.... zonk:( odpowietrzał układ, dolewał, wylewał, przelewał, zwiększał ciśnienie, generalnie chyba wszystko co się dało i nic z tego, jak bulgotało tak bulgocze.... Wymienię uszczelkę a jezeli to też nie będzie to? Objawy u wszystkich te same, ale jednej konkretnej przyczyny nikt znaleźć nie może.... Uszczelka pod głowica na 99% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
archi4lo Zgłoś #44 Napisano 1 Grudnia 2014 Witam, u mnie problem bulgotania wystepuje tylko na zimnym silniku i bardziej zauwazalny jest przy niskich temperaturach. W trakcie jazdy już wszystko sie normuje i dzwieku nie ma. Ubywa mi troche płynu w prawdzie ale jest to efektem cieknącego reduktora od instalacji gazowej. Co powoduje takie bulgotanie na zimnym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #45 Napisano 1 Grudnia 2014 uszczelka pod głowicą do wymiany... niestety:glaszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzor Zgłoś #46 Napisano 2 Grudnia 2014 Witam u mnie te same objawy. Ile można z tym jezdzić bo zrobilem już z tym 3500km. I jaki jest koszt wymiany uszczelki w afn? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
archi4lo Zgłoś #47 Napisano 2 Grudnia 2014 Dziwne bo jezdze juz calkiem dlugo z tym i zadnych problemow nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #48 Napisano 2 Grudnia 2014 Ja u siebie też słyszę ale po dłuższym postoju na zimnym silniku i to raczej praktycznie zawsze przy pierwszym ruszaniu tak dynamicznie i wydaje mi się, że powodem tego jest nieszczelność gdzies przy czujniku temp. Bo płynu też mi ubywa co jakiś czas ale wątpię żeby to była uszczelka pod glowicą.wtedy są trochę inne objawy ...np duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym lub nie czysty plyn chłodzenia albo maź pod korkiem oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #49 Napisano 2 Grudnia 2014 nie czysty plyn chłodzenia albo maź pod korkiem oleju Przerabiałem tenat usczelki pod głowicą u siebie 2 razu i tych objawów u siebie nie miałem Za to wqrwiajace bulgotanie, ubywanie płynu i ciśnienie w układzie było w obu przypadkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
archi4lo Zgłoś #50 Napisano 2 Grudnia 2014 no dobrze ale w takim razie jak wytłumaczyć można to, że dosłownie po kilku minutach to bulgotanie ustaje? słychać tylko na zimnym silniku po kilku lub kilkunasto godzinnym postoju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #51 Napisano 3 Grudnia 2014 Niewiemy dlaczego, mechanikiem nie jestem jest jeszcze jeden obszerny temat tu na forum i większość zgodnie twierdzi ze ten dźwięk jest objawem padniętej uszczelki i po wymianie ustaje. i tak jak piszesz u mnie w 2 przypadkach też był tylko przy zimnym aucie podczas przyspieszania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #52 Napisano 3 Grudnia 2014 Tak ale ewidentnie wygląda to tak jakby sie uklad zapowietrzał.tez nie jestem mechanikiem ale do nich nie mam zaufania i dopuszczam myśl że na przykład mechanik stwierdził wadę uszczelki i ją wymieniał i się nie przyznał jeżeli np znalazł też nieszczelność w okolicach czujnika temp (podejrzewam u siebie) i ja usunął to musiało być już ok po wynianie rzekomo uszczelki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #53 Napisano 3 Grudnia 2014 nieszczelność w okolicach czujnika temp (podejrzewam u siebie) więc wymień o-ring przy czujniku, to nic skomplikowanego dla ułatwienia oring o nr. N90316801 i wymiarze 19,6x3,65. wygląda to tak jakby sie uklad zapowietrzał uszczelka walnieta miedzy zaworem wydechowym, a kanałem wodnym i spaliny są popmowane w układ... też sobie wcześniej robiłem nadzieję jak Ty że to jakaś błachosyka ale niestety rzeczywistość jest inna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
archi4lo Zgłoś #54 Napisano 3 Grudnia 2014 Tak jak pisze waldi, ja się zastanawiam czy to przypadkiem nie jest tak, że przy okazji wymiany uszczelki mechanik wymieni i odpowietrzy układ i przy okazji wymiany uszczelki zostaje wyeliminowane to bulgotanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #55 Napisano 3 Grudnia 2014 przy okazji wymiany uszczelki mechanik wymieni i odpowietrzy układ co wymienI? przy okazji wymiany uszczelki zostaje wyeliminowane to bulgotanie coś kolego namieszałeś w tym poście albo ja słabo kapuje już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #56 Napisano 3 Grudnia 2014 (edytowane) więc wymień o-ring przy czujniku, to nic skomplikowanegodla ułatwienia oring o nr. N90316801 i wymiarze 19,6x3,65. Dzięki wielkie będę musiał go wymienić uszczelka walnieta miedzy zaworem wydechowym, a kanałem wodnym i spaliny są popmowane w układ... też sobie wcześniej robiłem nadzieję jak Ty że to jakaś błachosyka ale niestety rzeczywistość jest inna. Tak nie mówię że nie jest to możliwe,ale czy w owej sytuacji objawy by się nie ukazywały częściej niż tylko przy pierwszym przegazowaniu od uruchomienia motoru? Ja wiążę to z wyciekiem bo wyciek mam na pewno i to w okolicach właśnie czujnika bo często rano najwięcej jest mokro na połączeniu skrzyni i silnika z tyłu pod pompą vacum... Edytowane 3 Grudnia 2014 przez waldi2807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #57 Napisano 4 Grudnia 2014 Dzięki wielkie będę musiał go wymienić wsadż łapę w okolice czujnika i bedziesz wiedział czy z niego cieknie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz13579 Zgłoś #58 Napisano 6 Grudnia 2014 witam, mialem ten sam problem w AVF. Bulgotanie pojawiło sie z dnia na dzien jak przegonilem paska 200km/h. Tez myslalem ze to uszczelka pod głowica, ale wystarczy zdjac pod maske kratke akumulatora, i po prawej stronie ida dwa weze do nagrzewnicy. Jak dobrze pamietam trzeba lewy lekko zsunac ( tam jest mala dziurka okragla ) odpalic i dac gazu az trysnie plynem i szybko wsunac spowrotem i Wasz problem sie rozwiaze. Mam nadzieje ze pomoglem, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach