Skocz do zawartości
Gość imnothep

Centralny zamek w (B5)

Rekomendowane odpowiedzi

Jaką poradę masz na myśli?

Domykanie szyb z pilota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Domykanie szyb z pilota.

Jeśli myślisz o czeskim programie to w twoim oczywiście zadziała,ale u niego już nie, dlatego podałem forumowicza który robi to w modelach przed liftem.Dlatego również byłoby dobrze podawać link do konkretnego wątku przy takiej odpowiedzi:dobrze

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli myślisz o czeskim programie to w twoim oczywiście zadziała,ale u niego już nie, dlatego podałem forumowicza który robi to w modelach przed liftem.Dlatego również byłoby dobrze podawać link do konkretnego wątku przy takiej odpowiedzi
No to sorki, nie spojrzalem na rocznik ;)

A co do linkow, to opcje szukaj wymyslono po to zeby z niej korzystac i ulatwiac zycie innym. Rozumiem, ze ktos ma problemy ze znalezieniem tematu, bo zle hasla wpisuje, ale nie rozumiem ludzi co ledwo zaloguja sie na forum i od razu zadaja odpowiedzi bez wysilenia sie samemu. Tak to tylko w Erze.

Poza tym wg. statystyk ten post Grand-a byl jego pierwszym na forum. Wiecej chyba nie trzeba tlumaczyc.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem na początku wariował mi zamek w drzwiach tylnych za kierowcą pod czas jazdy dostawał sygnał otwarcia centralnego zamka nie włączała się dioda od zamknięcia drzwi. teraz stało się tak iż z pilota można go otworzyć ale nie można zamknąć tak samo jest z kluczyka, kierunkowskazy mrygają szyby się domykają a centralny się nie zamyka. Bezpieczniki są dobre wiec nie wiem co jest macie jakieś pomysły co z tym zrobić?? Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam taki problem na początku wariował mi zamek w drzwiach tylnych za kierowcą pod czas jazdy dostawał sygnał otwarcia centralnego zamka nie włączała się dioda od zamknięcia drzwi. teraz stało się tak iż z pilota można go otworzyć ale nie można zamknąć tak samo jest z kluczyka, kierunkowskazy mrygają szyby się domykają a centralny się nie zamyka. Bezpieczniki są dobre wiec nie wiem co jest macie jakieś pomysły co z tym zrobić?? Z góry dziękuje za pomoc.

 

Przeczytać odpowiednie wątki,w których wszystko już masz opisane.To już drugi Twój post w którym pytasz o coś,co już jest parenaście razy wytłumaczone...

 

 

Wytłumaczę poraz kolejny-zamek w drzwiach kierowcy jest do przelutowanie,zimne luty-spoiwo lutownicze jest z pewnością spękane,poza tym mikrowłącznik do przeczyszczenia/wymiany.Masz opis na forum.

Dokładnie tu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem na początku wariował mi zamek w drzwiach tylnych za kierowcą pod czas jazdy dostawał sygnał otwarcia centralnego zamka nie włączała się dioda od zamknięcia drzwi. teraz stało się tak iż z pilota można go otworzyć ale nie można zamknąć tak samo jest z kluczyka dodatkowo caly czas świeci światło informujące o otwarciu drzwi, kierunkowskazy mrygają szyby się domykają a centralny się nie zamyka. Bezpieczniki są dobre wiec nie wiem co jest macie jakieś pomysły co z tym zrobić?? Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam taki problem na początku wariował mi zamek w drzwiach tylnych za kierowcą pod czas jazdy dostawał sygnał otwarcia centralnego zamka nie włączała się dioda od zamknięcia drzwi. teraz stało się tak iż z pilota można go otworzyć ale nie można zamknąć tak samo jest z kluczyka dodatkowo caly czas świeci światło informujące o otwarciu drzwi, kierunkowskazy mrygają szyby się domykają a centralny się nie zamyka. Bezpieczniki są dobre wiec nie wiem co jest macie jakieś pomysły co z tym zrobić?? Z góry dziękuje za pomoc.

 

Do Ciebie chyba nie dociera po Polsku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jestem tu nowy więc jeszcze nie zdążyłem ogarnąć całego forum. Mam mały problem

Posiadam passata b5 1,6 1997rok 101 km

Do centralnego mam tylko kluczyk,pilota nie posiadam

Ostatnio jak auto stało przez dłuższy czas na parkingu ktoś próbował się do niego dostać :dolamamgdyż mam trochę porysowane drzwi przy klamce i nie mogę włożyć w zamek kluczyka. Są to drzwi od kierowcy. Muszę zamykać auto zamkiem w drzwiach od pasażera lub w klapie bagażnika. Zamek od strony kierowcy normalnie działa tylko nie mogę tam włożyć kluczyka.

Czy muszę wymienić cały zamek czy jest możliwość zrobienia tego?

Proszę o odpowiedź

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamień wkładkę zamka z lewych drzwi na prawe i po kłopocie(przekładałam tak w poprzedniej B5 i pasuje bez problemu)no chyba że chcesz miec wszystko idealnie to pewnie bez naprawy lub wymiany się nie obejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wkładkę zamka
Za naprawe tego placilem 80zl 4 lata temu. Tez mi nie wchodzil kluczyk, bo poprzedni wlasciciel uzywal tylko pilota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za cenne informacje:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki to ma związek, może ma, ale miałem kiedyś problem z latającymi wskazówkami i terkoczącymi wskaźnikami - powód -> padł bezpiecznik odpowiedzialny za zegary. Dodam tylko, że to było w golfie mk3, ale może tu poszukaj przyczyny - spr. bezpieczniki - powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Sytuacja jest extremalna:

 

Mam problem z centralką (moduł komfortu zalany).

Zamek w drzwiach od kierowcy jest uszkodzony,

kluczyk wchodzi mogę kręcić, niestety nie otwiera drzwi.

Więc do auta mogę dostać się jedynie przez drzwi pasażera,

które na szczęscie są sprawne, zamek z kluczyka działa.

 

(kiedy nie miałem problemów z wodą, zamek u kierowcy był uszkodzony,

nie działał z kluczyka ale z centralki wszystko było git)

 

Czy jest jakiś sposób aby będąc w aucie rozkręcić boczek w zamkniętych drzwiach kierowcy tak aby dostać się do mechanizmu zamka?

Jak wiadomo żeby sprawnie wymontować moduł komfortu i skutecznie wysuszyć wykładzinę

i kable, muszę mieć otwarte drzwi kierowcy...

 

Czy jedynym sposobem jest pocięcie boczka co wiąże się z późniejszą jego wymianą?

 

Jak otworzyć te cholernee drzwi!?

 

 

HELP

 

Passat 1.9 TDI 110KM AFN 1997

auto.jpg

Edytowane przez yet.pocket

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problem odnośnie zamka. Po deszczowym dniu zaczął wyć alarm, dywan po stronie kierowcy jest suchy natomiast moją uwagę przykuł centralny zamek. Auto samo się zamknęło a po chwili załączył się alarm, po otwarciu i zamknięciu była ta sama sytuacja tylko szybciej (może z 5 sekund), później po kilku minutach itd..

Zamek wymontowałem, sprawdziłem wszystko, przelutowałem, złożyłem. Dodam jeszcze, że przed całym zabiegiem nie działał mi brzęczyk od świateł, podświetlenie drzwi oraz nie zapalała się lampka w środku po otwarciu drzwi kierowcy i nie działało domykanie szyb. Po założeniu naprawionego zamka było wszystko ok, wyżej opisane niesprawności zaczęły działać do czasu podłączenia lampki w drzwiach kierowcy. Lampka zapaliła się na chwilę po czym wszystko znowu padło a auto zamyka się samo po kilku sekundach kiedy nie ma kluczyka w stacyjce, nawet przy otwartych drzwiach kierowcy.

Czy lampka może spowodować takie cuda? Co sprawdzić, za co się wziąć? W najbliższym czasie auto jest mi potrzebne, więc muszę w miarę szybko coś z tym fantem zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co sprawdzić, za co się wziąć?

 

Na początek podłączyć VAG i sprawdzić co pokaże.Obstawiam jednak moduł komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro pojadę na komputer. Napiszę co wyszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B5FL kombi. Caly czas zamek w klapie bagaznika mialem tak ustawiony, ze moglem ja tylko otwierac po wczesniejszym nacisnieciu przycisku na pilocie badz w kabinie. Z tego co pamietam, to na poczatku zamek dzialal tez tak, ze moglem go otwierac bez dodatkowych przyciskow jak auto bylo otwarte i ustawialo sie to wlasnie odpowiednia pozycja zamka w klapie. Ostatnio zauwazylem, ze nie wazne w ktorym jest polozeniu, to i tak nie chce sie otworzyc bez wczesniejszego przycisniecia przycisku na pilocie czy na drzwiach.

Przed wakacjami mialem awarie z zerwanym przewodem plynu w klapie, przez ktory zamek mi szwankowal do momentu jego wysuszenia.

 

Mozliwe, ze jeden z mikrostykow w zamku ulegl awarii?

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na komputerze, VAG pokazał błędy zamka kierowcy oraz zamka drzwi tylnych lewych. Moduł komfortu czysty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie zamek centralny działa jeszcze, co po przeczytaniu tego wątku uważam za cud :kwiatek. Natomiast mam pytanie o to jak działa i czy to jest normalne. Otóż po naciśnięciu jeden raz przycisku do otwierania samochodu z pilota otwiera mi się tylko zamek kierowcy, a jak przycisnę drugi raz to otwierają się wszystkie pozostałe zamki (aby zamknąć cały samochód nie muszę naciskać dwa razy). Jeżdżę paskiem już ponad rok no i nie wiem dalej czy to jest dobre rozwiązanie czy nie, bo przecież skoro wsiadam do samochodu sam to nie ma potrzeby otwierania całego samochodu z bagażnikiem i wlewem paliwa włącznie, z drugiej jednak strony naciśnięcie dwukrotne przycisku i otworzenie całego samochodu chwilę trwa i trochę mnie to irytuje. Czy jest możliwość przestawienia tej opcji VAGiem na to żeby otwierał za pierwszym przyciśniecięm cały samochód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddałem auto do elektryka.

(zalanie itp. opisywałem w innych postach)

 

Naprawa obejmuje:

 

Naprawa modułu komfortu,

Wymiana bądź naprawa spalonej wiązki przy module,

udrożnienie odpływów.

 

mechanik dzwonił podliczył koszty / 300-350zł

Co myślicie na temat kosztów?

 

Patryk_ ...? Ciebie wymęczyłem swoimi postami także liczę że jeszcze raz się wypowiesz :)

Edytowane przez yet.pocket

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności