Skocz do zawartości

zwonko

  • Zawartość

    281
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

O zwonko

  • Urodziny 15.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów Tarnów

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. zwonko

    Logi - czy mam chipa?

    No pewnie był troche dłubnięty. NIe zrobiłeś w prawdzie logów turbo, a te co zrobiłeś to nie zrobiłeś do 6000RPM. Mimo wszystko autko mysle, że mogło mieć po przepływie ta z 190+, także do serii jest różnica No to myślę, że najsensowniej będzie: a) zrobić deczko korektę softu (pewnie strata mocy jednak będzie) b) zmienić wtryski Pb i wtedy zrobić korektę c) ustawić tzw. dotrysk czyli jazdę na Pb. Tutaj dość sporo bo pewnie trochę ponad 4000RPM już by trzeba było lać Pb d) nie miałem z nimi doczynienia ale bodajże kompy LPG firmy KME coś potrafią podziałać przy petleniu
  2. zwonko

    Logi - czy mam chipa?

    E to wiesz co, wyobraź sobie że jesteś silnikiem, masz dostać odpowiednią dawkę paliwa. Daje Ci ją wtryskiwacz, który jest otwarty przez XX.XXms.I teraz zastananów się czy gdy będzie cisnienie np. 2bar a ma być 3bar, dostaniesz tą samą ilośc paliwa do przejedzenia co do open loopu to są dwie opcje: 1) sonda zwykła 2) sonda szerokopasmowa w 1) zazwyczaj sonda nie ma nic do gadania, poza momentem gdy sonda pokaże naprawdę niskie wartości (poniżej 0.5V), wtedy komp zacznie korygować. w 2) cały czas sonda ma coś do gadania. Tego z tych logów nie da się wyczytać czy masz chipa czy przepływka jest zła. Do tego trzeba jeszcze log dynamiczny turbo (003+025). Swoją drogą jeśli masz AEB to z tego co kojarze komp nie powinien pokazać czasów dłuższych niż 16.32 (choć fizycznie były one dłuższe). Po prostu tak były te ECU zrobione że więcej nie pokazywały. U ciebie jest 21.68, może nowszy jakiś ECU, nie wiem. Ale też wygląda że ma pewną wartość graniczną 21.68 której nie przekracza. w AEB to raczej tylko druga opcja, ale lepiej zadzownić do zakładów tuningujących i dopytać. Nie jestem tunerem, ale chyba nawet zmiana kompa na seryjny by pomogła, tylko dojdą pewnie problemy z IMMO itp.
  3. zwonko

    Proszę o Analizę logów 1.8t audi a4 b6 avj

    wrzuć na jakąś stronę na przyszłość. Logi robi się do 6000RPM, trochę ponad. Delikatnie stuka. Turbo jakby trochę wolno, ale może ktoś to zrobił celowo. A no i trochę za dużo pompuje między 3000-3400RPM
  4. zwonko

    Prośba o sprawdzenie logów - Passat B5 1.6 AHL

    nie wymieniałem nigdy więc pewien nie jestem, ale z tego co się orientuje mogą się różnic wersją softu , ale numer ECU powinien być ten sam. Nie wiem tez jak jest z IMMO https://store.034motorsport.com/checking-ecu-tcu-box-code-software-version-audi-volkswagen/ SPrawdzisz to też w logu. Jest to tzw. numer cześci czyli u Ciebie: 3B0 907 557 C (ta literka ostatnia chyba tez moze być różna) Na pewno nowsze 1.6 nie mają już SIMOS2 i takie przepięcie nie będzie działać. Skoro to 1.6 to może przeplywka też spasuje.
  5. zwonko

    Prośba o sprawdzenie logów - Passat B5 1.6 AHL

    Nie jest wykluczone, że wartość na obrotach MAF będzie miał dobrą a na wolnych zawyża i będzie kiszka. Jak lepiej pracuje na odpiętym to jest dodatkowa wskazówka na niego. Dodatkowo przy takiej sytuacji (zawyżanie) serwisówka każe spr okablowanie do ECU i MAF. Przy odpiętym MAF komputer korzysta z wartości zastępczej.
  6. zwonko

    Prośba o sprawdzenie logów - Passat B5 1.6 AHL

    No zobacz że wartości sa totalnie rozjechane. Moge Ci podesłać serwisówke na mail to sobie zobaczysz. ZObacz: http://vaglogi.pl/log-000_001_002_kU3V9.html 000, kolumna 4. raz są wartości powiedzmy miedzy 60-80 a raz zapis zero-jedynkowy (zazwyczaj w VAGach odnosi się on do oczytu stanów,coś działa nie działa, jest aktywne, nie jest itp). W kolumnie 1 też jest coś pomieszane, raz koło 90 raz prawie 3000. Dlatego podejrzewam ECU. Trzeba by sprawdzić CSV żeby zobaczyć czy to nie strona coś źle zinterpretowała. Przepływomierz niby wg logu z masą powietrza pokazuje to co powinien. Choć jeśli wierzyć serwisówce to na wolnych pokazuje źle. Problem w tym że nie jestem pewien czy serwisówka jest do tego silnika, na pewno jest do tego sterownika (SIMOS 2)
  7. zwonko

    Prośba o sprawdzenie logów - Passat B5 1.6 AHL

    delikatnie jakby niedogrzany, może termostat, kontroluj temperatury w VAGu. Poza tym raczej ok to wygląda. No może troche inaczej powinien wyglądać początek logu w 009. Dorzuć 011 i 006 statycznie. Dodatkowo strasznie dziwny jest log 000, wrecz powiedzilbym ze nie mozliwy. Grzebałeś coś w plikach CSV? Nie masz czasem skombinować ECU do podmianki?
  8. zwonko

    Prośba o sprawdzenie logów - Passat B5 1.6 AHL

    Logo w Pb robi się do 6200rpm
  9. zwonko

    Katalog kodów OBD On-Line

    ciekawa inicjatywa, to ma być ogólne, czy tylko dla VAGów ?
  10. W blok co są błędy? czyli w blok silnika?
  11. zwonko

    [T5] Co logować w 2.0TDI CR?

    Wątpię że uzyskasz na to pytanie odpowiedź. Ogólnie loguje się to co w diesla pd plus ciśnienie na pompie... To takie główne. Tylko gorzej bo tam może już nie być grup pomiarowych tylko advanced messure Block czy jakoś tak.
  12. No a VAGiem to jak robisz?
  13. Nie możliwe. Te klemy to nie na minute tylko na pare h.
  14. zwonko

    Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    No, turbo mogło by deczko szybciej sie rozkrecać.
  15. zwonko

    benzyna problem z przyspieszeniem 1.8t AUM

    Grupa 115 kol 3 to ciśnienie żądane przez kompa a w 4tej otrzymane. Oczywiście przy depnięciu turbina musi się rozkręcić więc przez chwile komp chce więcej a turbina mu tego nie daje. Około 2400RPM masz o 100mbar za dużo. Nie tragedia ale trochę już jest. Może sztanga by się dało podregulować, może N75 nie działa idealnie. Gaz do kalibracji u kogoś kto umie to robić. Jak będzie próbował to robić bez jazdy w trasę, odpuść. Jest zalany w 3 d....
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności