bombamarek Zgłoś #1 Napisano 2 Maja 2017 http://vaglog.pl/log-115_118_SFOWC32.html http://vaglog.pl/log-020_003_82Bn4ju.html http://vaglog.pl/log-002_033_7hIm0L.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombamarek Zgłoś #2 Napisano 2 Maja 2017 Głównie chodzi mi o przepływomierz. Od czasu do czasu pojawia się błąd o ubogiej mieszance. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #3 Napisano 2 Maja 2017 Przepływka wskazuje za mało, przed wymianą sprawdz dolot czy nie ma nieszczelności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombamarek Zgłoś #4 Napisano 2 Maja 2017 A czy mycie przepływki coś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombamarek Zgłoś #5 Napisano 3 Maja 2017 Czy złe wskazania przepływki mogą być spowodowane starymi świecami zapłonowymi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #6 Napisano 3 Maja 2017 Czy złe wskazania przepływki mogą być spowodowane starymi świecami zapłonowymi? nie. Stare świece będą powodowały wypadanie zapłonów (chociaż uszkodzony przepływomierz będzie miał podobny efekt ). Turbo pompuje jak trzeba (porównaj zadane i oczekiwane ciśnienie na kanale 115, ale patrząc po 118 oczekiwane jest takie jak trzeba w tym silniku - +/- 1500mbar do 5000RPM a później opada), za to przepływomierz wskazuje 20% za mało - zdrowa przepływka w tych 150 konnych silnikah 20VT pokazuje 120g/s przy 5000RPM. Tutaj mamy +/- 96g/s - więc sterownik tnie paliwo, auto jeździ na ubogiej mieszance, wpada pewnie w tryb awayjny i raczej nie przyspiesza jak trzeba... ? Przepływomierza się nie czyści ani nie wymienia na "zamienniki od tego samego modelu". Jeśli chcesz mieć spokój, to tylko ten sam po numerach z BOSCHa, ewentualnie regenerowany ale tylko z ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombamarek Zgłoś #7 Napisano 3 Maja 2017 Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Ile taka przepływka może kosztować mam Bosch 0280218100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #8 Napisano 3 Maja 2017 zobacz numer (VW/Audi) na obudowie przepływomierza i sprawdź tu: http://czesci.benepol.pl/sklep/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombamarek Zgłoś #9 Napisano 4 Maja 2017 zobacz numer (VW/Audi) na obudowie przepływomierza i sprawdź tu: http://czesci.benepol.pl/sklep/ W sklepie nowy oryginał Boscha jutro będę miał za 350,- a w tym benepolu 1200,-. Jak wymienię to napiszę jakie są efekty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 5 Maja 2017 W sklepie nowy oryginał Boscha jutro będę miał za 350,- a w tym benepolu 1200,-. Jak wymienię to napiszę jakie są efekty. zrób logi. I oby przepływomierz okazał się ten sam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombamarek Zgłoś #11 Napisano 5 Maja 2017 Przepływomierz wymieniony i lipa. Auto nie ma mocy jest gorzej niż na starym. Włożyłem dzisiaj stary i auto dużo lepiej jeździ niż na nowym. Numery przepływki takie same Bosch 280218100. W sklepie gościu powiedział że nigdy nie miał reklamacji na przepływomierze Boscha. Nie wiem o co chodzi z tą przepływką. Pomocy! Ato logi ze starej i nowej. Grupy 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_VXrtiH.html Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-020_003_38aF4.html Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_9oCD3.html - - - - - aktualizacja - - - - - Proszę o pomoc i wyjaśnienie. - - - - - aktualizacja - - - - - Mnie się wydaje , że teraz pokazuje za dużo ale dlaczego to już nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #12 Napisano 5 Maja 2017 (edytowane) A to auto nie miało jakiegoś chipa? Teraz przeplywka pokazuje za dużo jak na 150KM. Tu niech się wypowie ktoś od turbo ale na mój gust to kiepsko wstaje. Czy autko to czyste pb? Czy logi były na pb? Odepnij przeplywke, sprawdz czy 002 pokazuje przepływ, jeśli tak to zrób log Edytowane 5 Maja 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombamarek Zgłoś #13 Napisano 5 Maja 2017 Auto bez chipa z lpg ale logi robione na pb. Na starej przepływce turbo jakoś sobie radzi. A może być to skutek jakiejś nieszczelności lu jakiegoś zaworu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #14 Napisano 5 Maja 2017 Szczelność to podstawa trzeba sprawdzić... Ja się dziwię ze tego nie zrobiłes przed kupnem niej przeplywki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombamarek Zgłoś #15 Napisano 5 Maja 2017 Szczelność sprawdza się od przepływki do kolektora? - - - - - aktualizacja - - - - - I jak to sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #16 Napisano 5 Maja 2017 Tak na prawdę można sprawdzić szczelność wszystkiego. Dolotu, wydechu, nawet kolektor może być nieszczelny (choć rzadko), przewody turbo, zaworki... Metod sprawdzania tez jest mnóstwo. Mniej lub bardziej dokładnych. Najlepsza to kompresor z manometrem. Są też na dym (np. z papierosa). Duze dziury na oko, na sluch, na PLAKa. Wydech na oko, sluch, na papierek. Ja bym chcial żeby ktoś kto się zna napisal ze to turbo jest ok (lub nie) - - - - - aktualizacja - - - - - A wlasnie... Kupiles cały przepływomierz (z rurka) czy tylko wklad? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombamarek Zgłoś #17 Napisano 5 Maja 2017 Może znajdzie się jakaś doświadczona dobra dusza w sprawie turbo. - - - - - aktualizacja - - - - - Turbo pompuje jak trzeba (porównaj zadane i oczekiwane ciśnienie na kanale 115, ale patrząc po 118 oczekiwane jest takie jak trzeba w tym silniku - +/- 1500mbar do 5000RPM a później opada), za to przepływomierz wskazuje 20% za mało - zdrowa przepływka w tych 150 konnych silnikah 20VT pokazuje 120g/s przy 5000RPM. Tutaj mamy +/- 96g/s - więc sterownik tnie paliwo, auto jeździ na ubogiej mieszance, wpada pewnie w tryb awayjny i raczej nie przyspiesza jak trzeba... ? Tak napisał marecek po logach na starej przepływce. - - - - - aktualizacja - - - - - Cały z rurą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #18 Napisano 5 Maja 2017 To może w środku jest nie taki wklad... Choćby było dziwne. Wiem jak się porównuje ciśnienie tylko ze 6sekund zanim osiągnie to ciśnienie to chyba za dużo... Spróbuj poszukać gdzieś innych logow awt... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #19 Napisano 5 Maja 2017 Nowa przepływka zawyża wskazania, stara zaniża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombamarek Zgłoś #20 Napisano 6 Maja 2017 Nowa przepływka zawyża wskazania, stara zaniża. Zgadzam się z tobą ale jaka może być tego przyczyna. Czy w przypadku nieszczelności (nie sprawdzałem) mogą być takie objawy. Błędów żadnych nie ma. - - - - - aktualizacja - - - - - Czy jest ktoś z okolic Łodzi kto umie sprawdzić szczelność dolotu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach