Skocz do zawartości

zwonko

  • Zawartość

    305
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

O zwonko

  • Urodziny 15.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów Tarnów

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. zwonko

    Proszę o analizę logów 1.8T AWT

    Jestem jeden w jednej osobie więc nie wiem czemu zwracasz się do mnie Panowie. Jakoś nie widzę żeby ktoś inny się wypowiadał.
  2. zwonko

    Proszę o analizę logów 1.8T AWT

    Idealnie to 0 (osiągalny raczej tylko w teorii). Do +-5 uznaje się za ok. Ale tak do 10 zwlaszcza przy szerokopasmowej to bym nie panikowal. 25 to max co potrafi skorygowac komputer
  3. zwonko

    Proszę o analizę logów 1.8T AWT

    korekty rosną wmiare wzrostu obrotów. objaw charakterystyczny dla padajacej pompy paliwa. szkoda że poprzednie logi nie chodzą. Nowa przepływka i dalej trochę za wysoko... no chyba że silnik w idealnym stanie to może...
  4. zwonko

    Proszę o analizę logów 1.8T AWT

    Tak samo źle nie jest.Ale inaczej źle jest. Jak zaniza to auto jedzie na ubogiej. Jak zawyza to jest zalewane paliwem. Jesteś tego pewien że trzymała? Robiłeś logi?
  5. zwonko

    Sporadyczny spadek mocy B5 1.8T 03r.

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17544/P1136/004406 i dziwisz się że się pojawia jak pompa nie wydala? i auto jedzie powyżej 5000 na Pb? przecież wskazania są na ubogo na Pb... bardzo możliwe że również przy tym błędzie, komp przełącza w tryb awaryjny, a podowane wtedy doładowanie 0,3bar no to sorry, spadek mocy musi byc. Dla mnie to nie dolot, ale sprawdź sobie, nie zaszkodzi na pewno.
  6. zwonko

    Proszę o analizę logów Passat 1.8t AWT

    Nic nie podważyłem. Stwierdziłem, że to ciekawy przypadek, ale fakt, też mi się obiło to o uszy, że takie rzeczy się dzieją po usunieciu drugiej sondy. Albo, że np. błąd wywalało drugiej a pomogła wymiana pierwszej. No cóż, ocenia to tylko pewien algorytm, kóry ma coś opisane, gdzieś i do dyspozycji ma kilka czujników i to właściwie tyle. Nie może być to doskonałe. Na wszelki wypadek sprawdź czy cala tablica błedów nie została wykasowana odepnij coś, np. maf i zobacz czy jest błąd, dla świętego spokoju, bo o takich rzeczach też już słyszałem. I powtórzyłbym logi (002+033) też dla pewności, czy uboga znikła bo teoretycznie byla ona w wartościach które jeszcze niekoniecznie powodowały by błąd (zakres +/-25% a u Ciebie było 19), ale może to narobić krzywdy silnikowi.
  7. zwonko

    Sporadyczny spadek mocy B5 1.8T 03r.

    Po korektach widać że ustawienie trzeba poprawic. Jest za bogato. Jak to stag300 to może być kwestia korekty po temperaturze bo mamy teraz straszne temperatury. Przy okazji warto sprawdzic dlaczego ktoś ustawil jazde na pb od 5000. Obstawiam że lpg było zrobione pod auto bez chipa i brakuje wydajnosci albo po chipie zrzucalo lpg bo pętliły wtryski i jakoś partacz lpg uznal że najlatwiej ustalic dotrysk pb. Tylko pojedz do ogarnietego gazownika nie do pierwszego lepszego bo niestety w Polsce wielu z nich nie wie co robi. Teoretycznie twoje auto powinno sobotę radzić z tak ustawionym lpg i to spalanie nie powinno bardzo odbiegac od tych +20do25 procent.warto by sprawdzic czy wtryski równo dawkuja
  8. zwonko

    Sporadyczny spadek mocy B5 1.8T 03r.

    Jest do sprawdzenia ciśnienie na pompie paliwa bo najpewniej ma dość. Najpewniej lpg jest ustawione że od 5000 jedzie na pb. Komputer nigdy ci nie pokaże spalania gazu. Niby skąd miałby to wiedzieć. On pokazuje ile benzyny spala. Gazu powinno spalić około 20% więcej niż spalanie z kompa. Gaz nie jest ustawiony idealnie to fakt. Mam nadzieję że kasowales błędy nawet jak ich nie było przed logami 002+033
  9. zwonko

    Proszę o analizę logów Passat 1.8t AWT

    Czyli na problem z sondą S1 i ubogą mieszankę pomogło wykasowanie sondy S2. Yhym, ciekawe.
  10. zwonko

    Sporadyczny spadek mocy B5 1.8T 03r.

    Nie. Z boosta i MAF. W takim razie zrób log na pb dynamiczny 002+033 i zobaczymy która z dwóch opcji powoduje problem Nie. Z boosta i MAF. W takim razie zrób log na pb dynamiczny 002+033 i zobaczymy która z dwóch opcji powoduje problem
  11. zwonko

    Analiza logów dynamicznych VW Passat B6 - błąd P0302

    To znaczy że mainfold air pressure czyli podcisnienie w kolektorze dolotowym jest za wysokie o niewielka wartość w stosunku do wartoścI 'ksiazkowych'.
  12. zwonko

    Sporadyczny spadek mocy B5 1.8T 03r.

    Powyżej 5000 brakuje paliwa. Nie napisałeś czy autko ma samo Pb czy też LPG. Jeśli Pb to pada pompa i trzeba spr ciśnienie. Jeśli LPG to opcje są 2. Auto po sofcie.
  13. zwonko

    Analiza logów dynamicznych VW Passat B6 - błąd P0302

    Zrób log 002+033 statycznie i dynamicznie. Tylko pamiętaj że masz pod maską benzynę a nie klekota i czerwone pole masz kolo 6500. Te benzyny 1.6 nie są zbyt przyjemne w diagnostyce. Na pierwszy rzut oka masz lekko za wysoki MAP
  14. zwonko

    Proszę o analizę logów Passat 1.8t AWT

    tak, 115+118. Jeśli nie jechałeś w międzyczasie na LPG to do sprawdzenia ciśnienie na pompie. Jak jechałeś to łatwiej potwórzyć 002+033, dwa razy, raz Pb raz LPG kasując przed każdym błędy. Sam błąd nie wiele pewnie przeszkadza, pewnie jest intermittent. Ale kasuje się błey żeby wyzerować korekty w grupie 032.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności