Jericho Zgłoś #601 Napisano 13 Listopada 2010 Jaką poradę masz na myśli? Domykanie szyb z pilota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #602 Napisano 13 Listopada 2010 (edytowane) Domykanie szyb z pilota. Jeśli myślisz o czeskim programie to w twoim oczywiście zadziała,ale u niego już nie, dlatego podałem forumowicza który robi to w modelach przed liftem.Dlatego również byłoby dobrze podawać link do konkretnego wątku przy takiej odpowiedzi:dobrze Edytowane 13 Listopada 2010 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #603 Napisano 13 Listopada 2010 (edytowane) Jeśli myślisz o czeskim programie to w twoim oczywiście zadziała,ale u niego już nie, dlatego podałem forumowicza który robi to w modelach przed liftem.Dlatego również byłoby dobrze podawać link do konkretnego wątku przy takiej odpowiedziNo to sorki, nie spojrzalem na rocznik A co do linkow, to opcje szukaj wymyslono po to zeby z niej korzystac i ulatwiac zycie innym. Rozumiem, ze ktos ma problemy ze znalezieniem tematu, bo zle hasla wpisuje, ale nie rozumiem ludzi co ledwo zaloguja sie na forum i od razu zadaja odpowiedzi bez wysilenia sie samemu. Tak to tylko w Erze. Poza tym wg. statystyk ten post Grand-a byl jego pierwszym na forum. Wiecej chyba nie trzeba tlumaczyc. Edytowane 13 Listopada 2010 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly197 Zgłoś #604 Napisano 15 Listopada 2010 Witam mam taki problem na początku wariował mi zamek w drzwiach tylnych za kierowcą pod czas jazdy dostawał sygnał otwarcia centralnego zamka nie włączała się dioda od zamknięcia drzwi. teraz stało się tak iż z pilota można go otworzyć ale nie można zamknąć tak samo jest z kluczyka, kierunkowskazy mrygają szyby się domykają a centralny się nie zamyka. Bezpieczniki są dobre wiec nie wiem co jest macie jakieś pomysły co z tym zrobić?? Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #605 Napisano 15 Listopada 2010 Witam mam taki problem na początku wariował mi zamek w drzwiach tylnych za kierowcą pod czas jazdy dostawał sygnał otwarcia centralnego zamka nie włączała się dioda od zamknięcia drzwi. teraz stało się tak iż z pilota można go otworzyć ale nie można zamknąć tak samo jest z kluczyka, kierunkowskazy mrygają szyby się domykają a centralny się nie zamyka. Bezpieczniki są dobre wiec nie wiem co jest macie jakieś pomysły co z tym zrobić?? Z góry dziękuje za pomoc. Przeczytać odpowiednie wątki,w których wszystko już masz opisane.To już drugi Twój post w którym pytasz o coś,co już jest parenaście razy wytłumaczone... Wytłumaczę poraz kolejny-zamek w drzwiach kierowcy jest do przelutowanie,zimne luty-spoiwo lutownicze jest z pewnością spękane,poza tym mikrowłącznik do przeczyszczenia/wymiany.Masz opis na forum. Dokładnie tu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly197 Zgłoś #606 Napisano 15 Listopada 2010 Witam mam taki problem na początku wariował mi zamek w drzwiach tylnych za kierowcą pod czas jazdy dostawał sygnał otwarcia centralnego zamka nie włączała się dioda od zamknięcia drzwi. teraz stało się tak iż z pilota można go otworzyć ale nie można zamknąć tak samo jest z kluczyka dodatkowo caly czas świeci światło informujące o otwarciu drzwi, kierunkowskazy mrygają szyby się domykają a centralny się nie zamyka. Bezpieczniki są dobre wiec nie wiem co jest macie jakieś pomysły co z tym zrobić?? Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #607 Napisano 15 Listopada 2010 Witam mam taki problem na początku wariował mi zamek w drzwiach tylnych za kierowcą pod czas jazdy dostawał sygnał otwarcia centralnego zamka nie włączała się dioda od zamknięcia drzwi. teraz stało się tak iż z pilota można go otworzyć ale nie można zamknąć tak samo jest z kluczyka dodatkowo caly czas świeci światło informujące o otwarciu drzwi, kierunkowskazy mrygają szyby się domykają a centralny się nie zamyka. Bezpieczniki są dobre wiec nie wiem co jest macie jakieś pomysły co z tym zrobić?? Z góry dziękuje za pomoc. Do Ciebie chyba nie dociera po Polsku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek1 Zgłoś #608 Napisano 18 Listopada 2010 Witam wszystkich jestem tu nowy więc jeszcze nie zdążyłem ogarnąć całego forum. Mam mały problem Posiadam passata b5 1,6 1997rok 101 km Do centralnego mam tylko kluczyk,pilota nie posiadam Ostatnio jak auto stało przez dłuższy czas na parkingu ktoś próbował się do niego dostać :dolamamgdyż mam trochę porysowane drzwi przy klamce i nie mogę włożyć w zamek kluczyka. Są to drzwi od kierowcy. Muszę zamykać auto zamkiem w drzwiach od pasażera lub w klapie bagażnika. Zamek od strony kierowcy normalnie działa tylko nie mogę tam włożyć kluczyka. Czy muszę wymienić cały zamek czy jest możliwość zrobienia tego? Proszę o odpowiedź Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #609 Napisano 18 Listopada 2010 Zamień wkładkę zamka z lewych drzwi na prawe i po kłopocie(przekładałam tak w poprzedniej B5 i pasuje bez problemu)no chyba że chcesz miec wszystko idealnie to pewnie bez naprawy lub wymiany się nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #610 Napisano 18 Listopada 2010 wkładkę zamka Za naprawe tego placilem 80zl 4 lata temu. Tez mi nie wchodzil kluczyk, bo poprzedni wlasciciel uzywal tylko pilota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek1 Zgłoś #611 Napisano 19 Listopada 2010 Dziękuję za cenne informacje:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #612 Napisano 7 Stycznia 2011 Nie wiem jaki to ma związek, może ma, ale miałem kiedyś problem z latającymi wskazówkami i terkoczącymi wskaźnikami - powód padł bezpiecznik odpowiedzialny za zegary. Dodam tylko, że to było w golfie mk3, ale może tu poszukaj przyczyny - spr. bezpieczniki - powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yet.pocket Zgłoś #613 Napisano 16 Stycznia 2011 (edytowane) Witam. Sytuacja jest extremalna: Mam problem z centralką (moduł komfortu zalany). Zamek w drzwiach od kierowcy jest uszkodzony, kluczyk wchodzi mogę kręcić, niestety nie otwiera drzwi. Więc do auta mogę dostać się jedynie przez drzwi pasażera, które na szczęscie są sprawne, zamek z kluczyka działa. (kiedy nie miałem problemów z wodą, zamek u kierowcy był uszkodzony, nie działał z kluczyka ale z centralki wszystko było git) Czy jest jakiś sposób aby będąc w aucie rozkręcić boczek w zamkniętych drzwiach kierowcy tak aby dostać się do mechanizmu zamka? Jak wiadomo żeby sprawnie wymontować moduł komfortu i skutecznie wysuszyć wykładzinę i kable, muszę mieć otwarte drzwi kierowcy... Czy jedynym sposobem jest pocięcie boczka co wiąże się z późniejszą jego wymianą? Jak otworzyć te cholernee drzwi!? HELP Passat 1.9 TDI 110KM AFN 1997 Edytowane 16 Stycznia 2011 przez yet.pocket Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexoos Zgłoś #614 Napisano 16 Stycznia 2011 Witam, mam taki problem odnośnie zamka. Po deszczowym dniu zaczął wyć alarm, dywan po stronie kierowcy jest suchy natomiast moją uwagę przykuł centralny zamek. Auto samo się zamknęło a po chwili załączył się alarm, po otwarciu i zamknięciu była ta sama sytuacja tylko szybciej (może z 5 sekund), później po kilku minutach itd.. Zamek wymontowałem, sprawdziłem wszystko, przelutowałem, złożyłem. Dodam jeszcze, że przed całym zabiegiem nie działał mi brzęczyk od świateł, podświetlenie drzwi oraz nie zapalała się lampka w środku po otwarciu drzwi kierowcy i nie działało domykanie szyb. Po założeniu naprawionego zamka było wszystko ok, wyżej opisane niesprawności zaczęły działać do czasu podłączenia lampki w drzwiach kierowcy. Lampka zapaliła się na chwilę po czym wszystko znowu padło a auto zamyka się samo po kilku sekundach kiedy nie ma kluczyka w stacyjce, nawet przy otwartych drzwiach kierowcy. Czy lampka może spowodować takie cuda? Co sprawdzić, za co się wziąć? W najbliższym czasie auto jest mi potrzebne, więc muszę w miarę szybko coś z tym fantem zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #615 Napisano 16 Stycznia 2011 Co sprawdzić, za co się wziąć? Na początek podłączyć VAG i sprawdzić co pokaże.Obstawiam jednak moduł komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexoos Zgłoś #616 Napisano 16 Stycznia 2011 Jutro pojadę na komputer. Napiszę co wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #617 Napisano 16 Stycznia 2011 (edytowane) B5FL kombi. Caly czas zamek w klapie bagaznika mialem tak ustawiony, ze moglem ja tylko otwierac po wczesniejszym nacisnieciu przycisku na pilocie badz w kabinie. Z tego co pamietam, to na poczatku zamek dzialal tez tak, ze moglem go otwierac bez dodatkowych przyciskow jak auto bylo otwarte i ustawialo sie to wlasnie odpowiednia pozycja zamka w klapie. Ostatnio zauwazylem, ze nie wazne w ktorym jest polozeniu, to i tak nie chce sie otworzyc bez wczesniejszego przycisniecia przycisku na pilocie czy na drzwiach. Przed wakacjami mialem awarie z zerwanym przewodem plynu w klapie, przez ktory zamek mi szwankowal do momentu jego wysuszenia. Mozliwe, ze jeden z mikrostykow w zamku ulegl awarii? Edytowane 16 Stycznia 2011 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexoos Zgłoś #618 Napisano 17 Stycznia 2011 Byłem dzisiaj na komputerze, VAG pokazał błędy zamka kierowcy oraz zamka drzwi tylnych lewych. Moduł komfortu czysty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mfan Zgłoś #619 Napisano 17 Stycznia 2011 Witam, u mnie zamek centralny działa jeszcze, co po przeczytaniu tego wątku uważam za cud :kwiatek. Natomiast mam pytanie o to jak działa i czy to jest normalne. Otóż po naciśnięciu jeden raz przycisku do otwierania samochodu z pilota otwiera mi się tylko zamek kierowcy, a jak przycisnę drugi raz to otwierają się wszystkie pozostałe zamki (aby zamknąć cały samochód nie muszę naciskać dwa razy). Jeżdżę paskiem już ponad rok no i nie wiem dalej czy to jest dobre rozwiązanie czy nie, bo przecież skoro wsiadam do samochodu sam to nie ma potrzeby otwierania całego samochodu z bagażnikiem i wlewem paliwa włącznie, z drugiej jednak strony naciśnięcie dwukrotne przycisku i otworzenie całego samochodu chwilę trwa i trochę mnie to irytuje. Czy jest możliwość przestawienia tej opcji VAGiem na to żeby otwierał za pierwszym przyciśniecięm cały samochód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yet.pocket Zgłoś #620 Napisano 17 Stycznia 2011 (edytowane) Oddałem auto do elektryka. (zalanie itp. opisywałem w innych postach) Naprawa obejmuje: Naprawa modułu komfortu, Wymiana bądź naprawa spalonej wiązki przy module, udrożnienie odpływów. mechanik dzwonił podliczył koszty / 300-350zł Co myślicie na temat kosztów? Patryk_ ...? Ciebie wymęczyłem swoimi postami także liczę że jeszcze raz się wypowiesz Edytowane 17 Stycznia 2011 przez yet.pocket Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach