Skocz do zawartości

krecha89

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krecha89

  • Urodziny 22.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    KAMIL
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    JAROCIN / ŁÓDŹ

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. co to znaczy?? latem sprawdzałem który waż grzeje się szybciej - wynik górny jako pierwszy potem dolny. przeczytałem wała książkę na temat tej przypadłości i jeszcze nie znalazłem przyczyny. To może podpowiesz gdzie znaleeśc przypadek podobny do mojego??
  2. witam, szukałem na forum ale nie znalazłem. Latem gdy temperatura powietrza jest dodatnia, wszystko jest ok. Auto zagrzewa się do 90 topnie po około 5-6 km i grzeje supr. Problemu zaczynają się gdy temperatura otoczenia spadnie poniżej ~4stopni. Wtedy auta nie mogę zagrzać normalna jazda wskazówka od liczników w ogóle nie drgnie a z nawiewów leci chłodne prawie zimne powietrze. Dopiero kiedy jeżdżę szybko i "agresywnie" (powyżej 100km/h)auto zaczyna się zagrzewać i trzyma 90 stopni i grzeje, ale też nie jakoś super. Mam porównanie do poprzedniego paska w benzynie, tam to ogrzewanie dosłownie parzyło. Ale wracając... nawet jeśli passat się zagrzeje do optymalnej temperatury, to kiedy się zatrzymam i auto pracuje na biegu jałowym lub jadę wolno około 50 km/h to temperatura w ciągu 10 minut spadnie znowu do takiego poziomu,że skazówka leży a temperatura powietrza z nawiewów jest chłodna. Nie wiem czy działo to się wcześnie bo auto kupiłem okresie letni i zaraz wymieniłem rozrząd i płyn i termostat. obecnie mam pompę wody ruvili'a a termostat wahlera. proszę o pomoc bo mechanicy rozkładają ręce i każą wymienić pół samochodu, tzn nagrzewnice termostat ,pompę wody a w ostateczności głowica do sprawdzenia
  3. witam, jestem zainteresowany kupnem w/w zestawu. Może ktoś jeszcze napisać o nich??
  4. witam rozrząd do AVF wszystkie paski plus pompa wody i co tam jeszcze jest potrzebne:P , wszystkie mozliwe filtry. rok produkcji 2002-WVWZZZ3BZ2E315308
  5. witam chce kupić taki kabel http://allegro.pl/item1146717259_interfejs_diagnostyczny_vag_obd2_kkl_obdii_usb.html interfejs będę używał do passka jak w podpisie i do passak tez 1998 roku tylko z silnikiem o oznaczeniu AEB i tu moj pytanie czy bede mógł tym kablem 1)sprawdzać i usuwać błędy silnika, poduszki ABS-u 2)sprawdzić w jakiej kondycji jest przepływka 3)zrobić logi statyczne i dynamiczne 4)zdiagnozować układ klimatyzacji 5) zrobić korektę licznika -bo wymieniałem na inne bo moje zdechły 6)odczytać wartości sondy lambda 7)włączyć dodatkowe funkcje w module komfortu np.ryglowanie drzwi 8)i czy bede mógł porównać przebieg z tym co był na blacie licznika a tym co jest w sterowniku ECU?? 9)zaadaptować przepustnice w moim silniku
  6. wiem ze cewka jest w "całosci" do mojego silnika ale przebiera tylko na czwartym cylindrze/wtrysku
  7. witam mam 1,8 adr 125km ostatnimi czasami zaczął przerywać co jakiś czas na gazie zaznaczam ze nie występuję to zawsze... na wolnych obrotach czasami zdarza się ze nie pali na jednego garka przy probie dodawania gazu telepie cala buda i przebiera silnik... za para sekund jest dobrze i już normalnie chodzi silnik.. przy płynnej jeździe tez czasami silnik przerywa szarpie i nie wkręca się na obroty, po chwili znowu jest już dobrze. Byłem u gazowniki i po podłączeniu pod kompa widziałem ze wyskoczył jakieś błędy "brak napięcia" było ich około dziesięciu. ale szybko zostały skasowane tak żebym ich nie widział... . Wzięliśmy passata na jazdę z podłączonym kompem i kiedy przerywał gościu grzebał tam coś w kompie wiem aby tylko tyle ze wyłączał poszczególne wtryski i kiedy wtryski 1 2 3 chodziły na gazie a wtrysk nr4 chodził na benzynie wtedy passat chodził normalnie . wiec gazownik stwierdził ze jest uszkodzona cewka zapłonowa , a dokładnie ta na 4 cylindrze ... dodam ze na benzynie chodzi normalnie CZY TO FAKTYCZNIE JEST TA CEWKA CZY COS INNEGO??????????? PS. Zostało już wymienione filterki gazu świece kable WN instalacja to jakaś "elpigas" jak ktos mi powie gdzie mam sprawdzić resztę gratów jakie mam to podam przepraszam za brak ładu i składu ale właśnie jestem w drodze do pracy i pisze na komórce
  8. bylem u dwóch mechaników podobno najlepszych w okolicy. jeden powiedział mi że"jak kontrolka oleju gaśnie na rozgrzanym silniku momentalnie po odpaleniu to pompa dobra" i nie sprawdził mi tego ciśnienia. ale nie dałem za wygrana i pojechałem do drugiego i powiedział"ze jak po dłuższej trasie jak silnik jest rozgrzany i popychacze nie wala to pompa dobra(wyjaśnił ze wtedy podobno pompa pompuje najmniejsze ciśnienie)"a po odpalaniu może pompować nawet do 5 barów a żeby popychacze pracowały normalnie wystarczy im ponoć aby jeden bar??!! i tez nie stwierdził ze na 100% będą to popychacze bo podobno w VW wytrzymują one max do 200tys km a pompy jak nie sprawdził tak nie sprawdził. prosiłbym niech ktoś mądrzejszy się wypowie jak jednak trzeba będzie to pojadę jeszcze gdzie indziej i wtedy już na 100% sprawdzę dodam ze koszt nowych popychaczy to 28złx12 popychaczy ssacych 36x8 popychaczy wydechowych co daje kwote ponad 620zł ---------- Post added at 20:08 ---------- Previous post was at 14:59 ---------- nikt się juz nie wypowie??
  9. na obecnym oleju mam zrobione około 7 tys odezwę się jutro co z ta pompą dzięki za zainteresowanie tematem ---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:47 ---------- było by nie było ja mam prawie 60 tys wiecej;)
  10. ale czy to będą na pewno te popychacze czy może być inna przyczyna hałasu?? jutro jadę na sprawdzenie pompy oleju to napisze jaki rezultat. A tak wogóle to jakie powinna mieć ciśnienie pompa??
  11. a czy przy wymianie popychaczy trzeba sciagac glowice??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności