Skocz do zawartości

zwonko

  • Zawartość

    376
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

O zwonko

  • Urodziny 15.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów Tarnów

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. zwonko

    Słabo jedzie 1.8T ANB

    zobaczymy co pokażą oględzieny
  2. zwonko

    Słabo jedzie 1.8T ANB

    Szczelność, n75 to tak na dobry początek... Skoro DV już robiony. Kompresję warto sprawdzic. Przepływke jeśli masz od kogoś pożyczyć... Sprawdź też jakie Turbo tam siedzi.Bo jak k03 to podejrzewam że może być już martwe...
  3. zwonko

    Słabo jedzie 1.8T ANB

    Auto jest po sofcie i to dośc konkrentym... Turbo w ogóle nie bije. Przepływ za niski jak na takie doładowanie. Do sprawdzenia... właściwie wszystko...
  4. zwonko

    Check engine passat b5 fl 2.0 azm

    Tak. Można powiedzieć że masz unia mieszankę.
  5. 002+033 (oba paliwa) 003+020 (tylko pb) i 115+118 (pb) dynamicznie. Do tego statyczny 033 z przełączaniem paliw sie zawsze przyda. LPG pb LPG pb. 60s każde. 4 minuty ciągłego logi. Zmianę paliwa znaczyć przyciskiem Mark. W którejś grupie jest napięcie bodajże w 004. A najlepiej jakby pożyczyć od kogoś pewny akumulator Ci do nieszczelności to hasło boost leak 1.8t w YouTube
  6. że co? Jak dla mnie załatwiłeś jedną nieszczelność a bardzo możliwe że masz ich więcej. Patrzył ktos do przepustnicy? Pewnie nie. Dodatkowo, po prostu zrób logi. Falowanie to możliwych tysiąc powodów, a założe się, że Ci mechanicy co się poddali nic nie sprawdzili.
  7. zwonko

    Brak mocy prośba o analizę logów

    Logi do poprawki. Po pierwsze - to nie diesel. Odcinke nie masz przy 4500RPM tylko 2000 obrótw wyżej Po drugie - logi się wrzuca na dedykowane strony - szanuj czas innych, którzy Ci pomagają jak wyżej kolega zauważył, bezinteresowanie Po trzecie - wydaje się że nie było gazu w podłodze. (EDIT: logów się nie robi pod górkę tylko na prostej drodze) Po piąte - raczej nie było kasowania błędów przed logami (kasuje się nawet jak ich nie ma) Po 6 tego logi robi się na PB a te raczej nie są na Pb. 002+007 robi się na obu paliwach jeśli jest LPG. Pozostałe na Pb. EDIT2: 002+007 dodatkowo statycznie, z przełaczanie paliw 60s LPG, 60sPb, 60sLPG, 60sPb. Zmiane paliwa znaczyć przyciskiem MARK. 4 minuty CIĄGŁEGO logu.
  8. zwonko

    Prośba o analizę błędów

    No to jak wyżej. Sprawdzić okablowanie MAF, jak kable w porządku to pewnie wymiana MAF. W większości (ale nie we wszystkich) VAGach G42 jest częścią MAF trzeba się dowiedzieć czy u Ciebie też. Złe wskazania MAF i G42 mogą powodować błąd 00537
  9. zwonko

    Prośba o analizę błędów

    Błędy intermittent - nie stałe. Skasować zobaczyć czy wrócą. Gdyby przyjąć że błędy powracają to najbardziej trzeba obejrzeć okablowanie do MAF.
  10. zwonko

    Wykasowałem błędy i mój VW nie odpala

    można i nie powinno to powodować komplikacji.
  11. Przecież auto nie musi mieć wszystko opcji. Tym bardziej to z Twojej sygnatury.
  12. zwonko

    prosba o analize logów 1.8T 150km

    Przepływ za niski, turbo nie ładuje. Na początek szczelność, DVki, N75 do sprawdzenia.
  13. zwonko

    Logi 1.8t

    wygląda po prostu na źle wykonany log.
  14. zwonko

    1.8T Pomoc w ocenie logów

    Auto masz od dawna? seria? Bo trochę dziwne te logi. Zadane doładowanie jak dla serii ale cała reszta jak nie dla serii. Coś się z autem dzieje?
  15. jak duża to może. Przepustnice obejrzeć też nie zaszkodzi. Podawać PLAK do dolotu i zobaczyć jak chodzi.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności