Skocz do zawartości

zwonko

  • Zawartość

    350
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

O zwonko

  • Urodziny 15.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów Tarnów

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. zwonko

    Wskazania czujników g62/g2 temperatura płynu

    Mniej ważnosc mniej ważnością. Odczyty powinny się w miarę zgadzać. Jestem w stanie uwierzyć w różnice kilka stopni no. W nocy był mróz to ciecz może być chłodniejsza niż zasysane. Ale że jest 30 st
  2. zwonko

    Wskazania czujników g62/g2 temperatura płynu

    No pewnie z zewnątrz nie wiem jaka u Ciebie temperatura była ale wg mnie jest to logiczne wskazanie. Gorzej z 30 stopniami w 003. Ja tam z dieslami kiepsko ale jesteś pewien że dobra grupę sprawdzasz? W benzynie sprawdza się 17 instrumental i grupę 003 ale czy w dieslu też...?
  3. zwonko

    Wskazania czujników g62/g2 temperatura płynu

    76 a 84... jakaś rozbieżność jest. Ale takie rzeczy się na zimnym sprawdza, po nocy...
  4. zwonko

    Login silnika

    https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=3524 Tu ktoś twierdzi że się nie da. Generalnie nic Google nie odpowiada nawet po angielsku. Trzeba by ELSA dorwać i wtedy spr.
  5. zwonko

    Login silnika

    A to cały problem w tym że nie podałeś jako to kod silnika i jaki rok.
  6. zwonko

    Login silnika

    np. tak? http://forum.octaviaclub.pl/forum/octavia-i-octavia-tour-1u/how-to-faq-poradniki-foto-i-videorelacje/2513586-o1-tour-bfq-podniesienie-wolnych-obrotów-sprawdzony-sposób
  7. https://forum.vw-passat.pl/topic/37183-błąd-czujnika-temperatury-spalin-który-to/ https://edoc.site/ssp-442-16l-tdi-engine-with-common-rail-injection-system-pdf-free.html szukać w linkach G648: https://workshop-manuals.com/seat/leon-mk1/power_unit/4-cylinder_diesel_engine_(1.6_l_4v_tdi_common-rail)/exhaust_system/exhaust_system_(ibiza)/particle_filter_removing_and_installing/ http://www.jameshalderman.com/images/vw/2_liter_tdi_common_rail.pdf https://workshop-manuals.com/audi/a1/power_unit/tdi_injection_and_glow_plug_system_(4-cyl._1.6_ltr._4-valve_common_rail)/fuel_preparation_system_diesel_injection/lambda_probe/lambda_probe_and_exhaust_gas_temperature_sensors_exploded_view/ https://workshop-manuals.com/audi/a3_mk2/power_unit/tdi_injection_and_glow_plug_system_(4-cyl._1.6_ltr._4-valve_common_rail)/fuel_preparation_system_diesel_injection/overview_of_fitting_locations/ https://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk2/power_unit/1.6/55;_66;_77_kw_tdi_cr_engine/fuel_preparation_system_diesel_injection/diesel_direct_injection_system_fitting_locations_system_overview/overview_of_fitting_locations/ https://workshop-manuals.com/audi/a3_mk2/power_unit/tdi_injection_and_glow_plug_system_(4-cyl._1.6_ltr._4-valve_common_rail)/fuel_preparation_system_diesel_injection/overview_of_fitting_locations/ https://workshop-manuals.com/audi/a1/power_unit/tdi_injection_and_glow_plug_system_(4-cyl._1.6_ltr._4-valve_common_rail)/fuel_preparation_system_diesel_injection/overview_of_fitting_locations/
  8. zwonko

    Proszę o pomoc w odczytaniu logów

    Przewody są na pewno do skrócenia. A co jeszcze... Pasuje odwiedzić kogoś kto się zna. Sprawdzilbym też kompresję kiedyś przy okazji bo przy jeździe na tak ubogo może być różnie... Na LPG forum chyba jest gość który przerabiał soft BRC pod nasze polskie wtryski. Reduktor jest niezależny od softu więc można zmienić. Wtryski BRC są oznaczane jakoś kolorami bodajże. Kolor odpowiada mocy... Być może jest też jakoś kod po którym uda się je wygooglowac. Logu na LPG już nie rób bo nie warto. Na pb też bym sobie dał spokój. Ale jeśli coś to tylko pb styknie. I nie musisz ciągnąć do 6000. Z 5500 wystarczy
  9. zwonko

    Proszę o pomoc w odczytaniu logów

    A zapytam czy kasowales błędy powiedzmy przed każdym logiem? Zakładając że tak to LPG do regulacji powinno wystarczyć. W Pb są jakieś braki ale jeśli były kasowane błędy to bym się nie przejmował pb na razie. Tym bardziej że na wynik na pewno wpłynęło to że nie udało ci się zrobić dobrego logu. Jeśli nie były kasowane to gorzej bo zapomniałem powiedzieć ale bez kasowania wyniki będą malo miarodajne. Choć w LPG na tysiąc jest regulacja skopana lub coś w ten deseń. Edit: montażyste LPG powinno się powiesić dla przykładu. Montaż do poprawki.
  10. zwonko

    Proszę o pomoc w odczytaniu logów

    Zrób 002+033 na obu. Ten jest o kant d rozbić. Można jedynie powiedzieć że przepływ jest ok. Drugi log jest na pb pierwszy na gazie. I Turbo dobrze działa. A dla nieszczelności, pompy, lub złego ustawienia LPG robi się 002+033 na obu.
  11. zwonko

    Proszę o pomoc w odczytaniu logów

    No skoro jest ubogo no to nie jest prawidłowa w stosunku do powietrza. Jest LPG czy nie?
  12. zwonko

    Proszę o pomoc w odczytaniu logów

    33 kolumna pierwsza. Wcześniej przepływ był niski ale teraz jest ok, więc labo lPG albo nieszczelność.
  13. zwonko

    Proszę o pomoc w odczytaniu logów

    Do zdobienia taki sam log na pb. Raczej jest tylko LPG do regulacji. Ewentualnie nieszczelność. Poza tym wygląda ok.
  14. zwonko

    Proszę o pomoc w odczytaniu logów

    Po pierwsze podłączyłes się z silnikiem benzynowym do diesla. Spoko pomysł. Po drugie log 002+033. Ale nie do 4000 tylko 6200rpm. Z butem w podłodze. Po trzecie log 115+118 z odpietym n75 Po czwarte szczelność bo na logu ubogo w diabły. Przepływ jest za niski. Ale nie ma pewności co do tego loga
  15. zwonko

    1.8T AWT Analiza logów dynamicznych. Problem.

    Turbo nie ładuje, zapłon stuka, na obu paliwach najpierw sporo ubogo potem lepiej, potem lekko bogato
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności