przemmm Zgłoś #1 Napisano 29 Września 2017 Witam, przewałkowałem już sporo tematów na temat oleju. Pacjent: B5 FL 1.9TDi PD AVB 101km. W tamtym roku zaraz po zakupie mechanik zamówił mi Castrol Egde 5W-30 LL spełniający normę VW 504 00/ 507 00, dodam że po zmianie pojawiły się wycieki, nieznaczne ale jednak. Czytałem że do silnika AVB powinienem mieć 505.01 który ma dodatek chroniący krzywki wałka, z kolei na drzwiach mam jakąś starą nalepkę ze zmiany oleju (VW 501 14), teraz to już całkiem zgłupiałem. Czy to cudo z linka poniżej się nada? http://allegro.pl/liqui-moly-9511-5l-top-tec-4100-5w40-rn0700-rn0710-i6959092322.html Sprawa druga, co chwile mi świeci kontrolka czujnika oleju. Wyczytałem że jest to spowodowane walniętym czujnikiem maski, zgodnie z instrukcjami we wtyczce zrobiłem zworkę i jest ok, ale na chwilę. Pojeżdżę parę dni i znowu ten sam problem, wyciągnę zworkę, założę ponownie i jest ok ale tylko na chwilę, potem znowu to samo. W jaki sposób to rozwiązać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #2 Napisano 29 Września 2017 507 pokrywa zapotrzebowanie normy 505.01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #3 Napisano 30 Września 2017 Uszkodzony jest czujnik w misce olejowej,z alle oleju nie kupuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemmm Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2017 Dnia 29.09.2017 o 17:44, AndrzejP4 napisał: 507 pokrywa zapotrzebowanie normy 505.01 Doczytałem że 507 który pokrywa wcześniejsze normy służy do zalewania amochodów z DPF,. Ja nie mam więc stąd pytanie, czy 505.01 powinien w zupełności wystarczyć? Dnia 30.09.2017 o 08:59, lisekexeter napisał: Uszkodzony jest czujnik w misce olejowej,z alle oleju nie kupuj. Nawet od oficjalnego sklepu? Dnia 30.09.2017 o 10:08, bodino napisał: To nie wina oleju że są wycieki...Sam jężdzę na LM 5w30 z normą 505.01 i nie narzekam. Olej z linka się nada żeby tylko był ori. Przy zmianie 5w30 na 5w40 lub odwrotnie zalecane jest płukanie silnika. Bez płukanki się nie obejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #5 Napisano 2 Października 2017 (edytowane) 27 minut temu, przemmm napisał: Doczytałem że 507 który pokrywa wcześniejsze normy służy do zalewania amochodów z DPF,. Ja nie mam więc stąd pytanie, czy 505.01 powinien w zupełności wystarczyć? Jak najbardziej 505.01 najlepszy wybór. Zagadaj do Tomka https://forum.vw-passat.pl/profile/14723-tomek-evo/ On zna temat jak kieszeń. Kupisz sobie u niego jakiegoś Amsoil albo Penrite. Edytowane 2 Października 2017 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemmm Zgłoś #6 Napisano 4 Października 2017 Co do czujnika oleju, sprawdziłem błędy VAGiem. 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent Rozumiem że pierwszy to walnięty czujnik, a drugi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach