galazka6 Zgłoś #401 Napisano 23 Maja 2010 Chyba masz dokładany[nieorginalny] autoalarm.:kwiatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukizb5 Zgłoś #402 Napisano 23 Maja 2010 No ale jeśli nawet by tak było to centralny zamek centralnym zamkiem ale dlaczego szyby i cała reszta też chodzą normalnie? :dupablada ---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:06 ---------- Ewentualnie jak ktoś ma namiary na ludzi/ zakład zajmujący sie takimi rzeczami w Łodzi to bardzo bym prosił o jakieś namiary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #403 Napisano 24 Maja 2010 Kukizb jakiego masz passata, pilot do zamykania centralnego orginalny w kluczyku, czy jakiś dokładany, co do centralnego, to jak masz dołożony pilot to będzie działało, niezależnie od modułu komfortu, co do szyb, to przy wyjętym module komfortu, nie powinno działać sterowanie od wewnątrz, kluczykiem w zamku kierowcy szyby się otworzą i zamkną. A jak wyjąłeś moduł, to ściemnianie lampek działa wewnątrz auta?? nie powinno być wogóle oświetlenia wewnątrz bo zasilanie idzie z modułu. Do mnie masz trochę daleko, bo mógłbym pogrzebać... ---------- Post added at 08:23 ---------- Previous post was at 08:23 ---------- Ale będę na spocie łódzkim 28, to możesz podjechać i pogadamy co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukizb5 Zgłoś #404 Napisano 24 Maja 2010 Wygląda to tak że mam jeden kluczyk do odpalania auta, ona pasuje do zamków ale nie działają guziki otwierania i drugi "scyzoryk" oryginalny volkswagena ale z inną wkładką metalową tyle że nim się otwiera auto. Myślę, że jest on poprostu od innego auta i jest zaprogramowany pod moje... ---------- Post added at 23:12 ---------- Previous post was at 23:12 ---------- Passat b5 sedan 1997 rok ---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 23:12 ---------- chciałbym to szybko załatwić ale jak się ie uda to będe myślał o spocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #405 Napisano 25 Maja 2010 Wygląda to tak że mam jeden kluczyk do odpalania auta, ona pasuje do zamków ale nie działają guziki otwierania i drugi "scyzoryk" oryginalny volkswagena ale z inną wkładką metalową tyle że nim się otwiera auto. Myślę, że jest on poprostu od innego auta i jest zaprogramowany pod moje... ---------- Post added at 23:12 ---------- Previous post was at 23:12 ---------- Passat b5 sedan 1997 rok ---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 23:12 ---------- chciałbym to szybko załatwić ale jak się ie uda to będe myślał o spocie W czym problem Nowa pastylka immo do scyzoryka,kodowanie i po sprawie-działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukizb5 Zgłoś #406 Napisano 25 Maja 2010 A i dodam jeszcze, że przy wyjętym module działa oświetlenie deski rozdzielczej jak i jej przyciemnianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #407 Napisano 25 Maja 2010 A i dodam jeszcze, że przy wyjętym module działa oświetlenie deski rozdzielczej jak i jej przyciemnianie A kierunkowskazy i światło cofania też działa? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukizb5 Zgłoś #408 Napisano 25 Maja 2010 Wczoraj padł akumulator ale nie do końca jak się przekręcało kluczyk w stacyjce to migała kontrolka od ręcznego i nie miał siły kręcić. A dzisiaj nie mogę włożyć nawet kluczyka do stacyjki takie coś w niej nie blokuje. Może to być przez akumulator bo juz nie wiem co jest, nic przy niej nie robiłem ---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:16 ---------- Ok coś sie przyblokowało a jak przekręce na zapłon to same załączają sie awaryjne i mruga kontrolka od ręcznego. światło cofania też działa przy odpiętym module ---------- Post added at 17:26 ---------- Previous post was at 17:24 ---------- A nie, awaryjne same się zapalają na wpiętym module. Bez niego mruga kontrolka od ręcznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekeso Zgłoś #409 Napisano 25 Maja 2010 Witam! Mój problem jest taki, że z pilota nie zamykają ani nie otwierają się tylnie lewe drzwi (tylko reczne można to zrobić). Do tego po otwarciu tych drzwi nie zapala się lampka w aucie i nie działa sterowanie szyby z tyłu ani z głównego sterowania z przodu. Centralny wcześniej zamykał na "dwa razy" a teraz na raz i nie mrugają kierunkowskazy przy zamykaniu. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #410 Napisano 25 Maja 2010 Witam! Mój problem jest taki, że z pilota nie zamykają ani nie otwierają się tylnie lewe drzwi (tylko reczne można to zrobić). Do tego po otwarciu tych drzwi nie zapala się lampka w aucie i nie działa sterowanie szyby z tyłu ani z głównego sterowania z przodu. Centralny wcześniej zamykał na "dwa razy" a teraz na raz i nie mrugają kierunkowskazy przy zamykaniu. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam. ludzie no co 2 dzień trzeba pisać na forum jedno i to samo?? Szukajke mamy, chłopaki z admonistracji się postarali i taki wynalazek tu wsadzili. 3 możliwe powody, sam obstawiam nr1.: 1: poprzecierane kable w słoniku gumowym między słupkiem a drzwiami 2: zimne luty w zamku 3: oderwany w zamku pin zasilający silniczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukizb5 Zgłoś #411 Napisano 29 Maja 2010 PROSZĘ O POMOC! Może to nie ten temat ale podobny. Mam problem ponieważ zablokowały mi sie tylne drzwi w passacie b5 sedan tak ze ani klamka wewnetrzna ani zewnetrzna nie da sie otworzyc. jak sie ciagnie za wewnwtrzna to ten may "dzyndzel" od zanka wychodzi i sie chowa. Rozebralem caly bok drzwi ale co zrobic aby otworzyc te drzwi???? Za odpowiedz ktora przyczyni sie do otworzenia od razu zaznaczam ze użytkownik mi pomógł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukizb5 Zgłoś #412 Napisano 29 Maja 2010 Tam coś należy podważyć czy jak to się robi??:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #413 Napisano 29 Maja 2010 PROSZĘ O POMOC!Może to nie ten temat ale podobny. Mam problem ponieważ zablokowały mi sie tylne drzwi w passacie b5 sedan tak ze ani klamka wewnetrzna ani zewnetrzna nie da sie otworzyc. jak sie ciagnie za wewnwtrzna to ten may "dzyndzel" od zanka wychodzi i sie chowa. Rozebralem caly bok drzwi ale co zrobic aby otworzyc te drzwi???? Za odpowiedz ktora przyczyni sie do otworzenia od razu zaznaczam ze użytkownik mi pomógł A silniczek od centralnego zamka działa wogóle, daje oznaki życia?? Z opisu wynika, że drzwi są poprostu w pozycji zaryglowanej Zobacz czy wiązka w słoniku jest w porządku (ta idąca od słupka do drzwi), jeżeli nie to popraw, najlepiej zadzwoń do mnie jak będziesz przy aucie i naszykuj sobie ze 4m przewodu dwużyłowego, żeby starczyło od aku do tych drzwi podpowiem co i jak, pisać niestety nie za bardzo mam narazie czas. Telefon w podpisie moim jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #414 Napisano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Witam szanownych kolegów Mam problem którego sam nie daję rady rozwiązać a nie chce szukać na ślepo może któryś z was może mi pomóc Od niedawna w passacie zaczęły mi wariować tylne drzwi oczywiście od razu vag i do dzieła W mugole k zauważyłem 2 błędy : 1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388 no comunication i to samo tylko 1334 j398 tylko w prawych objawy drzwi są ciągle zablokowane nie można ich otworzyć mechanicznie. to w prawych a w lewych dzieje się wszystko 2 razy czyli jak się zamkną to się domykają jeszcze raz jak się otworzą to również próbują się otworzyć 2 raz błędy oczywiście skasowałem już się nie pojawiły ale problem zostaje a i moduł oczywiście suchutki nic nie wskazuje na wilgoć lub cokolwiek innego w tym stylu kodowanie modułu to 00067 to chyba na tyle będę wdzięczny za wszystkie sugestię bo nie chce przekopywać elektroniki w ciemno może ktoś wie jak mi pomóc ? za wszystkie sugestie będę wdzięczny Edytowane 4 Czerwca 2010 przez tomaszek-1234- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #415 Napisano 5 Czerwca 2010 Co do lewych drzwi-sprawdź na początek zamek,zimne luty itd.Jeżeli chodzi o prawe do zdemintuj tapicerkę i sprawdź na początek czy klamki swobodnie chodzą.Później kable pomiędzy karoserią i drzwiami (te w gumowej osłonie) a na końcu sam zamek.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #416 Napisano 5 Czerwca 2010 objawy drzwi są ciągle zablokowane nie można ich otworzyć mechanicznie. gdzieś walnięty przewód i zasilanie nie dochodzi do silniczka w zamku, jak nie ma możliwości otworzenia drzwi to musisz tak jak napisał Patryk_ zdjąć tapicerkę przy zamkniętych drzwiach , jak linki nie zawadzają, a zamek nadal trzyma, to weź przewód 2 żyłowy, taki, żeby Ci od akumulatora do zamka starczył. Podepnij pod aku pod + i - a następnie w drzwiach odepnij od silniczka do szyby szeroką wtyczkę (z 15 przewodów) i podaj to zasilanie z aku na przewód czarny z niebieskim paskiem i czarny z zielonym paskiem, dosłownie na chwilkę (impuls), a po sekundzie drugi impuls. Zamek powinien zareagować, jak słyszysz, że silniczek działa, a zamek nadal jest zamknięty to zmień biegunowość, tzn, jak na czarny z niebieskim paskiem dałeś + z akumulatora, to teraz podaj minus i analogicznie do czarnego z zielonym paskiem, jak był minus to teraz daj plus. I znów daj 2 impulsy ( 1 odrygluje drzwi a drugi je otworzy, tak, że będziesz mógł z zewnątrz klamką otworzyć, jak będziesz miał drzwi otwarte to szukasz gdzie Ci zginęło zasilanie zamka... Co do lewych to w pełni zgadzam się z Patryk_ iem sprawdź na początek zamek,zimne luty itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornias Zgłoś #417 Napisano 18 Czerwca 2010 witam. prosze o pomoc!!! Moj problem polega na drzwiach kierowcy, prawdopodobnie zamek - moduł komfortu raczej wykluczam. Po otwarciu dzrzwi brak oswietlenia wnętrza, brak sygnalizacji otwartych drzwi, brak buzzera od świateł, po 30sec samochod się zamyka chyba ze wczesniej otworze jakieś drzwi które samochód widzi. Sprawdzałem luty na zamku są w porządku...co może być jeszcze przyczyną?? Dzisiaj podłączyłem sie do kompa i wyskoczył błąd: 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 930 Siłownik zamka centralnego lewy tył-F222 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY VAG-COM Version: Release 409.1-S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #418 Napisano 18 Czerwca 2010 witam. prosze o pomoc!!! Moj problem polega na drzwiach kierowcy, prawdopodobnie zamek - moduł komfortu raczej wykluczam. Po otwarciu dzrzwi brak oswietlenia wnętrza, brak sygnalizacji otwartych drzwi, brak buzzera od świateł, po 30sec samochod się zamyka chyba ze wczesniej otworze jakieś drzwi które samochód widzi.Sprawdzałem luty na zamku są w porządku...co może być jeszcze przyczyną?? Dzisiaj podłączyłem sie do kompa i wyskoczył błąd: 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 930 Siłownik zamka centralnego lewy tył-F222 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY VAG-COM Version: Release 409.1-S Więc sprawdź siłownik i krańcówkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #419 Napisano 18 Czerwca 2010 witam. prosze o pomoc!!! Moj problem polega na drzwiach kierowcy, prawdopodobnie zamek - moduł komfortu raczej wykluczam. Po otwarciu dzrzwi brak oswietlenia wnętrza, brak sygnalizacji otwartych drzwi, brak buzzera od świateł, po 30sec samochod się zamyka chyba ze wczesniej otworze jakieś drzwi które samochód widzi. Jak luty są OK, to mikroprzełącznik w zamku do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew7890 Zgłoś #420 Napisano 20 Czerwca 2010 Witam, mam następujący problem : zamek od strony kierowcy nie otwiera i zamyka czasem wszystkich drzwi ( pewnie zimny lut ), ostatnio także pojawił się jeszcze jeden problem : czasami jak wkładam kluczyk do zamka nie mogę nim zamknąć, mogę tylko otworzyć ( nie chce się przekręcić, jakby coś go blokowało). Czy to oznacza że muszę wymienić zamek, czy taki zamek będzie dobry ?? http://allegro.pl/item1073873732_zamek_drzwi_przod_golf_iv_bora_passat_b5_octavia.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach