Skocz do zawartości
Jacekp14_2005

Uszczelnienie cieknącej pompy wtryskowej

Rekomendowane odpowiedzi

mi się wydaję że bardziej cieknie, tam gdzie zaznaczyłem. ale głowy nie daje sobie uciąć.

 

Nic strasznego - uszczelka pod nastawnikiem do wymiany, przy okazji warto wymienić uszczelkę pod deklem nastawnika. Dobra wiadomość to to, że do tych uszczelek nie trzeba demonotwać pompy, a tylko nastawnik. Po zdjęciu nastawnika konieczne jest skorygowanie dawki paliwa z podpiętym VAG'iem. :) Kompletny zestaw do pompy bosch zawierający m.in. uszczelki, których potrzebujesz w sieci Fota to koszt 38PLN (pisałem wyżej)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrobie to sam? jakiś mały manual?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobie to sam? jakiś mały manual?

 

Wpisz sobie w google "instrukcja czyszczenia nastawnika VP37", na Naszym forum też przecież znajdziesz - wystarczy poszukać. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu , mi zaczeło cieknąć z wałka na którym jest koło zebate paska .Jaki jest symbol togo simmeringu ? Mam ledwo wyczuwalny luz na tym wałku , więc na razie chce go wymienić z tulejowaniem pompy poczekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podłączę się do tematu , mi zaczeło cieknąć z wałka na którym jest koło zebate paska .jaki jest symbol togo simmeringu ? Mam ledwo wyczuwalny luz na tym wałku , więc na razie chce go wymienić z tulejowaniem pompy poczekam.
[attach]49952[/attach]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Tam niestety niema.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tam niestety niema.

Bo ETKA nie podaje numeru ani wymiarów tego uszczelniacza, musiałby podpowiedzieć ktoś kto go wymieniał.

 

PS.

Na tym pdf-ie jest widok tyłu pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych wymiary uszczelniacza to 20 31 7,3 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich Forumowiczów. Chciał Bym Podzielić się z wami rozwiązaniem problemu z cieknącą uszczelką (oring) pod śrubą do mechanicznego nastawiania konta wtrysku. śruba z tyłu rozdzielacza pomiędzy przewodami zasilającymi wtryski. Klucz serwisowy do tej śruby S274. Można go w bardzo łatwy sposób dorobić. A mianowicie potrzebny do tego będzie dobrej jakości klucz nasadowy 24 i szlifierka kątowa. Wycinamy trzy płaszczyzny tegoż klucza i mamy gotowy przyrząd. a oto zdjęcia poglądowe.

 

Pozdrawiam

P11-08-11_14-25[1].jpg

P11-08-11_14-25[2].jpg

Edytowane przez skibek26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Towarzysze,czy przy wymianie uszczelki pod nastawnikiem pompy konieczny jest demontaż całej pompy??Z tego co wiem nie ma takowej konieczności,pompiarz ma inne zdanie.Naturalnie chciałby zarobić więcej,co zakwestionowałem.Mam w głębokim poważaniu jego oburzenie,jego wyraz twazrzy bezcenny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Towarzysze,czy przy wymianie uszczelki pod nastawnikiem pompy konieczny jest demontaż całej pompy??Z tego co wiem nie ma takowej konieczności,pompiarz ma inne zdanie.Naturalnie chciałby zarobić więcej,co zakwestionowałem.Mam w głębokim poważaniu jego oburzenie,jego wyraz twazrzy bezcenny...

 

Nie trzeba demontować pompy do wymiany uszczelek pod nastawnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod dekielkiem sam wymieniłem,resztę wolałem skonfrontować z wiedzą Forumowiczów.Naturalnie dawkę już sam ustawię,ciemnogród Panowie,ku przestrodze,naciągaczy niestety nie brakuje,a "taki dobry pompiarz był i mało pił"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Wszystkich Forumowiczów. Chciał Bym Podzielić się z wami rozwiązaniem problemu z cieknącą uszczelką (oring) pod śrubą do mechanicznego nastawiania konta wtrysku. śruba z tyłu rozdzielacza pomiędzy przewodami zasilającymi wtryski. Klucz serwisowy do tej śruby S274. Można go w bardzo łatwy sposób dorobić. A mianowicie potrzebny do tego będzie dobrej jakości klucz nasadowy 24 i szlifierka kątowa. Wycinamy trzy płaszczyzny tegoż klucza i mamy gotowy przyrząd. a oto zdjęcia poglądowe.

 

Pozdrawiam

A czy ktoś mógłby jednoznacznie powiedzieć czy wymiana oringu pod tą śrubą dużą między przewodami wysokiego ciśnienia na pompie wiąże sie z ustawianiem póżniejszym kąta i dawki na komputerze.Czy wystarczy ją odkręcić,zmienić oring,zakręcić,ewentualnie odpowietrzyć i odpalić silnik.Na jednym forum tak właśnie radzą a na innym filozofują że jeśli tylko ją trochę ruszysz to zmienisz kąt i nie odpalisz.

Może ktoś z Was ostatnio go wymieniał bez podłączania komputera bo to podobno nie dużo roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy ktoś mógłby jednoznacznie powiedzieć czy wymiana oringu pod tą śrubą dużą między przewodami wysokiego ciśnienia na pompie wiąże sie z ustawianiem póżniejszym kąta i dawki na komputerze.Czy wystarczy ją odkręcić,zmienić oring,zakręcić,ewentualnie odpowietrzyć i odpalić silnik.Na jednym forum tak właśnie radzą a na innym filozofują że jeśli tylko ją trochę ruszysz to zmienisz kąt i nie odpalisz.

Może ktoś z Was ostatnio go wymieniał bez podłączania komputera bo to podobno nie dużo roboty

 

U mnie też leci z tego miejsca i nie wiem w jakie oringi się zaopatrzyć i czy później nie będzie trzeba czegoś ustawiać. Ktoś już to wykręcał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wymienione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy ktoś mógłby jednoznacznie powiedzieć czy wymiana oringu pod tą śrubą dużą między przewodami wysokiego ciśnienia na pompie wiąże sie z ustawianiem póżniejszym kąta i dawki na komputerze.czy wystarczy ją odkręcić,zmienić oring,zakręcić,ewentualnie odpowietrzyć i odpalić silnik.na jednym forum tak właśnie radzą a na innym filozofują że jeśli tylko ją trochę ruszysz to zmienisz kąt i nie odpalisz.

Może ktoś z was ostatnio go wymieniał bez podłączania komputera bo to podobno nie dużo roboty

 

wymiana oringu pod tą śrubą niczego nie zmieni ( przestawi). Tylko bedzie potrzeba odpowietrzyć pompę ponieważ wyleci z niej całe paliwo.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymiana oringu pod tą śrubą niczego nie zmieni ( przestawi). Tylko bedzie potrzeba odpowietrzyć pompę ponieważ wyleci z niej całe paliwo.

Tak właśnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panow

 

mam maly problem z pompa wtryskowa, posiadam paska 110ps z przebiegiem 350tkm, sam w 11 miech zrobilem 35tys, zauwazylem na postoju po uruchomieniu autka rozgrzewajac go,plame pod autkiem, okazalo sie ze to ropa. zdemontowalem pokrywe od silnika i zauwazylem ze z pompy leci, a dokladnie z gornej pokrywy pompy i z pod takiej jednej trojkatnej sroby.

nieznam w münchen zadnych mechanikow, znalazlem jedynie na ebayu komplet uszczelek i czy mozna to naprawic samemu?

prosilbym o jakies porady. pozdrawiam

 

 

przed chwila zajrzalem pod maske i dokrecilem srobki na gwiazke, ale tego trojkatnej srubki nie dalem rady, zmniejszylem wyciek.

powiedzcie dam rade wymienic uszczelki gorne samemu?

Edytowane przez tomek26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przed chwila zajrzalem pod maske i dokrecilem srobki na gwiazke, ale tego trojkatnej srubki nie dalem rady, zmniejszylem wyciek.

powiedzcie dam rade wymienic uszczelki gorne samemu?

 

Zaden problem. Pod deklem (góra) 5 minut, pod nastawnikiem nieco dłużej. Po wymianie dolnej uszczelki konieczna jest regulacja dawki. Na ten trójkąt nabij klucz 7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam jak wyżej opisane koszt uszczelek to ok 35pln wymienia się dwa oringi ten pod dekielkiem i ten w połowie pompy koszt wymiany to ok 100pln. Miesiąc temu to przerabiałem. a tak na marginesie to mechanik wymieniający mi te części powiedział że jeśli chodzi o silnik AFN to cieknące pompy to norma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności