marekbrei Zgłoś #901 Napisano 19 Grudnia 2012 Dziękuję za rady co ja bym bez was zrobił ---------- Dodano o 10:16 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:15 ---------- dziękuję za rady co ja bym bez was zrobił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dami Zgłoś #902 Napisano 8 Kwietnia 2013 Sluchajcie drodzy koledzy mam problem nastepujacy a nawet 2: Centralny zamek w drzwiach pasazera przod sie nie otwiera z pilota i nie zamyka... zamyka i otwiera sie tylko kluczykiem, dodam ze wtedy wszystkie zamki tez sie zamkna otworza... do tego nie dziala sterowanie lusterka elektrycznego oraz podswietlenie drzwi. Szyba chodzi normlanie z przycisku na drzwiach jak i od kierowcy to samo domykanie szyb... co moze byc problemem? mikrowlaczniki czy wiazka kabli? 2 sprawa w innym Pasztecie peklo chyba ciegno klamki tez pasazer przod, czy wiecie jak to naprawic jest jakis manual bo szuakalem i znalazlem do b6 ale b5 nie moge namierzyc czy tam ciegno Bowdena moglo sie zerwac czy co takiego?? z gory THX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #903 Napisano 9 Kwietnia 2013 To cięgno, to od wewnątrz czy od zewnątrz? Która klamka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dami Zgłoś #904 Napisano 9 Kwietnia 2013 To cięgno, to od wewnątrz czy od zewnątrz? Która klamka? drzwi przod pasazera, klamka wewnetrzna sie zerwala i nie mozna otworzyc drzwi od srodka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #905 Napisano 9 Kwietnia 2013 No to tylko rozbiórka cię ratuje. Gdzieś w dziale 'warsztat' masz opisane jak rozebrać drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dami Zgłoś #906 Napisano 9 Kwietnia 2013 No to tylko rozbiórka cię ratuje. Gdzieś w dziale 'warsztat' masz opisane jak rozebrać drzwi. rozumiem a co do 1 pytania odnosnie zamka ze nie otwiera z pilota? dodam ze o innego Paska tu chodzi, czy to moze byc wina mikrowlacznika czy cos? bo niedziala tez lusterko elektryczne jak wspomnialem wyzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek-u Zgłoś #907 Napisano 10 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam mam problem bo niedziala mi centralny z pilota wiec dzis bylem zakodowac kluczyk od mojego paska 97r 1.8t i niechce odebrac sygnalu tak stwierdzil pierwszy warsztat wiec pojechalem do innego warsztatu poprawil mi wszystkie luty w pilocie i sprawdzil ze dziala odbiera i wysyla sygnal.Ale auto kluczyka sygnal nie widzi innych tez testowych mechanika. Stoje w kropce co dalej nie bede ukrywal ze chcialbym miec znow ta wygode i juz nie uzywac kluczyka Prosze o porady co mam dalej zrobic Edytowane 10 Kwietnia 2013 przez Jarek-u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #908 Napisano 11 Kwietnia 2013 czy pilot o ktorym piszesz dzialal kiedykowiek? czy od zawsze nie dzialal? pilot nie moze odbierac sygnalu - moze tylko wysylac.... podeslij vin na pw to zerkne co w aucie siedzi. jak pilot dzialal w przeszlosci to opcji jest kilka. najbardziej prawdopodobna to ze pilot zakonczyl zywot. to ze wysyla to jeszcze nic nie znaczy. w pilotach z wiekiem sila sygnalu slabnie i to jest problem. sygnal moze byc tak slaby ze auto go nie odbierze. mialem klienta z golfem w zeszlym tyg. nowy pilot wszedl od strzala. opcja 2 to problem z komfortem ale to musisz podpiac vaga i zobaczyc czy sa bledy. jesli beda i sie nie da wykasowac to problem lezy po stronie komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek-u Zgłoś #909 Napisano 11 Kwietnia 2013 czy pilot o ktorym piszesz dzialal kiedykowiek? czy od zawsze nie dzialal?pilot nie moze odbierac sygnalu - moze tylko wysylac.... podeslij vin na pw to zerkne co w aucie siedzi. jak pilot dzialal w przeszlosci to opcji jest kilka. najbardziej prawdopodobna to ze pilot zakonczyl zywot. to ze wysyla to jeszcze nic nie znaczy. w pilotach z wiekiem sila sygnalu slabnie i to jest problem. sygnal moze byc tak slaby ze auto go nie odbierze. mialem klienta z golfem w zeszlym tyg. nowy pilot wszedl od strzala. opcja 2 to problem z komfortem ale to musisz podpiac vaga i zobaczyc czy sa bledy. jesli beda i sie nie da wykasowac to problem lezy po stronie komfortu. Dzięki za probe pomocy tak pilot działał wczesniej tzn. w zeszłym roku od kupna auta od stycznia do marca / kwietnia i nagle przestal nie naprawialem tego bo mialem inne wydatki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
82dlugi Zgłoś #910 Napisano 11 Kwietnia 2013 Robert, mam taki sam kłopot jak Jarek, z tym że u mnie jest tak, że kodowanie pilotów nic nie daje (w tym nowego, który dostałem z autem i ewidentnie nigdy nie był używany), a VAG pokazuje mi błędy 2 zamków (pasażer i za kierowcą, ale to już wcześniej było - klasyka, nie włącza się ośw. wnętrza) a poza tym nic... Więc piloty sprawne i kodowane, do modułu fizycznie nie zaglądałem, ale błędy jak wyżej a reszta (szyby, lusterka) ok.. Do modułu planuję się w weekend profilaktycznie dobrać, ale czy są jeszcze jakieś miejsca gdzie warto zajrzeć? Gdzie dokładnie auto zbiera sygnał z pilota, którędy idzie wiązka? Jedyne miejsce, które mnie niepokoi to listwa zbierająca nad zamkiem drzwi kierowcy (rdzewieje, są bąble i może podciekać), ale sam zamek daje wszystkie sygnały dobre.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #911 Napisano 11 Kwietnia 2013 jaka metoda kodowales?? na 2 klucze czy vag comem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
82dlugi Zgłoś #912 Napisano 12 Kwietnia 2013 Najpierw walczyłem sam, później podjechałem do podobno kumatego elektryka - przerabiane były obydwie metody.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #913 Napisano 12 Kwietnia 2013 podeslij vin i jesli masz piloty scyzoryki to jakie numery czesci sa na nich. to ze pilot wyglada na nowy to na to nie patrz. ludzie czesto gesto nie majac wiedzy kupuja pierwszy lepszy pilot i mysla ze bedzie dzialac. tak niestety nie jest. powiedz jeszcze czy ktorykolwiek pilot kiedykolwiek wogole dzialal z Twoim autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #914 Napisano 12 Kwietnia 2013 czy są jeszcze jakieś miejsca gdzie warto zajrzeć?Spisz nr modułu komfortu z vag-a lub z obudowy . Być może, tak jak myśli Robert, moduł nie obsługuje funkcji zdalnego sterowania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
82dlugi Zgłoś #915 Napisano 12 Kwietnia 2013 Ale to nie tak... Mam na pewno zdalne sterowanie i do niedawna nawet działało, aż któregoś zimowego poranka zdechło.. Tak samo z siebie, bo ani nie było żadnych wstrząsów czy uderzeń, ani przerw w zasilaniu, ani zalania.. Także na bank coś się posypało i pytanie co to mogło być.. Kluczyki mam jeszcze w starej wersji, natomiast VIN auta to WVWZZZ3BZWE326883. Tak jak wcześniej pisałem, spróbuję w weekend dostać sie do modułu i poszukać śladów zalania czy innych dziwnych rzeczy, pytanie tylko gdzie jeszcze zajrzeć i na co zwrócić uwagę, jak już zacznę tam grzebać..? Dzięki Panowie za zainteresowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #916 Napisano 12 Kwietnia 2013 no i w taki sposob radza sie niepotrzebnie dlugie historie..... nie wspominales nic ze dzialalo i przestalo dzialac ot tak samo z siebie. wg mnie sa 2 opcje - pilot usywany na codzien padl a drugi ktory wyglada jak nowy tez mogl wyzionac ducha przez lata w szufladzie. trszeba to sprawdzic na testerze fal ale na porzadnym ktory tez mierzy sile sygnalu. bo to ze pilot wysyla to 1 a jak mocny jest ten sygnal to 2. ja mam klientow z autami 2003 gdzie piloty juz maja tak slaby sygnal ze nadaja sie tylko na smietnik. opcja 2 - padlo cos w module komfortu i albo naprawa albo nowy (uzywany) modul. zamki tak naprawde maja niewiele wspolnego z sterowaniem pilota. zamek to jet czesc wykonawcza - albo sie otwiera albo zamyka itd. samo wywolanie akcji otwarcia/zamkniecia zaczyna sie w pilocie i dalej w komforcie. na pewno bledy zamkow moga blokowac kodowanie pilota metoda na 2 klucze. aaa i jeszcze jedna wazna sprawa - chcac przekodowac piloty trzeba je najpierw wywalic z komfortu. kanal 00 w komforcie read, test i save. auto na 100% obsluguje piloty jak mowisz - sprawdzone w bazie vw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
82dlugi Zgłoś #917 Napisano 12 Kwietnia 2013 he, a tak się starałem na starcie dobrze sprawę opisać No dobra, w takim razie zaczynam działać.. Mam nadzieję, że odezwę się już z rozwiązaniem. Dzięki i miłego weekendu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #918 Napisano 12 Kwietnia 2013 niewiele jest mnie juz w stanie zdziwic dlatego pytam o najdrobniejsze detale. mialem juz kilku klientow, gdzie poprzedni wlasciciele "dolozyli piloty" gdy auto ich wogole nie obslugiwalo. byli tacy ktorzy kupowali zle piloty a nawet i taki ktoremu salon audi sprzedal zly pilot - do nowszego modelu..... zacznij od pilotow - jak masz na podmianke taki ktory wiesz ze dziala to sproboj wkodowac. albo swoje do innego auta. to moze byc kazdy pasek przed liftem, golf, bora, fabia, laon itd przed 2001 rokiem. i nie znaczenia czy klucz scyzoryk czy podkowa. one sa wymienne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s4p3v Zgłoś #919 Napisano 15 Kwietnia 2013 Witam. Ja mam również problem z centralnym. Tylko że u mnie od początku nie działa tak jak trzeba przełącznik na drzwiach, ale to nie było tak uciążliwe. Ale od wczoraj dzieją się dziwne rzeczy rano jak chciałem otworzyć auto z pilota to tylko słychać że otwiera się bagażnik a reszta nie reaguje, lecz po chwili otwierania i zamykania z pilota słychać że coś zaczyna się dziać, znaczy jest tak jak by chciały się otworzyć ale nie miał siły, i po chwili się otwierają z bólem, ale później działa i jak postoi dłużej to ma tak samo. Passat B5 1.9 TDI 110KM AFM Kombi 1999.r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dami Zgłoś #920 Napisano 15 Kwietnia 2013 No to tylko rozbiórka cię ratuje. Gdzieś w dziale 'warsztat' masz opisane jak rozebrać drzwi. No wiec wczorajszego pieknego slonecznego dnia zabralem sie za te ciegno od klamki. okazalo sie ze ktos grubo juz tam mieszal kleil tasma cos, nakombinowane wogole te drzwi sa jak cholera... ale konczac watek udalo mi sie domowymi metodami skrecic ciegno na srube dokrecic nakretkami i podpiac pod klamke... klamka troche pod koniec otwiera drzwi ale wazne ze naprawione bo mechanicy po 200zl wolali za takie gowno heh albo wogole nie chcieli sie brac za rozbieranie klamki tylko ku mojemu zdziwieniu koledzy zobaczylem brak wtyczki do zasilania lampki pod drzwiami?? jak myslicie czy byly wersje Paskow b5 110km 2000r bez podswietlenia drzwi bo watpie troche? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach