Skocz do zawartości
Gość dembol

Felgi aluminiowe do B6

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam pytanko i nikt nie chce mi na nie odpowiedzieć.

 

Mam założone 225/35/19 i chciałbym wiedzieć czy jak zmienię opony na wyższy profil będzie ok? Chodzi mi o 225/40 lub 225/45 do 19''.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ET 39 6.5JX17H2 podejdzie bez problemu do B6??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam możliwość zakupienia obręczy 19'' 8.5cala et35 w dobrej cenie.

Używałem tego symulatora który jest na forum ale chciałbym wiedzieć jak to w praktyce wygląda.

Jest sens pchać to do auta czy będzie wyglądał kiepsko.

Jeśli natomiast podejdą to jakie rozmiary opon trzeba szukać.

Auto B6 kombi, jak na razie bez gleby, springow itp.. moze za jakis czas.

Dzięki i Pozdrawiam...

 

Obecnie na 17''

IMAG0911.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

 

Chcę kupić komplet kół zimowych do B7. Opony 215/55/16, felgi aluminiowe 7x16 ET45.

Nie moge znaleźć w tym wątku jaka ma być średnica otworu centralnego, a na oponeo są dostępne różne w tym rozmiarze.

Wie ktoś jaka ma być ta średnica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odkopać, ponieważ przeszukałem internet i mam wątpliwości.

 

Zakupiłem oryginalne felgi samarkand o rozmiarze: 8jx18 ET44 H2.

I chciałbym teraz zakupić opony i niestety nie mogę jasno znaleźć zalecanego rozmiaru do tych felg. Z tabeli zalecanych opon do B6 widnieje rozmiar 235/40 r18. Na forum znalazłem kilka osób, którzy posiadają takie opony i felgi. Jednak w internecie na różnych stronach zalecają do 8J opony 225/40. Już upatrzyłem sobie fajne Dunlopy 235/40 i nie wiem czy będą dobre dla tych felg. Oczywiście potrzebuje opony, które będą elegancko leżały i dobrze się prowadziło. Który rozmiar będzie odpowiedni 235 czy 225?

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dedykowane do 18-tek w Passacie masz 235/40. Mniejszy profil może wyglądać nieco dziwnie w nadkolu. Ale skoro upatrzyłeś sobie Dunlopy 235, to jakby nie było problemu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dedykowane do 18-tek w Passacie masz 235/40. Mniejszy profil może wyglądać nieco dziwnie w nadkolu. Ale skoro upatrzyłeś sobie Dunlopy 235, to jakby nie było problemu ;)

 

Ok, czyli rozumiem, że spokojnie mogę brać 235/40 do nich i będzie git.

 

Bardzo jest widoczna różnica w nadkolu przy takiej konfiguracji? Rzuca się w oczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, czyli rozumiem, że spokojnie mogę brać 235/40 do nich i będzie git.

 

Bardzo jest widoczna różnica w nadkolu przy takiej konfiguracji? Rzuca się w oczy?

 

Upewnij się, że dobrze napisałeś. Chodzi Ci o rozmiar 235/40 R18?? Czyli katalogowy rozmiar. Zatem to najlepszy wybór jakiego możesz dokonać. Warto jeszcze zobaczyć czy opony są z rantem, nieraz potrafi uratować felgę przy spotkaniu z krawężnikiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Upewnij się, że dobrze napisałeś. Chodzi Ci o rozmiar 235/40 R18?? Czyli katalogowy rozmiar. Zatem to najlepszy wybór jakiego możesz dokonać. Warto jeszcze zobaczyć czy opony są z rantem, nieraz potrafi uratować felgę przy spotkaniu z krawężnikiem :)

 

Tak, dobrze napisałem. Opony, które chce wrzucić to Dunlop SP Sport Maxx RT MFS 235/40 R18 95 Y, które posiadają Rant Ochronny. Jedynie właśnie nie byłem pewny czy rozmiar 8J będzie odpowiedni dla tych opon, bo jak wspominałem w niektórych tabelkach na stronach o tematyce felg - zalecany jest rozmiar 225/40.

 

Czy taka konfiguracja będzie rzucała się w nadkolu na standardowym zawieszeniu? Myśleć już o obniżeniu czy będzie całkiem dobrze? :)

Edytowane przez maty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, dobrze napisałem. Opony, które chce wrzucić to Dunlop SP Sport Maxx RT MFS 235/40 R18 95 Y, które posiadają Rant Ochronny. Jedynie właśnie nie byłem pewny czy rozmiar 8J będzie odpowiedni dla tych opon, bo jak wspominałem w niektórych tabelkach na stronach o tematyce felg - zalecany jest rozmiar 225/40.

 

Czy taka konfiguracja będzie rzucała się w nadkolu na standardowym zawieszeniu? Myśleć już o obniżeniu czy będzie całkiem dobrze? :)

 

Będzie na 200%. Na naszych drogach im więcej opony tym lepiej. Ja śmigam na 235/40/18 i jest git, a w przypadku 225 masz 4mm mniej. Szarpałbym zatem spokojnie te Dunlopy.

 

A cd wyglądu, to zdania są tu podzielone. Ale jeśli masz standard zawieszenie może nieco razić, w sportline będzie wyglądać już lepiej. O obniżeniu 30mm już nie mówię ;)

Edytowane przez R-line

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet ori 17 jest 235 na feldze 7.5 cala....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Będzie na 200%. Na naszych drogach im więcej opony tym lepiej. Ja śmigam na 235/40/18 i jest git, a w przypadku 225 masz 4mm mniej. Szarpałbym zatem spokojnie te Dunlopy.

 

A cd wyglądu, to zdania są tu podzielone. Ale jeśli masz standard zawieszenie może nieco razić, w sportline będzie wyglądać już lepiej. O obniżeniu 30mm już nie mówię ;)

 

Panowie, co macie na myśli mówiąc, że będą 'razić' na standardowym zawieszeniu? Będzie duży prześwit między nadkolem a oponą? Bo też się przymierzam do 18' na lato.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, co macie na myśli mówiąc, że będą 'razić' na standardowym zawieszeniu? Będzie duży prześwit między nadkolem a oponą? Bo też się przymierzam do 18' na lato.

 

Hmmm, oczywiście jest mowa tylko i wyłącznie o kwestii gustu. Jeśli naoglądasz się obniżonych Passków na 18-tkach czy większych, a potem spojrzysz na któregoś ze standardowym zawieszeniem, to pewnie będzie kłuć po oczach. Natomiast jeśli nie przeszkadza Ci standardowa zawiecha to spokojnie montuj i się nie przejmuj. Jeśli się nie mylę, to przy 18-tkach prześwit zwiększy się o jakiś centymetr wobec 16-tek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli nie masz wyeksploatowanego zawieszenia, to wystarczy, że kupisz Eibachy -30mm czy inne i podejdą do standardowych amortyzatorów. Ja już tak jeżdżę 1,5 roku i nie padły. Koszt kompletu zależnie od producenta 600zł wzwyż + wymiana.

 

Pozwolę się włączyć, chociaż temat schodzi trochę w bok. Też po tym jak R-line wspomniał, że będzie "dziura" - zainteresowałem się tematem i już upatrzyłem sobie Eibachy na allegro. Rozumiem, że tak jak napisałeś wystarczy same sprężyny zmienić i będzie git. Chciałbym dopytać tylko czy zimówki 215/55 R16 po taki obniżeniu (-30) będą sprawiały problemy? Czy spokojnie taka konfiguracja podejdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozwolę się włączyć, chociaż temat schodzi trochę w bok. Też po tym jak R-line wspomniał, że będzie "dziura" - zainteresowałem się tematem i już upatrzyłem sobie Eibachy na allegro. Rozumiem, że tak jak napisałeś wystarczy same sprężyny zmienić i będzie git. Chciałbym dopytać tylko czy zimówki 215/55 R16 po taki obniżeniu (-30) będą sprawiały problemy? Czy spokojnie taka konfiguracja podejdzie?

 

Same koła nie są żadnym problemem, obecnie właśnie na takich jeżdżę, może jedynie śmiesznie nieco wyglądają po obniżeniu. Problemem jest wówczas dokładka przednia R-line (jeśli masz lub planujesz), która z racji swojego kształtu jest nisko i potrafię nią zaryć nawet wjeżdżając na jakiś źle wyprofilowany podjazd. Na 18-tkach już nie ma takiego problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A promień tylko 1 mm większy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A promień tylko 1 mm większy...

 

Nom, aż przeliczyłem, racja. Dziwna sprawa, stwierdzam to po wjeździe do mojego garażu. Na letnich żaden problem. Zimą - zaciskam za każdym razem zęby ze złości słysząc tarcie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności