sound wave Zgłoś #21 Napisano 16 Lutego 2007 jasne chodziło mi o zacisk ręcznego uzywam dość często bo mam automat (przy parkowaniu na nierównościach jestem na niego skazany ) mimo to po zimie zawsze jest z tym problem (pierwszy objaw jest taki że odbija ale po woli ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #22 Napisano 16 Lutego 2007 A na ręczny to zrobiłem swój patent, bo mi sprężyna zginęła, ta co ma dźwignię odbijać. Wziąłem 2 sprężyny walcowe, dotoczyłem dla nich z teflonu tulejki, żeby ładnie się zapierała z jednej strony o pancerz linki a z drugiej o dźwignię, naciąłem je, żeby dało się założyć na linkę i złożyłem w kolejności: tulejka, sprężyna, tulejka. Teraz te sprężyny załatwiają mi problem odbijania ręcznego i wszystko jak na razie działa. Może jest to rozwiązanie bardziej kłopotliwe przy montażu, ale wydaje mi się, że pewniejsze niż oryginalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #23 Napisano 2 Czerwca 2008 Witam Koledzy u tatuśka w B3 1.8 silnikABS bez układu ABS jest opcja taka ze pedał ham. jest dośc miekki dośc głęboko wpada. Spradzone szczeki na tyle w stanie dobrym, przód- klocki też, nie nadają sie do wymiany a mimo to pedał wpada dość głęboko. Wycieków nie ma wszystko suche, co może byc przyczyną tego zjawiska? Proszę o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach