endo955 Zgłoś #1 Napisano 10 Stycznia 2018 Witam wymieniałem taśmę kierownicy , wyprzedza pytanie oczko żółte jest ustawione poprawnie wszystkie wtyczki ok , kod części taki sam. Po złożeniu wszystkiego świeci dalej poduszka abs esp i kontrolka ręcznego, byłem na komputerze podobnież trzeba zakodować cześć ale niestety mechanik nie daje rady nie przyjmuje żadnego kodu ? Co robić już pal licho tą poduszkę ale chodzi o te abs i esp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #2 Napisano 10 Stycznia 2018 Taśma nowa? Pewnie jest uszkodzona. Nic nie trzeba kodować. U siebie wymieniłem, podłączyłem kabelek usunąłem błąd zgasiłem odpaliłem i nie było. Tylko że mam abs/asr nie mam esp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #3 Napisano 10 Stycznia 2018 Poszukaj adaptacja czujnika skretu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #4 Napisano 10 Stycznia 2018 Po co zakładasz temat skoro już w jednym temacie już poruszałeś ten problem? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endo955 Zgłoś #5 Napisano 10 Stycznia 2018 5 godzin temu, marcin_pesel napisał: Po co zakładasz temat skoro już w jednym temacie już poruszałeś ten problem? ? Proponuje nauczyć sie czytać , tamten post był o żarówce tu mamy o wymianie tasmy 5 godzin temu, Kuba2000 napisał: Taśma nowa? Pewnie jest uszkodzona. Nic nie trzeba kodować. U siebie wymieniłem, podłączyłem kabelek usunąłem błąd zgasiłem odpaliłem i nie było. Tylko że mam abs/asr nie mam esp. Używana ale dobra wyjeta z dobrego auta nowa to koszt około 1200zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #6 Napisano 10 Stycznia 2018 Spróbuj skręcić kierownicę w lewo do oporu i w prawo do oporu (tak sie robi w octavii 2 po wymianie aku). Jesli nie to tasma jednak nie jest dobra. Ja kupilem najtansza w miescie (20zl) taka pasujaca tez do esp i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endo955 Zgłoś #7 Napisano 10 Stycznia 2018 11 minut temu, Kuba2000 napisał: Spróbuj skręcić kierownicę w lewo do oporu i w prawo do oporu (tak sie robi w octavii 2 po wymianie aku). Jesli nie to tasma jednak nie jest dobra. Ja kupilem najtansza w miescie (20zl) taka pasujaca tez do esp i jest ok. Skrecic w prawo i lewo do oporu i ? powinno samo zgasnąć czy jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #8 Napisano 10 Stycznia 2018 Tak w octavii 2fl dziala w passku nw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endo955 Zgłoś #9 Napisano 10 Stycznia 2018 3 minuty temu, Kuba2000 napisał: Tak w octavii 2fl dziala w passku nw niestety nie działa chyba by było zbyt pięknie, ty wymieniałeś i ? opiszesz wymieniłeś ustawiłeś oczko i poprostu odpaliłeś i było ok ? bez zadnego dedykowania itp ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #10 Napisano 10 Stycznia 2018 Wiem kolego o czym tam pisałeś, problem mimo wszystko po części ten sam. Świecące abs/esp. Zrobiłeś chociaż tak jak Ci w poprzednim temacie radzono? spokojnie mogłeś kontynuować we wcześniej założonym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endo955 Zgłoś #11 Napisano 10 Stycznia 2018 30 minut temu, marcin_pesel napisał: Wiem kolego o czym tam pisałeś, problem mimo wszystko po części ten sam. Świecące abs/esp. Zrobiłeś chociaż tak jak Ci w poprzednim temacie radzono? spokojnie mogłeś kontynuować we wcześniej założonym temacie tamten temat dawno rozwiązany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #12 Napisano 10 Stycznia 2018 Więc warto napisać w nim jakie było rozwiązanie. Być może ktoś skorzysta 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #13 Napisano 10 Stycznia 2018 2 godziny temu, endo955 napisał: niestety nie działa chyba by było zbyt pięknie, ty wymieniałeś i ? opiszesz wymieniłeś ustawiłeś oczko i poprostu odpaliłeś i było ok ? bez zadnego dedykowania itp ? wymieniłem, wszedłem w vagu w airbagi wykasowałem błąd zgasiłem odpaliłem i było ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endo955 Zgłoś #14 Napisano 10 Stycznia 2018 2 godziny temu, marcin_pesel napisał: Więc warto napisać w nim jakie było rozwiązanie. Być może ktoś skorzysta Przepraszam nie wiedziałem jestem nowym użytkownikiem forum napewno poprawie te niedociągnięcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zerbatin Zgłoś #15 Napisano 21 Stycznia 2018 Dnia 10.01.2018 o 13:31, dartroom napisał: Poszukaj adaptacja czujnika skretu. Endo955, czy zrobiłeś to o czym pisał dartroom? W razie trudności: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8D)_Brake_Electronics_(Bosch_5.3_ABS/EDS/ASR/ESP) Jeżeli palą się wszystkie kontrolki AirBag, ABS, ESR, to bardzo prawdopodobne, że jednak taśma jest uszkodzona. Skąd jesteś? Jak z okolic Warszawy, to możemy się spotkać podpiąć VAG-a i zobaczyć co w Passacie piszczy. Dodatkowo chyba mam gdzieś w moim magicznym składzie części taśmę, poszukam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach