abdamian Zgłoś #41 Napisano 7 Grudnia 2017 Gaz to pewnie listwa do wymiana ta mA grubo ponad 100tyś na gazie na bank. Jak mu dam na luzie do odciny to trochę śmierdzi benzyna Ale może to normalne. Teraz właśnie jeżdżę na samym paliwie drugi dzień znaczy na benzyna za dwa jadę w trasę zobaczymy Na lpg bardziej szarpie na małych obrotach jak mu mocno docisne np4 bieg 1600obr i but wtedy tak, może moduł zapłonu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #42 Napisano 7 Grudnia 2017 Benzyna to też paliwo. Podejrzewam nakładanie się paliw. Znaczy że wtryskiwacze LPG leją łącznie z benzyną. Dlatego na Pb widać losową ubogą, niespaloną mieszankę bo byla za bogata, nieuległa spaleniu. Natomiast na LPG jest tego mniej, mieszanka jest bogata, to może być kwestia listwy, pewnie jeszcze Valteki. Dlatego podpowiedz z gazem. To zapewne mniejsze koszta niż wymiana modułu, chyba że masz skąd wziąć sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #43 Napisano 7 Grudnia 2017 Tak wyglądają świeczki Z jakiego powodu paliwa się mogą nakładać ? listwa jest jakaś dziwna jutro sprawdzę bo nie pamiętam Jutro sprawdzę Z gazem to nie problem zakrece zawór zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #44 Napisano 7 Grudnia 2017 Trochę różni się dwójka od pozostałych. Dlaczego mają się nakładać... równie dobrze można zapytać dlaczego nie. To pomysł. Zdarzają się takie sytuacje. Stara listwa może powodować że wtryskiwacze nie domykają się całkowicie i puszczają gaz. Zdarzaja się też sytuacje gdy sterownik LPG pracuje nieprawidłowo. Jego zdaniem jest odczyt czasu wtrysku, wyliczenie swojego, wtrysk LPG i odcinanie wtrysku Pb. Czasem zdarza się że nie robi tego ostatniego. Dlatego mówie też poza zakreceniem o wyciągnięciu bezpiecznika. Niech nic nie miesza w Pb. Jak zakrecisz to też polecam przed odpieciem bezpiecznika jeszcze go zdusić trochę na oparach gazu. Bo takto coś zawsze zostanie w przewodach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #45 Napisano 7 Grudnia 2017 Ok jutro po pracy się tym zajmę dzieki za podpowiedź . ciekawe gdzie będzie główny bezpiecznik sterownik od gazu ktoś w środku zamontowal obok bezpiecznikow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #46 Napisano 7 Grudnia 2017 Zazwyczaj jest przy aku zamontowany w takim czyms:http://www.phjacus.pl/147-Gniazdo-bezpiecznika-hermetyczne-p1106.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #47 Napisano 8 Grudnia 2017 Dziś trochę Grzegalem gaz wypalony zawór zamknięty Ale sterownik mam pod bezpiecznikami w środku auta bezpiecznika nie znalazłem jutro muszę tam lepszy dostęp zrobić. Mam urwana siatkę zaraz za katem jednak auto nie chodzi zbyt głośno po przegonieniu na pierwszych 3biegach do odciny potem spokojna jazda jakieś 3km po których otwieram maskę A turbo czerwone jeszcze czy nie za szybko jak na taka pogodę się grzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #48 Napisano 9 Grudnia 2017 Zrobiłem dziś w trasie 150km na benzynie auto zaczęło lepiej iść ale też Tak szarpie w obrotach 1500-2500 wystarczy wcisnąć Gaz mocno I w momencie jak czuć że chce iść też jednocześnie mega szarpie na wyższych obrotach to ustępuje na lpg jeszcze gorzej normalnie pierdzi jakby swiece nie mogły tego spalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #49 Napisano 10 Grudnia 2017 W takim razie przepatrz dobrze układ zapłonowy.. to że jest noowy nie koniecznie znaczy że sprawny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #50 Napisano 11 Grudnia 2017 Panowie jednak problem się nie rozwiązał...na początku mechanicy byli pewni że winny jest chip, jednak nie udało im się wyciągnąć nawet 165 koni. Mówili że sprawdzili wszystko, wymienili pompę paliwa bo słabo pracowała, zawór N75, sprawdzili turbinę uszczelnili dolot oraz sprawdzili kompresje i wszystko im wyszło że jest cacy jednak, mocy nie przybyło aktualnie jeżdżę na serii i podobno jest tylko 138 koni. Na końcu stwierdzili że winna może być głowica dlatego że jest od AEB a blok od AWT i głowice nie wspólgrają ze sobą...Już nastawiłem się na zmianę głowicy na AWT tylko nie mam pewności czy to aby na pewno była winna głowica i rozmyślam również oddać auto do innego tunera ponieważ z tego co się dowiedziałem głowice w 1.8T powinny być podobne różniły się tylko osprzętem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #51 Napisano 11 Grudnia 2017 Masz wgraną serię to może daj logi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #52 Napisano 11 Grudnia 2017 Czy to możliwe że po zmianie świec auto przestało szarpać Ale też czuć że gorzej jedzie ?w trasie jak dawałem gazu to na moim manometrze po dodaniu gazu w sekundę doładowanie roslo w okolice 0.5bar zmieniłem w domu świece wszystko ładnie chodzi zero szarpania Ale teraz dodając gazu trzeba poczekać może 2sekundy aż turbo dojdzie do granicy 0.5 bar gdzie na starych świecach bost był gwaltowny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #53 Napisano 11 Grudnia 2017 Oto logi 2+33pb.CSV 115+118pb.csv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #54 Napisano 12 Grudnia 2017 Jakie zrobić logi żeby sprawdzić co się dzieje Z zapłonem świece cewki czy wypadanie zapłonu ? Chwilę dobrze było jeździłem trochę I znowu szarpie niemilosiernie po każdym daniu gazu przy'małych obrotach I na obu paliwach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #55 Napisano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Dnia 11.12.2017 o 14:16, boulie20 napisał: podobno jest tylko 138 koni co znaczy podobno? logi wyglądają ok. Jest deczko ubogo, ale nie spodziewałbym się straty 12KM. Spróbuj zrobić sobie logi do KPOWER. Co do głowicy sie nie wypowiadam ale są w Polsce tunerzy którzy na bank będą to wiedzieć bo siedzą własciwie tylko w VAGach. Dnia 11.12.2017 o 18:42, abdamian napisał: Czy to możliwe że po zmianie świec auto przestało szarpać bardzo mozliwe Dnia 11.12.2017 o 18:42, abdamian napisał: Ale też czuć że gorzej jedzie ? watpliwe Dnia 12.12.2017 o 14:43, abdamian napisał: Jakie zrobić logi żeby sprawdzić co się dzieje Z zapłonem świece cewki czy wypadanie zapłonu ? w AEB sie nie da chyba ale ewentualnie patrz po grupach od 013do016. Dnia 12.12.2017 o 14:43, abdamian napisał: Chwilę dobrze było jeździłem trochę To było dobrze czy auto nie miało mocy? Edytowane 13 Grudnia 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #56 Napisano 13 Grudnia 2017 Godzinę temu, zwonko napisał: co znaczy podobno? logi wyglądają ok. Jest deczko ubogo, ale nie spodziewałbym się straty 12KM. Spróbuj zrobić sobie logi do KPOWER. Co do głowicy sie nie wypowiadam ale są w Polsce tunerzy którzy na bank będą to wiedzieć bo siedzą własciwie tylko w VAGach. bardzo mozliwe watpliwe w AEB sie nie da chyba ale ewentualnie patrz po grupach od 013do016. To było dobrze czy auto nie miało mocy? To takie dziwne idzie czasem dobrze Ale jak długo się na prawdę pojeździ zaczyna szarpać na gazie coraz bardziej Tak chodzi jakby mu czegoś brakowało . czasem wcisne lekko gaz I idzie jak szalony Za Chwilę dam cały I śpi albo szarpie . może sonda od gazu źle mierzy ?przed chwila katalizator wyproznilem duża różnica jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #57 Napisano 13 Grudnia 2017 138 koni to mi właśnie powiedzieli w serwisie że tyle tylko moje auto osiąga...w między czasie odwiedził warsztat gdzie zajmują się regeneracją głowic jakieś rodzinny zakład i powiedzieli mi a nawet pokazywali na głowicach od 1.8t że spadek mocy byłby jedynie gdyby kolektor miał mniejsze otwory albo gdyby uszczelka pod głowicą była padnięta ale to wtedy nie miałby dobrego ciśnienia a mój miał bardzo dobre i stawiali raczej na turbinę lub gruszkę turbiny...również w między czasie umówiony zostałem na poniedziałek do mechanika który zajmuje się tylko autami grupy vag więc zobaczę co on mi powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #58 Napisano 14 Grudnia 2017 @abdamian kat może powodowac odczucie że jest mało mocy, bo przepływ gazów wydechowych jest zabuzony, pewnie dlatego też turbo sie bardziej grzało. Co do szarpania no nie wiem. No to jak mówiłem. Popatrz czy pod maską nie wiszą jakieś luźne przewody gumowe. Zasymuluj podwyższoną wilgotnośc, gdy temp. będzie dodatnia, spryskiwacz do szyb napełniony wodą i psikać z daleka w okolic świec cewek, najlepiej w nocy po ciemku. Szukać iskier i zmiany w pracy silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #59 Napisano 14 Grudnia 2017 a co myslisz Kolego o niskiej kompresji silnika moze stad przerywanie na lpg po porzadnym rozgrzaniu silnika ? latem miezrylem bylo to 9.5bar na dwoch i na pozostalych po 10bar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #60 Napisano 14 Grudnia 2017 to chyba nie tragedia. W takich przypadkach gorsze są nierównomierne wyniki a nie wzglednie niskie. Dane z serwisówki. Kompresja w MPA kod_silnika nowy_silnik limit_zuzycia maks_różnica_miedzy cylindrami AGN 0.9-1.4 0.75 0.3 AGU,ARZ,AUM,ARX 1.0-1.3 0.7 0.3 AUQ 1.0-1.3 0.75 0.3 do którego nie porównałbyś masz w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach