Skocz do zawartości

CristoffC

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O CristoffC

  • Urodziny 03.09.1967

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006
  1. wojta - czytaj ze zrozumieniem. Czy wspomniałem w którymś miejscu mojego opisu że zjawisko ma miejsce przy wbijaniu biegów ? Cały czas podkreślałem, że zjawisko ma miejsce przy pochyleniu lewarka zmiany biegów w pozycji neutralnej. Niemniej dzięki za pouczenie - od tej pory będe naciskał sprzęgło przy wbijaniu biegu... człowiek uczy się całe życie :bezzebow felippe - ponieważ nikt nie nie wypowiedział sie na temat tego zjawiska pojechałem dzisiaj do specjalisty od skrzyń biegów. Po oględzinach fachowiec stwierdził, że wszystko jet OK. Te skrzynie podobno mogą dawać taki efekt - i nie świadczy to o jakichś nieprawidłowościach. Z tego co zrozumiełam jest tam wirujący wałek, który oddaje drgania i może to powodować efekt szurania - taka konstrukcja. Uspokoiłem się. Jeśli chodzi o szum po naciśnięciu sprzęgła to miałem coś takiego przed wymianą sprzęgła (czasem przypominało to trochę jakby ćwierkanie/zgrzytanie)- z tego co mi powiedział mechanik to szumiało łożysko oporowe. Samo łożysko nie jest drogie (w zależnosci od producenta to około 120 zł) ale robocizna jest niestety kosztowna (trzeba zdemontować skrzynie biegów) dlatego przed przystąpieniem do tego warto zastanowić sie także nad wymianą sprzęgła. Pozdrawiam :kciuki
  2. Nikt nie spotkał się z takim problemem ? Nie wiem czy myślec o wymianie skrzyni czy też jest jakas możliwość regulacji ?
  3. Witam, co może być powodem następującego zachowania: - lewarek biegów w pozycji neutralnej, przechylam go do siebie (w stronę kierowcy jak do wrzucenia jedynki lub dwójki ale dalej jest w pozycji neutralnej) lub od siebie (w stronę pasażera jak do trójki lub czwórki ale nadal pozostaje w pozycji neutralnej) po pochyleniu lewarka słychać odgłos ocierania (szuranie) a na lewarek przenoszą się drgania, sprzęgło nie jest wciśnięte, po wciśnięciu efekt ustaje. - kiedy silnik jest zimny powyższy efekt jest niewyczuwalny, im silnik cieplejszy (np. po dłuższym postoju w korku) efekt jest wyraźniejszy, dodatkowo pojawia się ale sporadycznie tj. nie za każdym razem, problem z wrzuceniem jedynki tj. trzeba przyłożyć większą siłę aby bieg wszedł albo kilkukrotnie wcisnąć sprzęgło. Dodam tylko, że miesiąc temu wymieniane było sprzęgło (komplet razem z kołem zamachowym) i od tamtej chwili zauważam powyższy efekt, początkowo nie zwracałem na to uwagi. Czy możliwe, że jakoś nie tak poskładali mi auto po wymianie – widziałem jak moja skrzynia biegów leżała obok samochodu (przez chwilę).
  4. Sprawdź mocowanie przekładni kierowniczej. Pod akumulatorem znajdują sie śruby mocujące ją do grodzi. Była na ten temat już dyskusja - nie pamietam w którym wątku - i takie wnioski tam zostały wyciągnięte. Podobno te śruby lubią sie luzować i wtedy takie odgłosy dochodzą. Pozdrawiam
  5. Ja wywaliłem starą gąbkę i zastąpiłem ją filcem grubości ok. 5mm. Po oderwaniu starej gąbki przeczyściłem pokrywę papierem ściernym grubości 60 tak aby zmatowić powierzchnie plastiku, następnie wykonałem z gazety formę na wzór której przyciąłem filc. Potem posmarowałem pokrywę klejem "Ośmiorniczka" (nie żałować kleju ale też nie "przedawkować"), wcześniej filc delikatnie zwilżyłem tak aby dało się go uformować na nierównościach pokrywy. Ułożyłem filc na posmarowanej klejem pokrywie i zostawiłem aby wysechł. Było to rok temu, minęła mroźna zima wilgotna wiosna i upalne lato, z filcem nic się nie dzieje, nic nie odstaje ani nie odlepia się.
  6. Silniczek wystarczy przekręcić (nie pamiętam dokładnie zgodnie z ruchem wskazówek zegara albo przeciwnie do niego) wtedy zwolnią się zaczepy. Delikatnie wysunąć go z otworu a następnie odczepić końcówkę osi silnika (taka kulka na końcu osi silnika) od odbłyśnika. Można sobie pomóc przez otwory przez które wymieniasz żarówki. Pozdrawiam
  7. Witam, czy są producenci sprzętu samochodowego (oprócz dostawców fabrycznych radioodtwarzaczy dla vw) którzy instalują w nim zsilanie wzmacniacza antenowego. Pytanie jest o tyle istotne, że nie chcę instalować przejściówki na kablu antenowym (mało miejsca za radiem a dodatkowo jest to miejsce potencjalnych awarii) a w przypadku zakupu nowego radia monatż wewnętrznego zasilacza wiąże sie z otwarciem obudowy i utratą gwarancji. Pozdrawiam
  8. Witam, nawiązując do tematu – czy można podłączyć do radia vw gamma zmieniarkę inną niż oryginalna ? Czy są jakieś przejściówki pozwalające na wykonanie takiej "ewolucji":).
  9. zobacz tam: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16038&highlight=by%B3o+zielone
  10. Nie musisz zdejmować podsufitki. Relingi są przykręcane "od góry" tj. z dachu powinny wystawać śruby na które zakładasz relingi i dokręcasz je nakrętkami.
  11. za: www.mobil.pl "Mobil Synt S Special V jest olejem silnikowym opracowanym w oparciu o technologię syntetyczną firmy Mobil. Został specjalnie stworzony dla potrzeb wysokoobciążeniowych silników wysokoprężnych koncernu Volkswagen, które wyposażone zostały w system zasilania oparty na pompowtryskiwaczach (Electronic Unit Injectors). Przeznaczony do całorocznej eksploatacji.... " co do motula: Specific 505.01 5W40 Technosyntheze - to olej półsyntetyczny Specific 505.01 5W40 Synthetic - to olej syntetyczny
  12. Z tego co pamiętam to np. MOTUL SPECYFIC 505.01 5W40 Technosyntheze a także MOBIL Synt S Special V 5W-40 505.01 są olejami półsyntetycznymi, więc może ten włoch nie był taki kiepski Pozdrawiam
  13. A wahacze Febi - warto sie tym zainteresować ?
  14. Witaj, syczenie z pod maski po wyłaczeniu silnika to moga byc odgłosy klimatyzacji - ja tak mam, było o tym na forum. Dymienie na zimnym silniku - sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku w funkcji temperatury paliwa (na VAG) - to może być to. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności