Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • jedrus

      Analiza logów - serwis z wykresami   20.10.2017

      W związku z awarią strony vaglog.com polecamy korzystanie z serwisu http://log.malonetuning.com/upload Dziękujemy @StreamHD za link!
boulie20

Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, błąd jaki wyskakuję to 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached 
    P0299 - 000 - -

    Węże dolotowe wyglądają na szczelne, dv wymienione na nowe. Są to moje pierwsze logi proszę o wyrozumiałość 😊

    115 + 118 PB.txt

    115 + 118 LPG.txt

    002 + 033 PB.txt

    002 + 033 LPG.txt

    Edytowane przez boulie20

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nikt nie pomoże?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    6 godzin temu, boulie20 napisał:

    Nikt nie pomoże?

    Nerwowyś, sobota była wszyscy odpoczywają.

     

    Jakiego auta to logi są? Bo raczej nie tego z profilu? Na dodatek pewnie jeszcze po chipie...

    Edytowane przez zwonko

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Auto Passat B5 1.8t + chip na 190km + lpg. A niecierpliwość wynika z braku mocy i błędu którego chce się pozbyć jak najszybciej 😉

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jakie oznaczenie silnika bo to nie AEB raczej, chyba że po zmienionym ECU. 
    Tu trzeba kogoś mądrzejszego niż ja. Szkoda że nie ma grupy 118. Ja tylko skomentuje to co widzę. 

    Na pewno jest ubogo na Pb, co dziwne na LPG nie. A powinno być bo przepływ jest niski, na moje oko. Jak dla mnie to chip, chyba nie był robiony w jakimś super zakładzie, nie podoba mi się on, ale ja się nie znam :)
     

    EDIT: mój błąd 118 jest,  tylko w logu LPG. Generalnie widać że cały czas N75 otwarte na maksa.

    Edytowane przez zwonko

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mam podpowiedź od kogoś mądrzejszego żeby zrobić loga z odpiętym N75 :) 115+118

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Poprawiam się 😊 blok silnika jest aeb poprzedni właściciel zmieniał że względu na kute tłoki, oryginalny był awt.

    Cały czas stawiałem na N75 również ponieważ po czyszczeniu go było przed dwa dni ok.

    Spróbuję jutro zrobić logi z odpiętym N75

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Oto logi kanałów 115 +118 z odpiętym N75 :) 

    115+118lpg.txt

    115+118pb.txt

    Edytowane przez boulie20

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Z odpietym n75 jest ok, podmień n75 na inny.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A czy z odpiętym N75 auto powinno normalnie jechać czy nie mieć mocy?

    N75 może podmienie od kolegi lub kupię używkę i sprawdzę 😊

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie ma mocy bo doładowanie wynosi maks 0.3 wtedy i tak ma być.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No dobrze, podjadę dziś do kolegi zorientuję się czy ma taki zaworek a jak nie to kupie i dam znać czy coś się zmieniło :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Koledze ktoś robił swap silnika na 1.8t w audi a4 i zamiast n75 podłączył n249 więc nie wiem czy wsadzać ten n249 do siebie sprawdzić czy zamówić nowy z allegro za 150zł od razu...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    POszukaj więcej info na ten temat ale kojarze że ktoś gdzieś pisał że w niektórych silnikach N75 i N249 to fizycznie to samo.

    Edytowane przez zwonko

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Znalazłem u znajomego mechanika na placu inne auto z silnikiem 1.8T i pożyczyłem zawór na 2 dni w celu testowania. Na razie żaden błąd się nie pojawił, jadę za chwilę na miasto pojeżdżę i sprawdzę jak się zbiera i czy wyskoczy błąd. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Po drugim dniu jazdy na podmienionym czujniku czuć że auto lepiej się zbiera, polepszył się również moment obrotowy jednak niestety błąd znów się pokazał... i pytanie co teraz dalej?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    To może chociaż ktoś mi powie czy pęknięcie na zaworze N75 może skutkować błędem który się wyświetla? Pęknięcie jest po obu stronach wtyczki. 

    IMG_20171104_112101.jpg

    Edytowane przez boulie20

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To pęknięcie nie ma wpływu na doładowanie, powtórz logi z podmienionym n75, błąd dalej będzie wyskakiwał bo zadane doładowanie jest za wysokie na seryjną turbinę, trzeba poprawić program.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dziś jestem w pracy ale jutro rano postaram się zrobić logi. Logi zrobić 115+118 tylko czy 002+033 też? 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mi się od razu ten chip nie podobał. Teraz potwierdza to @bodzik. Oprócz tego kolega z innego forum też tak mówi. Także ten... Nic ci logi nie dadzą.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się




    ×