Skocz do zawartości

boulie20

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O boulie20

  • Urodziny 20.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, mogę prosić o ocenę logów. Brak błędów jednak czuję że auto niby słabsze zwłaszcza przy wyższych obrotach. Passat B5 2004r. 1.8t + chip 190hp AWT głowica AEB + lpg LOG-01-002-033-lpg.xlsx LOG-01-002-033-pb.xlsx LOG-01-003-020-lpg.xlsx LOG-01-003-020-pb.xlsx LOG-01-115-118-lpg.xlsx LOG-01-115-118-pb.xlsx
  2. Witam, błędy dotyczyły złego chipa jednak po kilku miesiącach wydaje mi się że auto znowu troszkę osłabło prosiłbym o ocenę logów LOG-01-002-033-lpg.CSV LOG-01-002-033-pb.CSV LOG-01-003-020-lpg.CSV LOG-01-003-020-pb.CSV LOG-01-115-118-lpg.CSV LOG-01-115-118-pb.CSV
  3. 138 koni to mi właśnie powiedzieli w serwisie że tyle tylko moje auto osiąga...w między czasie odwiedził warsztat gdzie zajmują się regeneracją głowic jakieś rodzinny zakład i powiedzieli mi a nawet pokazywali na głowicach od 1.8t że spadek mocy byłby jedynie gdyby kolektor miał mniejsze otwory albo gdyby uszczelka pod głowicą była padnięta ale to wtedy nie miałby dobrego ciśnienia a mój miał bardzo dobre i stawiali raczej na turbinę lub gruszkę turbiny...również w między czasie umówiony zostałem na poniedziałek do mechanika który zajmuje się tylko autami grupy vag więc zobaczę co on mi powie.
  4. Panowie jednak problem się nie rozwiązał...na początku mechanicy byli pewni że winny jest chip, jednak nie udało im się wyciągnąć nawet 165 koni. Mówili że sprawdzili wszystko, wymienili pompę paliwa bo słabo pracowała, zawór N75, sprawdzili turbinę uszczelnili dolot oraz sprawdzili kompresje i wszystko im wyszło że jest cacy jednak, mocy nie przybyło aktualnie jeżdżę na serii i podobno jest tylko 138 koni. Na końcu stwierdzili że winna może być głowica dlatego że jest od AEB a blok od AWT i głowice nie wspólgrają ze sobą...Już nastawiłem się na zmianę głowicy na AWT tylko nie mam pewności czy to aby na pewno była winna głowica i rozmyślam również oddać auto do innego tunera ponieważ z tego co się dowiedziałem głowice w 1.8T powinny być podobne różniły się tylko osprzętem...
  5. Wszystko już wiem, tak jak pisali koledzy winny okazał się chip, wgrany został chwilowo standardowy program 4 grudnia jadę na poprawnego chipa ?
  6. Niestety tunerzy i hamownie jak lekarze, termin dopiero na styczeń lub dzwonić po 14 może uda się dostać...pozostaje mi próbować się dostać do nich może się uda póki co kupiłem oryginalny nowy N75 tak na przyszłość błąd nadal jest ale auto lepiej jeździ jak na razie ?
  7. Błędu dziś nie było w sterowniku ale mocy również...podjadę w tygodniu do serwisu i niech mi sprawdza co jest nie tak szkoda męczyć samochód ?
  8. Jutro i tak jest nieczynne więc może dla pewności zrobić te logi na podmienionym N75?
  9. To może lepiej będzie wybrać się do tunera na sprawdzenie co tam jest wgrane...jedyny plus że kilometr ode mnie jest tune up znany z YouTube podobno dobry serwis.
  10. Dziś jestem w pracy ale jutro rano postaram się zrobić logi. Logi zrobić 115+118 tylko czy 002+033 też?
  11. To może chociaż ktoś mi powie czy pęknięcie na zaworze N75 może skutkować błędem który się wyświetla? Pęknięcie jest po obu stronach wtyczki.
  12. Po drugim dniu jazdy na podmienionym czujniku czuć że auto lepiej się zbiera, polepszył się również moment obrotowy jednak niestety błąd znów się pokazał... i pytanie co teraz dalej?
  13. Znalazłem u znajomego mechanika na placu inne auto z silnikiem 1.8T i pożyczyłem zawór na 2 dni w celu testowania. Na razie żaden błąd się nie pojawił, jadę za chwilę na miasto pojeżdżę i sprawdzę jak się zbiera i czy wyskoczy błąd.
  14. Koledze ktoś robił swap silnika na 1.8t w audi a4 i zamiast n75 podłączył n249 więc nie wiem czy wsadzać ten n249 do siebie sprawdzić czy zamówić nowy z allegro za 150zł od razu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności