Skocz do zawartości

zwonko

  • Zawartość

    223
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zwonko

  • Urodziny 15.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów Tarnów

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    to chyba nie tragedia. W takich przypadkach gorsze są nierównomierne wyniki a nie wzglednie niskie. Dane z serwisówki. Kompresja w MPA kod_silnika nowy_silnik limit_zuzycia maks_różnica_miedzy cylindrami AGN 0.9-1.4 0.75 0.3 AGU,ARZ,AUM,ARX 1.0-1.3 0.7 0.3 AUQ 1.0-1.3 0.75 0.3 do którego nie porównałbyś masz w porządku.
  2. Analiza logów Passat 2.0 140 km CR

    szkoda bo nie mogę Ci pomóc, skoro wypowaidać mogą się tylko znawcy Ale i tak "nieznam się a wypowiem się". Cięzko jest osstatnio ze specami od diesli, a wogóle forum to nie piekarnia. Zwłaszcza z TDI-CR to znwawców brakuje. Ja się w ogóle nie znam na dieselkach, ale jeśli chodzi o te grupy to opisy na necie są dość dokładne dla 1.9TDI. W końcu są to logi tylko turbiny i MAFa. Trzeba wypaczyć logi podobnych autem (po komponent i part number) i patrzyć jak tam rozpedza sie turbina itp. Na moją nieznającą się w ogóle głowę jest dobrze, zadane cisnienie jest osiągane przy około 2500, podobnie jak tu: http://log.malonetuning.com/search?partnumber=03L 906 022 QC&component=R4 2.0L TDI G000SG 9977 Pzdr.
  3. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    @abdamian kat może powodowac odczucie że jest mało mocy, bo przepływ gazów wydechowych jest zabuzony, pewnie dlatego też turbo sie bardziej grzało. Co do szarpania no nie wiem. No to jak mówiłem. Popatrz czy pod maską nie wiszą jakieś luźne przewody gumowe. Zasymuluj podwyższoną wilgotnośc, gdy temp. będzie dodatnia, spryskiwacz do szyb napełniony wodą i psikać z daleka w okolic świec cewek, najlepiej w nocy po ciemku. Szukać iskier i zmiany w pracy silnika.
  4. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    co znaczy podobno? logi wyglądają ok. Jest deczko ubogo, ale nie spodziewałbym się straty 12KM. Spróbuj zrobić sobie logi do KPOWER. Co do głowicy sie nie wypowiadam ale są w Polsce tunerzy którzy na bank będą to wiedzieć bo siedzą własciwie tylko w VAGach. bardzo mozliwe watpliwe w AEB sie nie da chyba ale ewentualnie patrz po grupach od 013do016. To było dobrze czy auto nie miało mocy?
  5. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    Masz wgraną serię to może daj logi...
  6. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    W takim razie przepatrz dobrze układ zapłonowy.. to że jest noowy nie koniecznie znaczy że sprawny...
  7. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    Zazwyczaj jest przy aku zamontowany w takim czyms: http://www.phjacus.pl/147-Gniazdo-bezpiecznika-hermetyczne-p1106.html
  8. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    Trochę różni się dwójka od pozostałych. Dlaczego mają się nakładać... równie dobrze można zapytać dlaczego nie. To pomysł. Zdarzają się takie sytuacje. Stara listwa może powodować że wtryskiwacze nie domykają się całkowicie i puszczają gaz. Zdarzaja się też sytuacje gdy sterownik LPG pracuje nieprawidłowo. Jego zdaniem jest odczyt czasu wtrysku, wyliczenie swojego, wtrysk LPG i odcinanie wtrysku Pb. Czasem zdarza się że nie robi tego ostatniego. Dlatego mówie też poza zakreceniem o wyciągnięciu bezpiecznika. Niech nic nie miesza w Pb. Jak zakrecisz to też polecam przed odpieciem bezpiecznika jeszcze go zdusić trochę na oparach gazu. Bo takto coś zawsze zostanie w przewodach.
  9. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    Benzyna to też paliwo. Podejrzewam nakładanie się paliw. Znaczy że wtryskiwacze LPG leją łącznie z benzyną. Dlatego na Pb widać losową ubogą, niespaloną mieszankę bo byla za bogata, nieuległa spaleniu. Natomiast na LPG jest tego mniej, mieszanka jest bogata, to może być kwestia listwy, pewnie jeszcze Valteki. Dlatego podpowiedz z gazem. To zapewne mniejsze koszta niż wymiana modułu, chyba że masz skąd wziąć sprawny.
  10. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    Bo wiem że wymieniałeś świece i cewki ale mi to wyglada na problemy z zapłonem... Losowo sonda pokazuje ubogo, to może być niespalona mieszanka... Do tego LPG masz Panie do regulacji. Przepływkę porównywałem z innym AEB i wyglada dobrze... bo myślałem że może jakoś zaniża pośrodku i stąd problem. Zakładając że cewki i świece które wymieniałeś są OK to mam tylko jeden pomysł... Zapisz sobie co teraz pokazuje grupa 008, zakładając że od ostatniego kasowania błędów mineło z 30-40km. Zakręć może gaz na butli (dobrze żeby nie byłą pełna, najlepiej wyjeździć), odepnij bezpiecznik od LPG, odżałuj z 30-40km na Pb, bez gazu. Przed próba kasowanie błędów. Po próbie sprawdzić 008 i zapisać wartości. EDIT: Na lpg szarpie mniej prawda?
  11. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    Nie szarpie Ci podczas jazdy?
  12. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    Sorry, z rozpędu niedopatrzenie. W aeb zamiast 033 sprawdza sie 007.
  13. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    To zrób już cały komplet 002+033 bo może to czujnik mieszał. Pb, LPG, Pb bez przepływki.
  14. Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    No to warto sprawdzić co jest na gazie. Czy kasowałes błędy przed logami nawet jeśli nie ma błędów? Sprawdzić ciśnienie paliwa może, zdobić 002+033 na gazie oraz 002+033 z odpieta przepływka na pb.
×