Jump to content

zwonko

  • Content Count

    507
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About zwonko

  • Birthday 03/15/1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów Tarnów

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No w 1.8T wiele więcej poza świece i cewki nie ma.
  2. te które zrobiłeś są standardem w 1.8T i więcej nie trzeba. Poza tym, że wypada pilnować kasowania błędów oraz 002+033 robi się na dwóch paliwach. No i ewentualnie odpięte N75. Ok, moje niedopatrzenie. Co do pozostałego opisu to szczelność musisz sprawdzić to pierwsze co. Google hasło 1.8T boost leak. Jeśli to nie dziura, to sonda lub wtryskiwacz... Zapytaj gazownika jak stroił autko. Czy patrzył na mapę wtrysku Pb czy na wskazania sondy. Jak patrzył na mapę czasu wtrysku, to sorry ale nie wróże że mu dobrze wyszło strojenie.
  3. Gaz jest do regulacji. Kiedy cokolwiek było robione przy układzie zapłonowym? Ewidentnie trzeba mu się przyjrzeć.
  4. Brak informacji co na czym, na jakim paliwie. W 033 na jednym logu zalany w 3d%$. Na drugim dawka dobra ale pętli wtryski. W 020 spalanie stukowe raz bardziej raz mniej. Jeśli którykolwiek jest na LPG to sorry, ale nie ma tam prawa być niż innego niż 0. Btw. jeszcze chyba w życiu nie widziałem wartości tak wysokich jak Twoich a widziałem już setki logów. Dopuszcza się 3.0CF. Dobra informacja to że raczej turbo ma się dobrze, choć przeładowuje jakieś 0,2bar a to za dużo. Do tego mogłoby szybciej się rozkręcać, ale tu, może to taki zabieg tunera, a może konsekwencja pozostałych problemów. Co ciekawe drugi log turbo jest... książkowy.
  5. Moim zdaniem kolega, @marecek ma rację odnośnie 1)
  6. to co widzę to jakieś... kto wie co. Generalnie tak: -turbina bije za dużo -prawdopodbnie w konsekwencji przeplyw jest za duży lub przepływka zawyża -w konsekwencji auto jest zalane - za duzy czas wtrysku -a mimo wszystko sonda mówi że jest ubogo w diabły. Nie napisałeś na czym są logi 002+033 - robi się dwa. Osobny Pb osobny LPG. Wcześniej bezwarunkowo kasuje się błędy celem wyzerowania korekt. Szczelnośc, N75, DV to pierwsze co sprawdź. Zrób też loga 115+118 z odpieta wtyczką N75.
  7. Zadajesz trudne pytania ale tak na logikę: 1. Chciałbyś żeby w momencie gdy nie przyciskasz pedału - tj. nie przyspieszasz, powietrze dalej leciało? Przecież przepustnica się zamyka. Paliwo nie jest podawane. To po co komu powietrze? 2. Dlaczego uwazasz że miałby być linioowy? Na moje oko, nie powinien być bo...problemem są dwie rzeczy. Pierwsza - jednostka. Druga, zapotrzebowanie silnika na paliwo, mieszanka, sterowanie prze ECU (i powiedzmy sondę). Przykładowo w dieslu MAF sprawdza się na podstawie mgr/str, czyli na obrót czy jakoś tak. Wtedy MAF nie rośnie liniowo a ma mniejwięcej stałą wartość.
  8. 002+033, 003+020 i cos ponad 200 chyba od pompy są w tych TSI... trzeba by poszukać gdzieś logów
  9. Troche mało logów żeby coś stwierdzić. Standarowo warto poszukać dziur.
  10. Taką postawę się chwali (napisałeś co było problemem )
  11. I co chcesz tym analizować? zrób porządny komplet do tego silnika to pogadamy
  12. Pierwsze słyszę. Ale w sumie nigdy się nie zastanawiałem co oni tam montuja. To co masz robić podałem w pierwszym poście. W kolejności od najtańszych i najczęstszych do najdroższych i rzadkich. Nie ma sensu się powtarzać
  13. Tak b1s1 to sonda przed katalizatorem która niejako dobiera skład mieszanki
  14. jak masz open circuit i no communication to do sprawdzenia są przede wszystkim kable. Potem sama sonda potem ECU
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy