CristoffC Zgłoś #1 Napisano 26 Lutego 2007 Witam, Od niedawna jestem właścicielem passata 1.9 tdi wersja kombi. Ostatnio, po dokładnych oględzinach samochodu stwierdziłem, że z pod podstaw relingów delikatnie wychodzą pęcherze pod farbą. W związku z tym mam dwa pytania dotyczące tego problemu: 1. czy dach passata jest ocynkowany tj. czy grozi mi wypadnięcie dziur w dachu ? 2. czy aby zdemontować relingi musze rozebrać podsufitkę – na podstawach relingów znajduje się coś jakby plastikowe osłony, czy one zasłaniają dostęp do śrub trzymających relingi ? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #2 Napisano 26 Lutego 2007 Nadwozie Passata od stóp do głów jest ocynkowane i nie powinno być absolutnie żadnych miejsc korozji przez naprawdę długie lata no chyba, że samochód ma przeszłość stłuczkową. Żeby zdemontować reling nie musisz dobierać sie do podsufitki. To nie Audi A4. Największym jednak problemem jest to, że trzeba zdemontować plastikowe osłoby śrub, które znajdują się na przedzie i tyle relingów. Prawie 100% przypadkó ich demontażu kończy się połamaniem plastikowych delikatnych zaczepów. Przy ponownym montażu trzeba będzie albo podklejać je klejem do szyb samochodowych lub kupić nowe osłony z fabrycznymi zaczepami. Tylko demontaż środkowej osłony nie przynosi żadnych problemów. Poprostu od wewnętrzej strony osłonki pociąga sie i osłonka schodzi bez problemu. Po zdemontowaniu wszystkich osłon oczom ukazują się nakrętki na wystających śrubach. Dalej to już wiadomo co robić HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CristoffC Zgłoś #3 Napisano 26 Lutego 2007 Dziękuję za tak szybka odpowiedź - trochę mi ulżyło, już się bałem, że będę musiał rozebrać „pół samochodu”. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 26 Lutego 2007 Taka drobna namowa Jak już będziesz je miał zdemontowane to oddaje wszystkie elementy do polakierowania na ładniutki jasny srebrny kolor. Efekt miodzio i wygląd jak w wersji Highline. Koszt do 200zł ale może warto. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #5 Napisano 9 Października 2008 te przednie i tylne zaslepki jak sciagac zeby probowac nie urwac tych zaczepow? http://allegro.pl/item448890054_nowa_nakladka_na_reling_dachowy_vw_passat_b5.html tu widac ze maja tylko od gory jakies male zaczepy czyli co docisnac i odciagac od relingow niejako po dlugosci?podgrzalbym je wypalarka zeby byly bardziej elastyczne te plastiki chyba ze bankowo sie polamia to pierdziele i na sile ciagne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #6 Napisano 16 Marca 2010 Największym jednak problemem jest to, że trzeba zdemontować plastikowe osłoby śrub, które znajdują się na przedzie i tyle relingów. Prawie 100% przypadkó ich demontażu kończy się połamaniem plastikowych delikatnych zaczepów. Przy ponownym montażu trzeba będzie albo podklejać je klejem do szyb samochodowych lub kupić nowe osłony z fabrycznymi zaczepami. Koedzy o jakie zaślepki chodzi ?Co to bedzie trzeba kupowac nowe ? TO http://www.motoallegro.pl/item959567610_vw_passat_b5_fl_mocowanie_relingow.html Czy to http://www.motoallegro.pl/item959897628_vw_passat_b5_fl_relingi_chrom_koncowki.html Czy ktos juz wymieniał relingi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareczek288 Zgłoś #7 Napisano 16 Marca 2010 Koedzy o jakie zaślepki chodzi ?Co to bedzie trzeba kupowac nowe ? Chodzi o te zaślepki -http://www.motoallegro.pl/item959897628_vw_passat_b5_fl_relingi_chrom_koncowki.html ale jak delikatnie to zrobisz to nie połamiesz, ja zdejmowałem dwa razy i ani razu nie urwałem więc nie 100% przypadków kończy się połamaniem, w moim przypadku także były to chromy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #8 Napisano 16 Marca 2010 Czy ktos juz wymieniał relingi? tak wymienialem, z czarnych na chromy. nie jest wcale tak zle przy demontażu, moze powiem jak ja to zrobilem, zaznacze przy tym ze nic nie polamalem sucha reka i sucha zaslepka, przyciskam i delikatnie probuje sciagnac, pojawia sie mala przerwa miedzy zaslepka a relingiem, w ktora wkladam srobokret, lub tez noz stolowy, tak zeby nie zarysowac zaslepki. i nie gwaltownie, tylko delikatnie odpycham jedna czesc od drugiej i jest lux. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #9 Napisano 16 Marca 2010 Chodzi o te zaślepki -http://www.motoallegro.pl/item959897..._koncowki.html heheh dzisiaj bylem w Aso koszt dużych 44 zł a małych 33 a gość na allegro 55pln śpiewa nie jest wcale tak zle przy demontażu No własnie koles w Aso mi powiedział ze na spokojnie da sie to ściągnąć bez psucia Raczej martwie sie żeby nie kupić przez allegro połamanych tych zaślepek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #10 Napisano 16 Marca 2010 Raczej martwie sie żeby nie kupić przez allegro połamanych tych zaślepek no to faktycznie jest problem, najlepiej popros dodatkowe foty z allegro, bo u mnie mialo byc wsio ok, a zaczepy byly polamane, nie wszystkie ale byly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #11 Napisano 17 Marca 2010 kocko u kogo byles w serwisie bo potrzebuje jedna przednia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #12 Napisano 18 Marca 2010 W VW na partynicach,strachowskiego ulica chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus Zgłoś #13 Napisano 18 Marca 2010 Hha napisał "pomaluj sobie relingi" moje pytanie czy ktoś już sobie malowal relingi , czy ładnie to wygląda , farba nie odpada? Podobają mi się chromowane ale cena ok. 700 zł troszkę duża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #14 Napisano 8 Maja 2010 Czy ma ktos passata bez relingow? Jak wyglada miejsce po demontazu, da sie to jakos zaslepic w sensowny sposob? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #15 Napisano 19 Września 2010 dzięki panowie za cenne rady jak zdemontowac te cholerne zaślepki na końcach relingów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shegge_reggae Zgłoś #16 Napisano 16 Czerwca 2015 Koledzy, Koleżanki. Postanowiłem w końcu naprawić osłonę relingu, i poradźcie mi, czy to co na załączonym zdjęciu to ta słynna zaślepka o której mowa w temacie? boję się tego ruszać żeby nie było jeszcze gorzej, a wygląd tego elementu doprowadza mnie do szału, zakłóca moje feng shui, i doprowadza do pasji psując wygląd mojego cudeńka Ktoś coś poradzi jak to naprawić aby się ładnie trzymało całości? czy jedynie czeka mnie wymiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #17 Napisano 16 Czerwca 2015 Spróbuj to wyciągnąć w stronę przodu auta. Tylko z wyczuciem Może masz całe uchwyty i po prostu jest źle założone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #18 Napisano 16 Czerwca 2015 Ktoś coś poradzi jak to naprawić aby się ładnie trzymało całości? czy jedynie czeka mnie wymiana?:hmm na moje oko to chyba nie ma już tych zatrzasków co wchodzą w relinga i dlatego tak odstaje ale to trzeba by rozebrać i zobaczyć albo jest źle założone a co do samej zaślepki to na alledrogo są po 37 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #19 Napisano 16 Czerwca 2015 :hmm na moje oko to chyba nie ma już tych zatrzasków co wchodzą w relinga i dlatego tak odstaje ale to trzeba by rozebrać i zobaczyć albo Wydaje mi się, że jest tak w połowie węższej części takie "T" z plastiku. O tym myślałem. Dawno nie ściągałem a teraz pójdę na szybko sprawdzić i zaś witaj allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shegge_reggae Zgłoś #20 Napisano 26 Czerwca 2015 A ja ściągnąłem. I szybko pożałowałem decyzji, ale mieliście rację - zaczep się zerwał, a przy okazji ściągnięcia go po raz kolejny aby ocenić co się z nim stało połamałem dwa kolejne zaczepy i już ledwo się trzyma. Witaj allegro/ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach