Jump to content

zwonko

  • Content count

    416
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About zwonko

  • Birthday 03/15/1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów Tarnów

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zwonko

    Błąd 16395/16712/16717

    Osobiście wydaje mi się że nie... ale pewny być w 100% nie mogę. Generalnei napinacz służy temu żeby atuo miało moc w szerszym zakresie obrotów, także ja bym jechal tylko bez butowania.
  2. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18726/P2294/008852
  3. zwonko

    Błąd 16395/16712/16717

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16395/P0011/000017 Tu możliwe przyczyny. Nie sądzę żeby ktoś ci powiedział na 100% że to to czy tamto. Do tego jeszcze jest błąd czujników spalania stukowego.
  4. zwonko

    2.0T FSI

    Informacje są na necie. Może nie zebrane idealnie ale są... Generalnie w tsi tfsi sprawdza się to co w wszystkich benzynowych plus pompę można sprawdzić. Przeczytaj poradnik do 1.8t autorstwa Łukasz13 z forum A4-klub. Jeśli chcesz się coś dowiedzieć o tym jak działa silnik to zachęcam do przeczytania tematów xoslox z a6klub. Do tego w tsi tfsi dochodzi diagnostyka pompy, nie pamiętam teraz która grupa ale coś ponad 200...na pewno jak wpiszesz w Google hasła typu tfsi tsi vaglogi vaglog malonetuning to znajdziesz która grupe loguja do pompy
  5. zwonko

    Logi 1.8 ADR passat b5 - prośba o pomoc

    Ty go gazowałeś na wolnych? TO chyba tak nie działa ftp://toksvaerd.dyndns.dk/Uploads/Bil/Skoda/Octavia mk1/workshop manuals/51075020.pdf Pod linkiem jest więcej informacji, bo dla do 07.97 i od 08.97 grupy się trochę różnią. Ale wg manuala testy robi się tylko na biegu. Tu masz jeszcze manual mechaniczny: ftp://toksvaerd.dyndns.dk/Uploads/Bil/Skoda/Octavia mk1/workshop manuals/51045020.pdf w obu mogą być jakieś informacje jak sprawdzać czujniki.
  6. Przeplywke alkoholem izopropylowym lub specjalnym środkiem do czyszczenia maf. Które też za na izopropylu
  7. Miałbyć log grupy 033 a nie 032+033. Przełączanie jest zrobione za często. 60sekund pomiędzy paliwami. 4minuty ciągłego logu. Zmianę znaczyć przyciskiem MARK. Nie mniej jednak nie ma co zbyt tego poprawiać, tylko naprawić autko. Wtedy można poprawiać logi. chyba nie powinno to słowo klucz. No i zależy co rozumiesz pod słowem przed. Kierunek jest wlot->filtr->przepływomierz->kolektor->silnik->wydech. Więc jeśli przed przepływomierzem znaczy na samym początku rprzy wlocie to teoretycznie nie powinno mieć wpływu. Ale to tylko teoria. Silnik zasysa powietrze, jak nie zassie tyle ile trzeba to wskazania będą marne. Teraz załóżmy że przed filtrem masz 10cm rurki. Otwór w środku. Wydaje Ci się że będzie zasysał dokładnie tak samo jak gdyby był szczelny? Bo wg mnie "przepłwy" zostanie zakłócony, powietrze nie będzie przebiegało z taką samą prędkością (przepłwyem). Nie mniej jednak jeśli dziura jest tam gdzie mówię zwykły kawałek taśmy na razie powienien wystarczyć. Jeśli dziura jest pomiędzy filtrem a przepływomierzem to na 100% ma wpływ na wynik. Nie jestem super znawcą każdego modelu, ogólnie, zapinasz manometr gdzieś w okolicę listwy, najlepiej za i przed regulator ciśnienia, wyjeżdzasz na drogę, wciskasz do dechy i sprawdzasz jakie jest. Raz z regulatorem drugi raz bez. Trzab znaleźć jaka pompa jest w ALT i jaki regulator, na jakie ciśnienie.
  8. Ubogo w diabły nawet na benzynie. Brak logu dynamicznego LPG. Przepływ za niski. Do sprawdzenia szczelność. Jeśli jest szczelny to ciśnienie paliwa Pb do sprawdzenia . Potem przepływomierz jeśli nic nie wykażą powyższe. No chyba że masz skąd wziąć przepływomierz lub masz zbędna kasę w portfelu to przepływomierz i log 002+033 dyn na pierwszy rzut. Na logi statycznym widać duża rozbieżność między paliwami. Sam log nie zgodnie z zaleceniem.
  9. zwonko

    Odczyt błędów z VAG

    A kasowales je? Wracają?
  10. zwonko

    Proszę o analizę logów 1.8T Awt

    nie jest. Napisałem: Post jest niezrozumiały. Gaz może być problemem i może powodować taki błąd. Zdarza się. Jeśli sam gaziarz tak mówi, że gaz może to powodować i nic z tym nie robi to ja bym się wybrał do innego, bo na tego szkoda Twojego czasu i pieniędzy. Jeśli mówi że przez błędy może być coś nie tak z gazem to już w ogóle nie jeździj do gościa bo nie wie co mówi. Jeśli mówi, że katalizator może być przyczyną błędów to... mówi prawdę ale nie zwalnia go to od sprawdzenia LPG a ono jest nie dość że wyregulowane na bank z D%^* to jeszcze bardzo możliwe że uszkodzony jest któryś wtryskiwacz LPG. Może być. Może ta uboga mieszanka na benzynie być też dziurą przy wydechu przed katalizatorem i stąd błąd kata też może być. Może być sam kat, a może przyczyna gazu i ubogiej mieszanki. Dlatego najpierw trzeba dojść dlaczego jest na benzynie ubogo, potem zrobić porządek z gazem a dopiero póxniej jak to nie pomoże to robić coś z katem. Tymbardziej, że kat to najdroższy wydatek.
  11. zwonko

    Proszę o analizę logów 1.8T Awt

    Zakładam że kasowałeś błedy przed logami 002+033 nawet jak błędów nie było Na benzynie jest deczko ubogo, możliwa jakaś nieszczelność lub coś z ciśnieniem paliwa. Na gazie rzuca mieszanką, raz dobrze raz ubogo ale generalnie ubogo. Gaz do sprawdzenia i/lub regulacji, lepiej nie butować go na gazie. To od niego jest na pewno błąd too lean. Drugi może być konsekwencją pierwszego błedu. Układ zapłonowy - ujdzie.
  12. zwonko

    Poszę o analizę logów 1.8t

    Przy odpiętym N75 powinno być doładowanie rzędu 0,3, przynajmniej na kompie.
  13. zwonko

    Proszę o analizę logów 1.8T Awt

    Sposoby sprawdzania szczelności są różne. Od najlepszego: kompresorem (booost leak 1.8t w google), PLAKiem (wg filmiku), dymem z cygara/papierosa, na oko. Sprawdzasz wszystko czymkolwiek może wlecieć jakiekolwiek powietrze do silnika. )
  14. zwonko

    Poszę o analizę logów 1.8t

    W nowym logu faktycznie jest coś takiego jakby do 2100RPM prawie nie biło. W starym przy 2100RPM jest już 1500mbar a w nowym przy 2100RPM jest 1200mbar. Po czym nagle dostaje kopa i bije tyle co trzeba. W obu logach koło 2500 jest zadane=aktualne więc jest tak jak powinno być. Tak jak mówił kolega wyżej normalne jest że na początku komp chce więcej niż turbina bije. Prawidłowo jak mówi kolega wyżej zadane=aktualne będzie dopiero koło 2300-2500RPM, zależy od jakich RPM zaczniesz log. Przyjmuje się że jak przy 2500 nie ma tego co zadane to jest gorzej. Turbina zależy od dynamiki gazów i rozkręca się więc nie dostaniesz nigdy pełnej zadanej mocy od razu. Na logu 002+033 jest dość ubogo. Ciężko powiedzieć bo nie ma pełnego obrazu. W nowym logu nie dałeś grupy 118 i nie widać wysterowania turbiny. Przydałby się log 002+033 Pb i LPG, z kasowaniem błędów zaraz przed każdym logiem (kasowanie powoduje wyzerowanie korekt w 032 i jest konieczne nawet jeśli błędów nie ma). Możesz mieć nieszczelność i przez to świruje. A może coś nie tak ze sterowaniem. Może kat jest przytkany, choć ciężko żeby te wszystkie rzeczy powodowały problemy "czasem". Najbardziej prawdopodbne jest zacinanie N75.
  15. zwonko

    Proszę o analizę logów 1.8T Awt

    Na benzynie trochę ubogo ale w takim, no powiedzmy... maksymalnej przyjętej dopuszczalnej granicy. Na gazie głównie ubogo (i od tego są błędy) choć są też wskazania na bogato. Przepływ ok. Turbo trudno ocenić. Coś jest nie tak, ale ciężko powiedzieć co. Podejrzewam że log nie był wykonany zgodnie ze sztuką. Albo auto wpadło w jakiś tryb awaryjny, ale dziwne że tylko przez chwilę. Pierwsze co to sprawdzić szczelność bo być może ubogo na dwóch paliwach+ dziwne wskazania turbo to jakaś dziura.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy