Skocz do zawartości
cooler

Wysuwające się cewki w 1.8T AWT...

Rekomendowane odpowiedzi

Klimatronikiem co najwyżej można zdiagnozować układ klimatyzacji,chyba ze ja sie mylę

 

Chyba nie tylko climatronic, ale organoleptycznie nie stwierdziłem tego czy silnik można zdiagnozować. Z drugiej strony skoro diagnozuje np

"053D - - - - - 1341 - Magistrala danych wyświetlacza panela J285", czyli licznik a wszystko połączone jest ze sobą po CAN to kto wie. Oczywiście VAG-iem byłoby najpewniej. Najlepiej niech sie wypowie ktoś kto wie na 100%.

Edytowane przez popo73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wysuwa się pierwsza cewka na pierwszym cylindrze, od rozrządu. Tylko ta jedna, często muszę ją wciskać. Nie wiem czemu zrezygnowali z tych uchwytów, które były w 3b... cewki były wkręcone na dwóch śrubach i było ok. Tu w głowicy zostały miejsca z gwintem na śruby, ale nie ma samych śrub.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ponownie:)

Udałam się dzisiaj w kilka miejsc, aby dowiedzieć się więcej, co jest grane z tym sterownikiem/komputerem

Podłączyłam się do kompa i wszystko jest tak jak wczoraj, tzn sterownik jest uszkodzony( dla pewności jechało ze mną dwóch innych mechaników)

Pojechalam również do serwisu WV by dowiedziec się czy mają taki sterownik , no i oczywiście ile kosztuje.

O zgrozo!!! Nowy sterownik kosztuje bagatela 5 790 zł jednak otrzymam upust jeżeli przywiozę do nich stary sterownik, wtedy koszt obniży się do 3900.: (((((

Dowiedziałam się też,że na rynku wtórnym kosztuje od 150 do 500 zł.

Teraz jestem zmuszona szukać tu i ówdzie sterownika o nr 4B0906018DC

do silnika AWT benzin ME 7,5

Może ktoś na tym forum posiada takiż sterowniczek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WIELKIE DZIĘKI, WŁAŚNIE GO ZAKUPIŁAM

Mam nadzieję,że wszystko będzie ok.( a swoją drogą jak znalazłeś ten sterownik?, bo ja jakoś chyba ślepa jestem)

Tak czy inaczej jeszcze raz dziękuję:roza i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu wiem czego szukać.Nie ma za co dziękować,od tego jest to forum,aby sobie pomagać.W szczególności kobietom,które sa bardzo łatwym obiektem do ściagania kasy przez mechaników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat, mam Passacika 1.8T silnik AWt i mam tez problem z wysuwajaca sie cewka, czy to moze byc od swiecy? jak wyczyscic gniazdo gdzie znajduje sie cewka? no i jakim kluczem wykrecic swiece?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem nowy mam taki problem. Mianowicie pewnego dnia samochód przestał palić na jeden gar. Wymieniłem cewkę ale przy wymianie cewki ułamał mi się zacisk który przychodzi do cewki i łączy ja z kablem. Posiadam VW passata 1.8 t i teraz jest problem bo nie mogę dostać kabli zapłonowych ponieważ niby ich nie ma to co tam jest? Skoro to nie są kable zapłonowe czy da się to wymienić? Ponieważ teraz wtyczka wysuwa mi się z cewki :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności