blackpirate Zgłoś #41 Napisano 9 Marca 2011 mi się wydaję że bardziej cieknie, tam gdzie zaznaczyłem. ale głowy nie daje sobie uciąć. Nic strasznego - uszczelka pod nastawnikiem do wymiany, przy okazji warto wymienić uszczelkę pod deklem nastawnika. Dobra wiadomość to to, że do tych uszczelek nie trzeba demonotwać pompy, a tylko nastawnik. Po zdjęciu nastawnika konieczne jest skorygowanie dawki paliwa z podpiętym VAG'iem. Kompletny zestaw do pompy bosch zawierający m.in. uszczelki, których potrzebujesz w sieci Fota to koszt 38PLN (pisałem wyżej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felippe Zgłoś #42 Napisano 9 Marca 2011 zrobie to sam? jakiś mały manual? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #43 Napisano 9 Marca 2011 zrobie to sam? jakiś mały manual? Wpisz sobie w google "instrukcja czyszczenia nastawnika VP37", na Naszym forum też przecież znajdziesz - wystarczy poszukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekmax Zgłoś #44 Napisano 2 Kwietnia 2011 Podłączę się do tematu , mi zaczeło cieknąć z wałka na którym jest koło zebate paska .Jaki jest symbol togo simmeringu ? Mam ledwo wyczuwalny luz na tym wałku , więc na razie chce go wymienić z tulejowaniem pompy poczekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #45 Napisano 2 Kwietnia 2011 podłączę się do tematu , mi zaczeło cieknąć z wałka na którym jest koło zebate paska .jaki jest symbol togo simmeringu ? Mam ledwo wyczuwalny luz na tym wałku , więc na razie chce go wymienić z tulejowaniem pompy poczekam. [attach]49952[/attach] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekmax Zgłoś #46 Napisano 2 Kwietnia 2011 Tam niestety niema. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #47 Napisano 2 Kwietnia 2011 Tam niestety niema. Bo ETKA nie podaje numeru ani wymiarów tego uszczelniacza, musiałby podpowiedzieć ktoś kto go wymieniał. PS. Na tym pdf-ie jest widok tyłu pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekmax Zgłoś #48 Napisano 4 Kwietnia 2011 Dla potomnych wymiary uszczelniacza to 20 31 7,3 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skibek26 Zgłoś #49 Napisano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam Wszystkich Forumowiczów. Chciał Bym Podzielić się z wami rozwiązaniem problemu z cieknącą uszczelką (oring) pod śrubą do mechanicznego nastawiania konta wtrysku. śruba z tyłu rozdzielacza pomiędzy przewodami zasilającymi wtryski. Klucz serwisowy do tej śruby S274. Można go w bardzo łatwy sposób dorobić. A mianowicie potrzebny do tego będzie dobrej jakości klucz nasadowy 24 i szlifierka kątowa. Wycinamy trzy płaszczyzny tegoż klucza i mamy gotowy przyrząd. a oto zdjęcia poglądowe. Pozdrawiam Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez skibek26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #50 Napisano 4 Października 2011 Towarzysze,czy przy wymianie uszczelki pod nastawnikiem pompy konieczny jest demontaż całej pompy??Z tego co wiem nie ma takowej konieczności,pompiarz ma inne zdanie.Naturalnie chciałby zarobić więcej,co zakwestionowałem.Mam w głębokim poważaniu jego oburzenie,jego wyraz twazrzy bezcenny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #51 Napisano 4 Października 2011 Towarzysze,czy przy wymianie uszczelki pod nastawnikiem pompy konieczny jest demontaż całej pompy??Z tego co wiem nie ma takowej konieczności,pompiarz ma inne zdanie.Naturalnie chciałby zarobić więcej,co zakwestionowałem.Mam w głębokim poważaniu jego oburzenie,jego wyraz twazrzy bezcenny... Nie trzeba demontować pompy do wymiany uszczelek pod nastawnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #52 Napisano 4 Października 2011 Pod dekielkiem sam wymieniłem,resztę wolałem skonfrontować z wiedzą Forumowiczów.Naturalnie dawkę już sam ustawię,ciemnogród Panowie,ku przestrodze,naciągaczy niestety nie brakuje,a "taki dobry pompiarz był i mało pił"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boguslaw Zgłoś #53 Napisano 29 Października 2011 Witam Wszystkich Forumowiczów. Chciał Bym Podzielić się z wami rozwiązaniem problemu z cieknącą uszczelką (oring) pod śrubą do mechanicznego nastawiania konta wtrysku. śruba z tyłu rozdzielacza pomiędzy przewodami zasilającymi wtryski. Klucz serwisowy do tej śruby S274. Można go w bardzo łatwy sposób dorobić. A mianowicie potrzebny do tego będzie dobrej jakości klucz nasadowy 24 i szlifierka kątowa. Wycinamy trzy płaszczyzny tegoż klucza i mamy gotowy przyrząd. a oto zdjęcia poglądowe. Pozdrawiam A czy ktoś mógłby jednoznacznie powiedzieć czy wymiana oringu pod tą śrubą dużą między przewodami wysokiego ciśnienia na pompie wiąże sie z ustawianiem póżniejszym kąta i dawki na komputerze.Czy wystarczy ją odkręcić,zmienić oring,zakręcić,ewentualnie odpowietrzyć i odpalić silnik.Na jednym forum tak właśnie radzą a na innym filozofują że jeśli tylko ją trochę ruszysz to zmienisz kąt i nie odpalisz. Może ktoś z Was ostatnio go wymieniał bez podłączania komputera bo to podobno nie dużo roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryniu81 Zgłoś #54 Napisano 6 Listopada 2011 A czy ktoś mógłby jednoznacznie powiedzieć czy wymiana oringu pod tą śrubą dużą między przewodami wysokiego ciśnienia na pompie wiąże sie z ustawianiem póżniejszym kąta i dawki na komputerze.Czy wystarczy ją odkręcić,zmienić oring,zakręcić,ewentualnie odpowietrzyć i odpalić silnik.Na jednym forum tak właśnie radzą a na innym filozofują że jeśli tylko ją trochę ruszysz to zmienisz kąt i nie odpalisz.Może ktoś z Was ostatnio go wymieniał bez podłączania komputera bo to podobno nie dużo roboty U mnie też leci z tego miejsca i nie wiem w jakie oringi się zaopatrzyć i czy później nie będzie trzeba czegoś ustawiać. Ktoś już to wykręcał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryniu81 Zgłoś #55 Napisano 9 Listopada 2011 Już wymienione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skibek26 Zgłoś #56 Napisano 12 Listopada 2011 a czy ktoś mógłby jednoznacznie powiedzieć czy wymiana oringu pod tą śrubą dużą między przewodami wysokiego ciśnienia na pompie wiąże sie z ustawianiem póżniejszym kąta i dawki na komputerze.czy wystarczy ją odkręcić,zmienić oring,zakręcić,ewentualnie odpowietrzyć i odpalić silnik.na jednym forum tak właśnie radzą a na innym filozofują że jeśli tylko ją trochę ruszysz to zmienisz kąt i nie odpalisz. Może ktoś z was ostatnio go wymieniał bez podłączania komputera bo to podobno nie dużo roboty wymiana oringu pod tą śrubą niczego nie zmieni ( przestawi). Tylko bedzie potrzeba odpowietrzyć pompę ponieważ wyleci z niej całe paliwo. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryniu81 Zgłoś #57 Napisano 14 Listopada 2011 wymiana oringu pod tą śrubą niczego nie zmieni ( przestawi). Tylko bedzie potrzeba odpowietrzyć pompę ponieważ wyleci z niej całe paliwo. Tak właśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek26 Zgłoś #58 Napisano 20 Listopada 2011 (edytowane) witam panow mam maly problem z pompa wtryskowa, posiadam paska 110ps z przebiegiem 350tkm, sam w 11 miech zrobilem 35tys, zauwazylem na postoju po uruchomieniu autka rozgrzewajac go,plame pod autkiem, okazalo sie ze to ropa. zdemontowalem pokrywe od silnika i zauwazylem ze z pompy leci, a dokladnie z gornej pokrywy pompy i z pod takiej jednej trojkatnej sroby. nieznam w münchen zadnych mechanikow, znalazlem jedynie na ebayu komplet uszczelek i czy mozna to naprawic samemu? prosilbym o jakies porady. pozdrawiam przed chwila zajrzalem pod maske i dokrecilem srobki na gwiazke, ale tego trojkatnej srubki nie dalem rady, zmniejszylem wyciek. powiedzcie dam rade wymienic uszczelki gorne samemu? Edytowane 20 Listopada 2011 przez tomek26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #59 Napisano 20 Listopada 2011 przed chwila zajrzalem pod maske i dokrecilem srobki na gwiazke, ale tego trojkatnej srubki nie dalem rady, zmniejszylem wyciek. powiedzcie dam rade wymienic uszczelki gorne samemu? Zaden problem. Pod deklem (góra) 5 minut, pod nastawnikiem nieco dłużej. Po wymianie dolnej uszczelki konieczna jest regulacja dawki. Na ten trójkąt nabij klucz 7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomas71 Zgłoś #60 Napisano 20 Listopada 2011 potwierdzam jak wyżej opisane koszt uszczelek to ok 35pln wymienia się dwa oringi ten pod dekielkiem i ten w połowie pompy koszt wymiany to ok 100pln. Miesiąc temu to przerabiałem. a tak na marginesie to mechanik wymieniający mi te części powiedział że jeśli chodzi o silnik AFN to cieknące pompy to norma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach