Kurzyn Zgłoś #21 Napisano 21 Lutego 2007 Zobacz czy CI nie podbiera opon z tylu, bo jak ja mialem te tuleje zrabane, to najpierw zebralo mi opony. Objawy mialem identyczne jak u CIebie. No ale amorki tez bym zmienil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #22 Napisano 21 Lutego 2007 Jjacekkx masz oryginały. Moje tylne amorki padły po ponad 200tys km. Kupione już tyle nie trzymają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukasn857 Zgłoś #23 Napisano 21 Lutego 2007 Na 100% amortyzatory,pare dni wcześniej miałem podobne objawy,z jednego wylał mi sie olej i na nierównościach było słychać stukanie.Kupiłem monroe i po kłopocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszzp Zgłoś #24 Napisano 21 Lutego 2007 Tak faktycznie byłem przed chwilą w garażu i prawy jest mokry i to bardzo, wiec amorki na sto procent do wyrzucenia.A swoją drogą chciałem pogłębić temat tych tuleji bo faktycznie jak zdjąłem letnie opony i się im przypatrzyłem to lewa tylna jest praktycznie do wymiany prawa w trochę lepszym stanie a z przodu mają jeszcze 70 % bieżnika. Czy to może mieć coś wspólnego z tymi tulejami? Faktem jest że te opony nie wiem ile i jak były wcześniej użytkowane bo one były kupione razem z samochodem w maju, i już wtedy lewa miała najmniejszy bieżnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi. Zgłoś #25 Napisano 21 Lutego 2007 A jeśli mowa o amorkach, to które polecacie na nasze drogi?? olejowe czy "gazowe" ?? Bo z tego co wiem trochę się różnią charakterystyka pracy tzn. te pierwsze bardziej elastycznie oddziaływają na dziury i nierówności , te drugie znacznie czulej ale za to twardziej i podobno dobre dla kierowców z zacięciem sportowym. A i jakiej firmy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszzp Zgłoś #26 Napisano 21 Lutego 2007 Dołączam się do pytania adi-ego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszzp Zgłoś #27 Napisano 21 Lutego 2007 Na allegro spotkałem się z amortyzatorami firm daco, NK, BILSTEIN. Słyszał ktoś w ogóle o takich firmach? Potrzebuje amortyzatorów ze średniej półki. Czy ktoś używał amortyzatorów której kolwiek z tych firm i jak z ich wytrzymałością? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #28 Napisano 21 Lutego 2007 Dużo ogłoszeń na Allegro to chińszczyzna opakowana w niemieckie nazwy. Całkiem niezłe są kayabe, bilstein (cena nie powala). Hart, daco to szajs. Monroe, Sachs. Koni - dobre. A tak naprawdę to każdy ma swoje typy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość czeslaw2005 Zgłoś #29 Napisano 22 Lutego 2007 nie wim czy to amory ...przejedzając przez przejazd kolejowy nic nie amortyzuja ...słychac tylko stuki bardzo twarde ..czy wszystkie Vw tak mają (passat B5 od stycznia 1999.)pozdrawiam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #30 Napisano 22 Lutego 2007 nie wim czy to amory ...przejedzając przez przejazd kolejowy nic nie amortyzuja ...słychac tylko stuki bardzo twarde ..czy wszystkie Vw tak mają (passat B5 od stycznia 1999.)pozdrawiam.. Przypuszczam, że masz wachacze do wymiany, ja mam ten sam problem. Kpl. wachaczy do przodu to koszt ok.1000-1200zł. Możesz wymieniać wachacze pojedyńczo ale lepiej wymienić wszystkie na raz i mieć spokój na dłużej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kurzyn Zgłoś #31 Napisano 22 Lutego 2007 Czy to może mieć coś wspólnego z tymi tulejami? Tak jak juz wczesniej CI napisalem, przez te tuleje zebralo mi okony tylne, jedna jest ok, ale jedna byla lysa. Troche niedobrze ze nie wiesz jaki byl ich stan wczesniej, to w sumie nie mozesz nic stwierdzic. Na razie wymien amorki, i zwracaj czesto uwage na stan opon tylnych, po przejechaniu jakiegos dystansu sprawdzaj bieznik i bedziesz mniej wiecej widial, czy podbiera cos czy nie. Takze obserwuj, a tulei na razie nie wymieniaj. Sam po pewnym czasie zobaczysz. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość czeslaw2005 Zgłoś #32 Napisano 22 Lutego 2007 ale mi wyglada ze ztylu sa bardzo twarde a niez przodu.. przez tory jade jak drewnianym wozem...dzieki zaodpowiedzi.pozdrawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zovip Zgłoś #33 Napisano 12 Marca 2007 A jaki koszt Panowie wymiany tylnych wahczy? Bo zaczal mi bujac na boki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchy Zgłoś #34 Napisano 12 Marca 2007 A jaki koszt Panowie wymiany tylnych wahczy? Bo zaczal mi bujac na boki. Z tyłu nie ma wahaczy. Tam jest belka ze sprężyną i amortyzatorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zovip Zgłoś #35 Napisano 12 Marca 2007 To co masz na mysli, ze taniej bedzie?? Mam combi wiec sie zastanawiam dlaczego mi na koleinach zaczela dupa zarzucac na boki, wczesniej tak nie mialem. To uwazasz ze co sie popsulo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchy Zgłoś #36 Napisano 12 Marca 2007 To co masz na mysli, ze taniej bedzie?? Mam combi wiec sie zastanawiam dlaczego mi na koleinach zaczela dupa zarzucac na boki, wczesniej tak nie mialem. To uwazasz ze co sie popsulo? Jeśli chodzi o wymianę belki to taniej na pewno taniej NIE BĘDZIE. Ale myślę, że to nie ma nic wspólnego z belką, belka jest sztywna i nie ma prawa bujać się na boki, chyba że łożyska szlag trafił, ale było by je wtedy słychać i dochodziłby z okolicy tylnego zawieszenia wyraźny stukot podczas pokonywania dziur i nierówności. Może Twoje odczucia spowodowane są tym, że wcześniej jeździłeś na oponach o mniejszej szerokości, a teraz na lato założyłeś większe i stąd takie wrażenie. Wymieniałeś już opony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zovip Zgłoś #37 Napisano 12 Marca 2007 No wlasnie jeszcze nie... mam nadzieje, ze moze to wina opon zimowych (wysoka temperatura), ale to rowniez malo mozliwe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchy Zgłoś #38 Napisano 12 Marca 2007 Guma w oponach zimowych jest wykonana z bardziej miękkiej mieszanki, także jest to możliwe, ale tutaj może wpływać na takie zachowanie również profil opony(tzn jej wysokość). Może Twoje opony letnie mają większy rozmiar a tym samym mniejszy profil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #39 Napisano 12 Marca 2007 Co Wy gadacie o oponach..... Jeżeli mu rzuca tyłem i w dodatku np na nierównościach to ma amor walnięty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mar/cin Zgłoś #40 Napisano 25 Marca 2007 Napisze tu ,temat zwiazany bezposrednio z zawieszeniem. Od kilku dni w prawym przednim kole cos sie dzieje zlego .Dochodzi dzwiek jakby sie amortyzator zatarl bo cholernie skrzypi czy cos w tym kierunku.Szczegolnie na nierownosciach i przy skrecaniu.Sprawdzalem jest suchy nie widac wycieku.Z wachaczami jest wszstko ok a hamulce z przodu sa nowe firmy ATE ,zostaje mi amortyzoator. Mozna cos z tym zrobic czy tylko nowy ,dwa nowe w sumie.I ewentualnie jakie polecacie.Z tylu mam Kayaba olejowo gazowe to na przod tez preferuje tej samej firmy.Co WY o tym myslicie wszystkim ?Auto jak w podpisie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach