walus
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O walus
- Urodziny 22.07.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Krosno Odrz.
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2004
-
walus obserwuje zawartość → Relingi - demontaż., Leasing na auto., co to za dzwięk? popychacze, zawór łancuszek?? i oraz 3 innych
-
Witam. Prowadzę sobie małą firmę geodezyjną , bywa różnie raz lepiej raz gorzej. Niestety podatki trzeba płacić a przy tym rodzaju działalności kosztów oprócz paliwa , papiery itp. nie ma zbyt wiele . Więc pomyślałem ze sobie wezmę jakieś roczne autko w leasing. I tutaj moje pytanie , jak to wygląda w praktyce , na co zwrócić uwagę przy umowie i ogólnie na Wasze opinie. Czy np. nie lepiej było by sobie kupić za gotówkę auto z fakturą.
-
RENOWACJA Kloszy Reflektorów Przednich
walus odpowiedział nakonr → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam. Odgrzeje troszkę temat. Chodzi mi o zwykłe reflektory w 3bg . Jak je rozkleić?. Moje sa inaczej zbudowane niż w pasku sprzed liftu , nad sklejeniem posiadają rant plastykowy. Ogrzewałem lampe w piekarniku ale przy próbie podwarzenia rant sie wygina i krzywi. Może za niska temp. Moja lampa miała połamane zaczepy , kupiłem drugą od anglika (skąpstwo) i chciałem przełożyć bebechy.Może ktoś udzieli dokładnej odpowiedzi jak rozkleić taką lampę . -
Hha napisał "pomaluj sobie relingi" moje pytanie czy ktoś już sobie malowal relingi , czy ładnie to wygląda , farba nie odpada? Podobają mi się chromowane ale cena ok. 700 zł troszkę duża.
-
co to za dzwięk? popychacze, zawór łancuszek??
walus odpowiedział krecha89 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nie wiem jak jest z silnikami 1.8 , ja do swojego 1.8 AEB kupowałem zreszta od Pana z forum za około 350zł ( są dwie firmy produkujące takie cuda i to była ta droższa ,która prawdopodobnie idzie na pierwszy montaż) na allegro ceny ponad 500 zł. Z tego co się orientuję do nowszych silników 1.8t napinacze były innej konstrukcji i właśnie te są droższe ponad 1000zł. Co za tym idzie pewnie do starszego 1.8 podejdzie ten tańszy typ napinacza. U mnie objaw był taki , że słychać było zgrzytanie przy obrotach około 2000 , poniżej i powyżej było ok. Mechanicy wymieniali olej i napinacze paska klinowego , chcieli mi silnik rozbierać ( szklanki do wymiany). Naszczęscie znalazł sie jeden co się znał. Wymieniłem napinacz , łańcuszek i jest ok. -
Kupiłem klikanaście aut w Niemczech , ale pierwszy raz słyszę o takim ubezpieczeniu. Auto wiozłes na lawecie czy jechałeś na kołach? Co konkretnie miało obejmować to "rzekome" ubezpieczenie?
-
Dlaczego sam nie zamontujesz. Mnie zajęło to ok 1,5 godziny ( Bear lock ) . Najwiekszy problem to demontarz plastyków przy drązku skrzyni biegów , potem wiercisz jeden otwór na bolec i po sprawie.
-
Witam. Czytjąc posty na temat prędkości passata 1.8. Wszystkie wyciagały ok.180 i więcej a mój ledwo 160 idzie , co prawda na gazie i pełny skład. moje pytanie dotyczy cweki zapłonowej . Oryginalna sie zepsuła i mój mechanik założył inną prawdopodobie do 1,6 . Czy to może mieć wpływ na prędkość auta?