Kryniu81
-
Liczba zawartości
29 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Kryniu81
- Urodziny 01.01.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Złotoryja
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Kryniu81 obserwuje zawartość → Czujnik temperatury zewnętrznej
-
Dzisiaj patrzyłem w Skodzie SuperB i jest tak samo jak u mnie. Myślę że tak ma być. Jak możesz sprawdź u siebie.
-
W B5 nie ma kostki. Jest kompletny czujnik z przewodem. Kostka jest pod osłoną zbiorniczka płyny do wspomagania. Podmiana czujnika nic nie dała. Podmiana panelu climatronica również nic nie dała. Może tak ma być?
-
Koledzy powiedzcie mi jedną rzecz. Mianowicie czy na fisie wyświetla wam średnią temperaturę zewnętrzną z czujnika za zderzakiem, czy może aktualną temperaturę z tego czujnika. Średnią odczytuję z climatronica z adresu 04, a aktualną z 05. U mnie temperatura na fisie pokrywa się z wartością 04 z climatronica, a chciałbym aby fis pokazywał aktualną, czyli tą która jest pod 05 w climatronicu.
-
Jeżeli masz możliwość sprawdzenia u siebie czy temperatura pod obrotomierzem pokrywa się z 04 lub z 05 na klimatroniku, to byłbym bardzo wdzięczny.
-
Co zauważyłem u siebie dzisiaj. Pod licznikiem na wyświetlaczu pokazuje średnią temperaturę zewnętrzną z czujnika za zderzakiem. Czy nie powinno pokazywać aktualnej temperatury zewnętrznej z czujnika za zderzakiem? Jak to sprawdziłem? Ano wszedłem 3 guzikami w climatronic i pod pozycją 04 wyświetla mi właśnie tyle samo stopni co jest pod zegarami (czyli średnią temperaturę). Pod pozycją 05 wyświetla aktualną temperaturę na zewnątrz z czujnika za zderzakiem. Pod pozycją 06 wyświetla temperaturę z czujnika przy filtrze kabinowym. Czy nie można ustawić gdzieś żeby pod zegarami wyświetlało aktualną a nie średnią temperaturę zewnętrzną z czujnika w zderzaku? PS Do każdego czujnika podstawiałem żarówkę i sprawdzałem na climatronicu które wartości rosną. 05 rosło po podstawieniu żarówki pod czujnik w zderzaku. 06 rosło po podstawieniu żarówki przy czujniku w obudowie filtra kabinowego. Nawet jak 05 czyli aktualna temperatura na zewnątrz w czujniku za zderzakiem rosła to na wyświetlaczu pod licznikami pokazywana była ta sama wartość co w 04, czyli średnia temperatura.
-
światła mijania na krótko w kostce od włącznika świateł
Kryniu81 odpowiedział Kryniu81 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
nie bardzo wiem które spiąć -
Uszczelnienie cieknącej pompy wtryskowej
Kryniu81 odpowiedział Jacekp14_2005 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Tak właśnie -
Uszczelnienie cieknącej pompy wtryskowej
Kryniu81 odpowiedział Jacekp14_2005 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Już wymienione -
Uszczelnienie cieknącej pompy wtryskowej
Kryniu81 odpowiedział Jacekp14_2005 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie też leci z tego miejsca i nie wiem w jakie oringi się zaopatrzyć i czy później nie będzie trzeba czegoś ustawiać. Ktoś już to wykręcał? -
Ja bardzo często jeżdżę na OFF. W upały i w deszcze na klimie, w zimie na ECON i grzanie. Jak jest pogoda normalna to daję na OFF. Po co ma cały czas dmuchawa pracować? Wracając do tematu to jak wieczorem gaszę auto i mam klimę OFF to rano przy odpalaniu mam AUTO.
-
grzanie pomimo wyłączonego climatronica
Kryniu81 odpowiedział asedas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jak ustawisz na OFF to wszystkie klapy pozostają w położeniu ostatnim, w jakim były używane. Jeśli miałeś ustawione grzanie i dałeś na OFF to nadal będzie Ci lecieć ciepłe powietrze. Oczywiście na postoju nie, tylko podczas jazdy (chyba że masz zamknięty obieg powietrza) -
Sorry pomyliłem się. To coś plastikowe na pokrywie zaworów to zawór regulacji ciśnienia i w nim znalazłem trochę oleju (na focie nr 10). Dodam, że mam spoconą olejem pokrywę zaworów. http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d9a55c7b8bd555ad
-
Witam. Zdejmuję pokrywę silnika. Na pokrywie zaworów widzę odmę. Ściągam wąż, który wchodzi do odmy z prawej strony i idzie w dół silnika. Wkładam palec do odmy i wywlekam śladowe ilości oleju (palec nie był zabrudzony olejem, tylko był mokry od oleju, tak jakbym zamoczył go w łyżce z olejem). Zakładam wąż z powrotem na odmę. Teraz odkręcam wąż, który schodzi w dół do rury od turbo. I na łączeniu tych dwóch rurek wydobywa się olej. Po jego zdjęciu widzę na dnie tej rury od turbo troszkę oleju. Dodam, iż na łączeniu tych dwóch rurek nie ma opaski. Jest to na wcisk na takie 3 zęby i można obracać tym wężem. Czy to normalna rzecz w AFN, że jest tam olej?
-
Manetki wymieniłem na dokładnie takie same o takim samym numerze. Do wymiany manetek trzeba ściągnąć poduszkę i kierownicę