Skocz do zawartości

abdamian

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O abdamian

  • Urodziny 19.07.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kolo

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. moze ktos podpowie cos, mierzyłem kompresje na kazdym jest 8.4bar. Po dodaniu gazu mocno w okolicach 2.5rpm uato zaczyna szarpac mocno przez chwile do pewnego momentu obroty rosna i dalej idzie na lpg i pb tak samo wystarczy mocno gazu wcisnac. swiece nowe cewki sprawdzane help!
  2. Grupa 23coś mówi W benzynie ważnego czy to dla tdi ?nadal jeden błąd I mega szarpie 3bieg obroty 1200delikatnie gazu I szarp
  3. a co myslisz Kolego o niskiej kompresji silnika moze stad przerywanie na lpg po porzadnym rozgrzaniu silnika ? latem miezrylem bylo to 9.5bar na dwoch i na pozostalych po 10bar
  4. To takie dziwne idzie czasem dobrze Ale jak długo się na prawdę pojeździ zaczyna szarpać na gazie coraz bardziej Tak chodzi jakby mu czegoś brakowało . czasem wcisne lekko gaz I idzie jak szalony Za Chwilę dam cały I śpi albo szarpie . może sonda od gazu źle mierzy ?przed chwila katalizator wyproznilem duża różnica jest
  5. Jakie zrobić logi żeby sprawdzić co się dzieje Z zapłonem świece cewki czy wypadanie zapłonu ? Chwilę dobrze było jeździłem trochę I znowu szarpie niemilosiernie po każdym daniu gazu przy'małych obrotach I na obu paliwach
  6. Czy to możliwe że po zmianie świec auto przestało szarpać Ale też czuć że gorzej jedzie ?w trasie jak dawałem gazu to na moim manometrze po dodaniu gazu w sekundę doładowanie roslo w okolice 0.5bar zmieniłem w domu świece wszystko ładnie chodzi zero szarpania Ale teraz dodając gazu trzeba poczekać może 2sekundy aż turbo dojdzie do granicy 0.5 bar gdzie na starych świecach bost był gwaltowny
  7. Zrobiłem dziś w trasie 150km na benzynie auto zaczęło lepiej iść ale też Tak szarpie w obrotach 1500-2500 wystarczy wcisnąć Gaz mocno I w momencie jak czuć że chce iść też jednocześnie mega szarpie na wyższych obrotach to ustępuje na lpg jeszcze gorzej normalnie pierdzi jakby swiece nie mogły tego spalić
  8. Dziś trochę Grzegalem gaz wypalony zawór zamknięty Ale sterownik mam pod bezpiecznikami w środku auta bezpiecznika nie znalazłem jutro muszę tam lepszy dostęp zrobić. Mam urwana siatkę zaraz za katem jednak auto nie chodzi zbyt głośno po przegonieniu na pierwszych 3biegach do odciny potem spokojna jazda jakieś 3km po których otwieram maskę A turbo czerwone jeszcze czy nie za szybko jak na taka pogodę się grzeje
  9. Ok jutro po pracy się tym zajmę dzieki za podpowiedź . ciekawe gdzie będzie główny bezpiecznik sterownik od gazu ktoś w środku zamontowal obok bezpiecznikow
  10. Tak wyglądają świeczki Z jakiego powodu paliwa się mogą nakładać ? listwa jest jakaś dziwna jutro sprawdzę bo nie pamiętam Jutro sprawdzę Z gazem to nie problem zakrece zawór zobaczymy
  11. Gaz to pewnie listwa do wymiana ta mA grubo ponad 100tyś na gazie na bank. Jak mu dam na luzie do odciny to trochę śmierdzi benzyna Ale może to normalne. Teraz właśnie jeżdżę na samym paliwie drugi dzień znaczy na benzyna za dwa jadę w trasę zobaczymy Na lpg bardziej szarpie na małych obrotach jak mu mocno docisne np4 bieg 1600obr i but wtedy tak, może moduł zapłonu ?
  12. Właśnie szarpie czuje że chce iść ale czegoś brakuje mu troszkę
  13. podaje kolejne tak jak w opisie jeden na 3 biegu na lpg drugi na 2 biegu bp z odpieta przeplywka nie mogłem dzis . kiedys jezdzilem tak chwile muł to był troche ale podobnie chodzilo LOG-01-002-007-lpgxxx.CSV LOG-01-002-007-drugirazbpxxx.CSV
  14. dzieki kolego za pomoc wszedlem w kanal 033 i w kazdym okienku jest NA nie wiem czemu niedostepne jescze moge dodac ze auto po zmianie turbo uszczelki pod glowica rozradu itd chodzilo po tej operacji na pb przez jakies 8 godzin tylko i byl ogien ale pozniej zaczalem jezdzic na lpg i po dwoch dniach muł nie wiem czy to cos wnosi
  15. Tak błędy usunięte przed logami A wczoraj wymieniłem czujnik G 66'I już nie ma żadnych błędów. ok spróbuję dziś te logi zrobić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności