Skocz do zawartości

zwonko

  • Zawartość

    333
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

O zwonko

  • Urodziny 15.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów Tarnów

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. zwonko

    B5fl 2004r. AWT pomoc w ocenie logów.

    To akurat myślę że przez soft
  2. zwonko

    B5fl 2004r. AWT pomoc w ocenie logów.

    No od szczelności bym zaczął. Btw. to weź sprawdź te błędy bo: 16689 p0299 to raczej dwa różne błędy.
  3. zwonko

    B5fl 2004r. AWT pomoc w ocenie logów.

    Nie jestem tunerem ani też tak dobrze nie umiem interpretować logów ale soft mi się faktycznie średnio podoba. Na logu widać że Turbo kręci się trochę wolno bo osiąga zadane ciśnienie przy jakimś 2850. Ale takie zabiegi się zdarzają po to żeby np chronić sprzęgło. Natomiast wg mnie gorzej bo po tych 2850 Turbo pompuje więcej a nie powinno. Wygląda to tak jakby miało problem z rozkręceniem się a potem wyhamowaniem. Więc albo coś ze sterowaniem Turbo albo nieszczelność albo faktycznie Turbo ma już dość.
  4. zwonko

    B5fl 2004r. AWT pomoc w ocenie logów.

    Na oryginalne i sprawne? Bo coś tak średnio to turbo...
  5. zwonko

    Proszę o analizę logów Passat 1.8t AWT

    Wrzuć na malonetuning/vaglogi. Załóż swój temat.
  6. zwonko

    Proszę o analizę logów Passat 1.8t AWT

    Nie znam dokładnie silnika 1.8t ale no... SAI pobiera powietrze z boxa z filtrem i wtłacza do kolektora. Taka jego rola. Więc musi być zaślepione gdzieś gdzie wchodziło w kolektor. Masz kabel do LPG? Mówisz że zmieniales przewody i wtryski? Sam takie rzeczy robisz? Testujesz po tych zabiegach szczelność?
  7. zwonko

    Proszę o analizę logów Passat 1.8t AWT

    115+118 wystarczy na jednym bo to turbina, i niezależnie od paliwa będzie to samo. Sytuacja jest trudna do zdiagnozowania. Na LPG jest bardzo ubogo. Na Pb jest ubogo. Niestety, to: Mogło też mieć wpływ na wyniki mieszanki na LPG, ale skoro sadzi błędem, to raczej i tak byłoby tam bardzo ubogo. Jednak jednak na razie skłaniam się ku nieszczelności, bo turbina też nie idealnie się rozkręca. Pompa jeśli pada to nie jest jednak tragicznie z jej życiem, więc jak nie ciśniesz na Pb to bym jej na razie nie ruszał. Objaw charakterystyczny pompy w logach to wzrost korekt na plus wraz ze wzrostem obrotów... tu on jest, tyle że zazwyczaj przy padającej pompie pokazuje w wyższych partiach już 25, a tu jest mniej. Filtr bym wymienił profilaktycznie. Jednak cały czas wydaje mi się że znajdziesz nieszczelność i korekty wrócą na dobrą drogę. Co tam masz za LPG? Komp, wtryski, reduktor, jaki przebieg?
  8. Ma pokazać jak powiedział kolega wyżej. Koło 120-130g/s przy 6000rpm na biegu. Jak jest więcej to też będzie średnio jechał
  9. Popraw linki bo coś nie działają
  10. zwonko

    Problem z VAG COM / Trying Address nie reaguje

    Do różnych silników są różne loginy więc może nie ten. Druga rzecz ja chętniej używam wersji 311. Trzecia rzecz może nie działać bo wersja shareware
  11. zwonko

    Proszę o analizę logów Passat 1.8t AWT

    Może. W tfsi ciągnie przez bagnet.u siebie niby sprawdzałem to nie ciągnie ale czuć że dmucha
  12. zwonko

    Błąd sondy lambda

    Poczytaj od czego jest sonda lambda i co kontroluje. I jakie mogą być skutki jazdy na złej mieszańce czy to ubogiej czy bogatej.
  13. zwonko

    Błąd sondy lambda

    To są błędy ewidentnie od działają sondy. Czasem potrafią być jednak związane z samą mieszanką na LPG. Pierwsze co bym sprawdził według Twoich zeznań to czy spec LPG czasem nie podpiął sondy do ECU LPG. Bo nie wolno jej podpinać w AWT. Mógł ją nawet uszkodzić. Także kable najpierw. Jeśli masz interfejs do LPG to tam podejrzeć czy jest podpięta. No ale gwarancji nie ma bo gość mógł się skapnac i odpiąć po uszkodzeniu i powiedzieć że ten typ tak ma. Inna rzecz że jak gość tak jeździł długo to kto wie w jakim stanie jest silnik.
  14. zwonko

    Problem z VAG COM / Trying Address nie reaguje

    A co chcesz przestawiać że poddajesz login? Do odczytów login nie jest potrzebny. Na screen widać że się łączy z silnikiem. A że z airbagiem nie chce to inna rzecz. Nie koniecznie musi się że wszystkim łączyć. Przecież auta mają różne wyposażenie itp. Widać też że masz wersję bez witaminki
  15. zwonko

    Proszę o analizę logów Passat 1.8t AWT

    Logi logami... Grupy 002+033 że wcześniejszym kasowaniem błędów nawet jeśli nie ma błędów, mogą coś powiedzieć o pompie czy ustawieniu lpg. Ważne żeby skasować błędy przed każdym logiem. Zaraz przed. Do tego log statyczny z samej 033 z przełączaniem paliw (zmianę znaczyć przyciskiem Mark zmiana co około minutę 4 minuty ciągłego logu) Natomiast to nie rozwiąże Twojego problemu. Jeśli błąd jest na LPG to i tak trzeba będzie się dostać do LPG i sprawdzić co jest nie tak. Warto by sprawdzić podpięcie sondy do LPG. Twoja sonda nie powinna być podpięta.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności