popo73 Zgłoś #21 Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) Klimatronikiem co najwyżej można zdiagnozować układ klimatyzacji,chyba ze ja sie mylę Chyba nie tylko climatronic, ale organoleptycznie nie stwierdziłem tego czy silnik można zdiagnozować. Z drugiej strony skoro diagnozuje np "053D - - - - - 1341 - Magistrala danych wyświetlacza panela J285", czyli licznik a wszystko połączone jest ze sobą po CAN to kto wie. Oczywiście VAG-iem byłoby najpewniej. Najlepiej niech sie wypowie ktoś kto wie na 100%. Edytowane 9 Marca 2010 przez popo73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #22 Napisano 9 Marca 2010 U mnie wysuwa się pierwsza cewka na pierwszym cylindrze, od rozrządu. Tylko ta jedna, często muszę ją wciskać. Nie wiem czemu zrezygnowali z tych uchwytów, które były w 3b... cewki były wkręcone na dwóch śrubach i było ok. Tu w głowicy zostały miejsca z gwintem na śruby, ale nie ma samych śrub. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agix Zgłoś #23 Napisano 10 Marca 2010 Witajcie ponownie:) Udałam się dzisiaj w kilka miejsc, aby dowiedzieć się więcej, co jest grane z tym sterownikiem/komputerem Podłączyłam się do kompa i wszystko jest tak jak wczoraj, tzn sterownik jest uszkodzony( dla pewności jechało ze mną dwóch innych mechaników) Pojechalam również do serwisu WV by dowiedziec się czy mają taki sterownik , no i oczywiście ile kosztuje. O zgrozo!!! Nowy sterownik kosztuje bagatela 5 790 zł jednak otrzymam upust jeżeli przywiozę do nich stary sterownik, wtedy koszt obniży się do 3900.: ((((( Dowiedziałam się też,że na rynku wtórnym kosztuje od 150 do 500 zł. Teraz jestem zmuszona szukać tu i ówdzie sterownika o nr 4B0906018DC do silnika AWT benzin ME 7,5 Może ktoś na tym forum posiada takiż sterowniczek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #24 Napisano 10 Marca 2010 http://moto.allegro.pl/item944318841_komputer_passat_b5_1_8t.html Aukcja do tego sterownika,cena dobra.Dzwoniłem aby się upewnić o numer.Zgadza się 4B 09 06 018 DC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agix Zgłoś #25 Napisano 10 Marca 2010 WIELKIE DZIĘKI, WŁAŚNIE GO ZAKUPIŁAM Mam nadzieję,że wszystko będzie ok.( a swoją drogą jak znalazłeś ten sterownik?, bo ja jakoś chyba ślepa jestem) Tak czy inaczej jeszcze raz dziękuję:roza i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #26 Napisano 10 Marca 2010 Po prostu wiem czego szukać.Nie ma za co dziękować,od tego jest to forum,aby sobie pomagać.W szczególności kobietom,które sa bardzo łatwym obiektem do ściagania kasy przez mechaników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #27 Napisano 2 Września 2010 Odświeżę temat, mam Passacika 1.8T silnik AWt i mam tez problem z wysuwajaca sie cewka, czy to moze byc od swiecy? jak wyczyscic gniazdo gdzie znajduje sie cewka? no i jakim kluczem wykrecic swiece? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zone21 Zgłoś #28 Napisano 10 Września 2010 Witam Jestem nowy mam taki problem. Mianowicie pewnego dnia samochód przestał palić na jeden gar. Wymieniłem cewkę ale przy wymianie cewki ułamał mi się zacisk który przychodzi do cewki i łączy ja z kablem. Posiadam VW passata 1.8 t i teraz jest problem bo nie mogę dostać kabli zapłonowych ponieważ niby ich nie ma to co tam jest? Skoro to nie są kable zapłonowe czy da się to wymienić? Ponieważ teraz wtyczka wysuwa mi się z cewki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach