Skocz do zawartości

przemmm

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O przemmm

  • Urodziny 16.07.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kurcze, póki co nie mam dostępu, pod koniec tygodnia powinno się udać. Ale w sobotę zauważyłem że mam spalone 3 świece, wymieniłem na nowe. Czas oczekiwania na reakcje pedału gazu się troszkę wydłużył. Odpiąłem przepływkę, auto zero zrywu, wpiąłem wtyczkę jest okej, także myślę że to mogę wykluczyć. Ale dziwne jest to że po wymianie świec się pogorszyło. EDIT: Przewody, a raczej fajki od świec są w tragicznym stanie, czy to może być ewentualnym problemem? EDIT 2: Udało się ogarnąć, poniżej błędy. 17668 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Implausible Signal P1260 - 35-10 - - - Intermittent 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent 17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded P1270 - 35-10 - - - Intermittent 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-10 - - - Intermittent 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - -
  2. Witam, przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Mam dosyć dziwne objawy w moim powozie, mianowicie. Tuż po odpaleniu samochodu wciskam gaz do podłogi, nie ma żadnej reakcji, dopiero po 5-10 sekundach auto wchodzi na obroty ale zależy to od temperatury, im zimniej tym ten czas jest dłuższy. Oczywiście jak auto złapie temperaturę wszystko jest okej, gaszę, odpalam, gaz do podłogi i od razu jest reakcja. Czytałem coś o lagach na pedale, ale tutaj problem jest na zimnym silniku. Drugi problem, podobnie jak wyżej tyle że z reguły jak jest poniżej 15 stopni na zewnątrz. Odpalam auto, poczekam aż pedał gazu się „naładuje”, ruszam i po przejechaniu ok kilometra-dwóch auto strasznie szarpie, okrutnie wręcz. W takiej sytuacji zjeżdżam, gaszę auto, odpalam od strzała i jadę dalej bez szarpania czy coś. Żeby uniknąć zatrzymywania się zanim ruszę czekam czasem minutę w aucie aż zacznie tak przebierać, zgaszę, odpale jadę i jest okej. To szarpanie wygląda jakby jeden cylinder nie ogarniał. B5 FL, silnik AVB, 101km na PD, sedan, 2004r prod. Czy ktoś jest w stanie mnie chociaż nakierować w którą stronę iść by zwalczyć ten problem?
  3. Witam wszystkich, pacjent B5 FL, 1,9 TDI 101 kM AVB. Poniżej przedstawiam schemat podciśnienia w moim pojeździe. Czy według Was wszystko jest odpowiednio połączone??
  4. Co do czujnika oleju, sprawdziłem błędy VAGiem. 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent Rozumiem że pierwszy to walnięty czujnik, a drugi?
  5. Doczytałem że 507 który pokrywa wcześniejsze normy służy do zalewania amochodów z DPF,. Ja nie mam więc stąd pytanie, czy 505.01 powinien w zupełności wystarczyć? Nawet od oficjalnego sklepu? Bez płukanki się nie obejdzie?
  6. Witam, przewałkowałem już sporo tematów na temat oleju. Pacjent: B5 FL 1.9TDi PD AVB 101km. W tamtym roku zaraz po zakupie mechanik zamówił mi Castrol Egde 5W-30 LL spełniający normę VW 504 00/ 507 00, dodam że po zmianie pojawiły się wycieki, nieznaczne ale jednak. Czytałem że do silnika AVB powinienem mieć 505.01 który ma dodatek chroniący krzywki wałka, z kolei na drzwiach mam jakąś starą nalepkę ze zmiany oleju (VW 501 14), teraz to już całkiem zgłupiałem. Czy to cudo z linka poniżej się nada? http://allegro.pl/liqui-moly-9511-5l-top-tec-4100-5w40-rn0700-rn0710-i6959092322.html Sprawa druga, co chwile mi świeci kontrolka czujnika oleju. Wyczytałem że jest to spowodowane walniętym czujnikiem maski, zgodnie z instrukcjami we wtyczce zrobiłem zworkę i jest ok, ale na chwilę. Pojeżdżę parę dni i znowu ten sam problem, wyciągnę zworkę, założę ponownie i jest ok ale tylko na chwilę, potem znowu to samo. W jaki sposób to rozwiązać?
  7. Mi również fotki pomogły, dzięki wielkie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności