marecek Zgłoś #1 Napisano 28 Sierpnia 2017 Podpowiecie od czego zacząć? Seryjne hamulce w W8, z tego co się orientuję inwestowanie weń to gra nie warta świeczki. Szukam na pl.realoem.me i nie mogę nawet dojść do tego jaki rozmiar tarczy tam jest... chciałbym to zmienić na jakieś 4 tłoki, tylko nie mam możliwości dorabiania niczego (pustynia), więc w grę wchodzą tylko zestawy plug and play (zacisk, tarcza, klocek, ewentualnie nowe przewody). Wiem, że Turbofan robił swojego W8 na zaciskach z prosięcia, ale póki co chłopak zamilkł na forum, więc szukam inspiracji Patent z brembo od brery robiony w moim ex-1.8T nie wyjdzie, bo nie mam jak dorobić adapterów. Kto podpowie którędy pójść? (mam nadzieję, że nie dostanę bana za powtarzanie tematów ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #2 Napisano 28 Sierpnia 2017 Ja mam tarcze 321mm od Audi A8, zaciski dwu tłoczkowe, cztery klocki. Kupiłem kompletne zaciski za 250zl dwie zwrotnice od a6c5 aluminiowe za 200zl dwa wahacze od tego audi tarcze klocki i wszystko plug and play ale felga minimum 16cali no i OT musi być też konkretne ale już nie pamietam jakie. Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #3 Napisano 28 Sierpnia 2017 ja z kolei mam komplet zwrotnic alu z hamulcami od A6C5 3.0 (benzyna). To są tarcze 320x30, a zaciski są jednotłokowe (FRNG 60). Z tego co wyczytałem co ten zestaw działa tak samo jak 2-tłok od S4B5, za to budowa prostsza, klocki tańsze i wchodzi każda fela 16" (do dwutłoka musi być oryginalna felga 16", bo większość zamienników haczy o zacisk) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #4 Napisano 28 Sierpnia 2017 Jak masz zwrotnice na duży rozstaw to chyba szkoda kasy na 4 tłoki z adapterami bo za 4 razy mniej można dobrać heble z mocniejszych audi jak chłopaki wyżej pisali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 29 Sierpnia 2017 Jak masz zwrotnice na duży rozstaw to chyba szkoda kasy na 4 tłoki z adapterami bo za 4 razy mniej można dobrać heble z mocniejszych audi jak chłopaki wyżej pisali a mam zwrotnice "na duży rozstaw"? właśnie o to mi chodzi, że nie mogę się odnaleźć w tych wszystkich dobrych radach, bo mało kto opisuje konkrety (tak jak wcześniej opisywany był swap hamulców z S4 dla posiadaczy 1.8T ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #6 Napisano 29 Sierpnia 2017 Co chvesz konkretnie wiedziec? Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #7 Napisano 29 Sierpnia 2017 Co chvesz konkretnie wiedziec? 2002 W8, wariant, automat: - co ja właściwie mam? - jakie inne auta mają ten sam setup? - co pasuje w miarę plug and play (tzn. max co tu mogę zrobić to poszerzyć otwory albo kupić gotowy zacisk od czego + jaka tarcza)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach