Skocz do zawartości
misiek12345

Podłączenie radia Pioneer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam radio Pioneer mvh av270bt. Jest to nie fabryczne radio. Więc musiałem założyć przejściówkę do oryginalnej kości. Z przejściówki idzie przewód prądowy który muszę podpiąć osobno. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Wstępnie wpiąłem go do pierwszego lepszego wolnego miejsca w skrzynce bezpieczników w kabinie. W związku z czym radio gra tylko po włączeniu zapłonu. Czy jest możliwość podłączenia tego kabla w taki sposób żeby radio działało jak fabryczne ? Czyli że można je uruchomić bez włączenia zapłonu. Dodam tylko że jestem laikiem w elektryce. Dziękuję za odpowiedzi. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie działać jak fabryczne. Albo podłączysz na stałe i wtedy nie będzie reagować na stacyjkę, będziesz włączał i wyłączał przyciskiem, albo podłączasz pod stacyjkę i nie masz możliwości uruchomienia radia bez kluczyka. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2017 o 08:49, jihad napisał:

Nie będzie działać jak fabryczne. Albo podłączysz na stałe i wtedy nie będzie reagować na stacyjkę, będziesz włączał i wyłączał przyciskiem, albo podłączasz pod stacyjkę i nie masz możliwości uruchomienia radia bez kluczyka. 

 Dokładnie tak. Albo będziesz musiał każdorazowo włączać i wyłączać radio, albo będzie działało tylko po stacyjce. Jak chcesz aby zostało po staremu to kup radio fabryczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach