riccardoa Zgłoś #821 Napisano 10 Sierpnia 2011 Czyli jak zaloze caly zamek od innego Paska to sprawa bedzie rozwiazana? Bo bede mial taki wlasnie prawie za grosze. Jeśli będzie sprawny,to tak.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felippe Zgłoś #822 Napisano 13 Sierpnia 2011 Witam! Mam w posiadaniu sterownik zamka centralnego CARPROTECT BX10, nie kupiłem go, a dostałem - więc nie piszcie dlaczego taki i jaki on jest. Jest taki, i taki zostanie. W załączniku zeskanowałem instrukcję, ale niestety nie jestem na tyle biegły w tego typu sprawach żeby zrozumieć samemu ją. I tu moja prośba do Was - pomóżcie! :help Było by wspaniale jak by ktoś łopatologicznie wytłumaczył, co jak, gdzie i po kolei. Ze zdjęciami było by marzenie. Liczę na Waszą pomoc i wierzę że i tym razem nie zawiodę się!:fajny PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Iacobus Zgłoś #823 Napisano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) Cześć, przepraszam, że nie do końca ten wątek, ale nie mogę zakładać nowych tematów :debil W związku z nasiloną częstotliwością odwiedzin mojgo miejsca zamieszkania przez ładne skody z rejestracjami WPR oraz ciekawskimi pasażerami, i późniejszymi kradzieżami samochodów, zainteresowałem się warunkami casco w przypadku kradzieży. Otóż aby odzyskać pieniądze z PZU muszę okazać dwa oryginalne zestawy kluczyków. Jeżeli klucze nie są oryginalne, należy przed szkodą powiadomić o tym firmę, w przeciwnym wypadku nie dostanę odszkodowanie. Ponieważ nie jestem pierwszym właścicielem pojawia się pytanie: Jak rozpoznać czy posiadam oryginalne klucze VW?? oba moje klucze wyglądają tak: Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez Iacobus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #824 Napisano 14 Sierpnia 2011 Jak rozpoznać czy posiadam oryginalne klucze VW?? Ty tego nie rozpoznasz. tak wyglada ori klucz ale jak powszechnie wiadomo nasi skosnoocy koledzy produkuja tego na potege. ja zajmuje sie tematem kluczykow na codzien i jak bym wzial do reki to bym powiedzial czy ori czy china. natomiast ciekawi mnie jak ubezp by weryfikowala czy klucze sa ori czy nie. bo w praktyce mozesz miec ori w srodku (plytka pilota i tansponder i ostrze) a na zewnatrz zminiana chinska obudowe ktore notabene sa dosyc dobrej jakosci. poznac tez mozna po ostrzu. przeslij mi fotki osttza z bliskiej odleglosci (wyrazne) to moze cos zauwaze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #825 Napisano 14 Sierpnia 2011 Ty tego nie rozpoznasz. tak wyglada ori klucz ale jak powszechnie wiadomo nasi skosnoocy koledzy produkuja tego na potege. ja zajmuje sie tematem kluczykow na codzien i jak bym wzial do reki to bym powiedzial czy ori czy china. natomiast ciekawi mnie jak ubezp by weryfikowala czy klucze sa ori czy nie. bo w praktyce mozesz miec ori w srodku (plytka pilota i tansponder i ostrze) a na zewnatrz zminiana chinska obudowe ktore notabene sa dosyc dobrej jakosci. poznac tez mozna po ostrzu. przeslij mi fotki osttza z bliskiej odleglosci (wyrazne) to moze cos zauwaze Myślicie,że w tow. ubez. są aż tacy specjaliści ?Chociaż nie wykluczam scenariusza: 1.proszę pokazać dwa oryginalne klucze...dobrze...bla,bla,bla...proszę, to pańskie ubezpieczenie 2.kradną auto(nie daj Boże) 3.(w siedzibie tow.ubez.)proszę okazać klucze do Pańskiego auta....hmm....musimy to sprawdzić....niestety ale jeden(dwa) klucz nie jest oryginalny...do widzenia Panu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #826 Napisano 14 Sierpnia 2011 Myślicie,że w tow. ubez. są aż tacy specjaliści ? raczej nie ale wiesz jak to z nimi jest. moga chciec sie wymiksowac z wyplacenia odszkodowania. no ale to juz zakrawa o OT wiec wrocmy do dyskusji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GeSt Zgłoś #827 Napisano 22 Sierpnia 2011 Panowie mam taki mały problemik w sumie poczytałem poczytałem ale nie znalazłem o tuz tylnie prawe drzwi nie chcą się otworzyć ani od zewnątrz ani od wewnątrz (klamki) ani z pilota ani z przycisków przy kierowcy rygielek jest wciśnięty i jest lipa bo nikt nie może wsiąść Acha szyba się otwiera i zamyka więc tak jak by prąd dochodził ale nie może dojść ze by otworzyć zamek. YYYY to co jest grane??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #828 Napisano 22 Sierpnia 2011 Panowie mam taki mały problemik w sumie poczytałem poczytałem ale nie znalazłem o tuz tylnie prawe drzwi nie chcą się otworzyć ani od zewnątrz ani od wewnątrz (klamki) ani z pilota ani z przycisków przy kierowcy rygielek jest wciśnięty i jest lipa bo nikt nie może wsiąść Acha szyba się otwiera i zamyka więc tak jak by prąd dochodził ale nie może dojść ze by otworzyć zamek. YYYY to co jest grane??? poczytaj o zamknięciu przed dziećmi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GeSt Zgłoś #829 Napisano 22 Sierpnia 2011 Ludzie czytajcie ze zrozumieniem gdyby dało się otworzyć od zewnątrz to bym otworzył a się nie da ciągnę za klamkę i lipa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #830 Napisano 22 Sierpnia 2011 Panowie mam taki mały problemik w sumie poczytałem poczytałem ale nie znalazłem o tuz tylnie prawe drzwi To skoro już czytałeś, to było w bardziej pasującym wątku dopytywać, bo ten to taki ogólnozamkowy... 1. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18467&highlight=zatrza%B6ni%EAte+drzwi 2. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42850&highlight=zablokowane+drzwi 3. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31210&highlight=zablokowane+drzwi To też Ci się przyda: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51448&highlight=zablokowane+drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szpaczers Zgłoś #831 Napisano 23 Sierpnia 2011 Witam. Panowie mam pewien problem z centralnym zamkiem. W czasie jazdy zaczyna "wariować" tzn. zamyka i otwiera wszystkie drzwi, mrugają przy tym kierunkowskazy co jest nie może tylke uciążliwe dla innych kierowców ale niepokojące.a najbardziej denerwuje mnie.Są takie dni,że otwiera i zamyka co chwilę ale są też takie, że wcale. Czy ktoś mógłby doradzic. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #832 Napisano 23 Sierpnia 2011 Nie chce Cię źle naprowadzic, ale jak pamietam antenka pilota idzie do modulu komfortu i on steruje centralnym bodajze. Pasowalo by to ze cmodul komfortu zamokl. Jest pod nogami kirowcy pod wykladzina i radze tam zernac co sie z nim dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szpaczers Zgłoś #833 Napisano 24 Sierpnia 2011 Dzięli Kolego.Wybrałem się do elektomechanika i diagnostyce komputerowej cały system orginalnej instalacji nie wykazuje błędów. Mechanik widzi przyczynę w domontowanym alarmie. Narazie odłączył i zobaczymy co będzie się działo.Pobserwuje go trochę i jeżeli diagnoza jest trafiona to szykuje się wymiana alarmu. Moduł komfortu był suchutki.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xpamer Zgłoś #834 Napisano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) Wszystko udało mi się popodpinać ( montaż sterownika centralnego zamka ) Mam tylko jeden , ale to spory problem. Gdzie mam podpiąć do kierunkowskazów ? Wertowałem już forum, ale znalazłem tylko opisy do B3 i B4. Sam sterownik zainstalowalem w otworze nad bezpiecznikami. Fajnie bylo by gdyby gdzies tam w poblizu dalo sie wpiąć kabelkami z diodami prostowniczymi. Edytowane 26 Sierpnia 2011 przez xpamer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik39 Zgłoś #835 Napisano 28 Sierpnia 2011 Witam jestem nowy i potrzebuję pomocy. Problem z centralnym zamkiem a mianowicie: nie mam pilota otwieram i zamykam z kluczyka, wszystko działa oprócz drzwi przednich pasażera, obejżałem modół pod wykładziną sucho przewody w kostkach również wyglądają na ok już jestem głupi ,3 dni szukam przyczyny pomocy, plissssssssss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik39 Zgłoś #836 Napisano 29 Sierpnia 2011 Panowie,czy nikt nie jest w stanie mi pomóc? nie mam możliwości podłączenia Paska pod kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #837 Napisano 29 Sierpnia 2011 Panowie,czy nikt nie jest w stanie mi pomóc? nie mam możliwości podłączenia Paska pod kompa Jak chcesz to mogę ci podłączyć.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik39 Zgłoś #838 Napisano 30 Sierpnia 2011 riccardoa dzięki za chęci ale jestem poza PL, już moja cierpliwość się kończy, nie mam pomysłów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #839 Napisano 30 Sierpnia 2011 (edytowane) zasilanie dochodzi? Poczytaj o mikrostykach i zimnych lutach... Edytowane 30 Sierpnia 2011 przez toto_20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik39 Zgłoś #840 Napisano 31 Sierpnia 2011 czytałem szukałem postów, dzis zauwazyłem ze cos dziwnego sie dzieje...zamykam kluczykiem drzwi od strony kierowcy zamyka sie wszystko oprócz drzwi przednich pasazera i jak zamykam z kluczykkiem od strony pasazera jest odwrotnie... zamyka wszystko oprócz drzwi kierowcy dalej głupi jestem jakies cuuuuuuuuuda ,masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach