Skocz do zawartości
Gość maser67

Klimatronic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Mam pytanko odnośnie mojego paska podczas codziennej jazdy temperatura silnika na zegarze 90stopniC a gdy włączam klimatyzację wskazówka spada do minimum i po chwili wraca do 90 i tak potrafi kilka razy w czasie jazdy co to może się dziać i dlaczego tylko po włączeniu klimy proszę o jakieś rady POZDRO!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!Mam pytanko odnośnie mojego paska podczas codziennej jazdy temperatura silnika na zegarze 90stopniC a gdy włączam klimatyzację wskazówka spada do minimum i po chwili wraca do 90 i tak potrafi kilka razy w czasie jazdy co to może się dziać i dlaczego tylko po włączeniu klimy proszę o jakieś rady POZDRO!

 

hmm mi to bez wzgledu czy zalczalem klime czy nie, wskazowa tak latala jak walniety byl czujnik temp cieczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie padł mi całkowicie nawiew w aucie. Przy zjeżdżaniu ze skrzyżowania dokonałem redukcji i po wyjściu na prostą przyspieszyłem i w tym momencie przestało wiać. Przestała chodzić klima i nie ma nawiewu( nawet w trybie eco). Odczytałem dwa błedy:

Control Module Part Number: 3B1 907 044 A

Component and/or Version: CLIMATRONIC S 9.0

Software Coding: 02000

Work Shop Code: WSC 00028

2 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

01273 - Fresh Air Blower (V2)

35-00 - -

Błąd 01273 cały czas się powtarza. Dodam, że posiadam nieoryginalny wentylator przy chłodnicy, który na drugim biegu wprowadzał do auta spore wibracje.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie padł mi całkowicie nawiew w aucie. Przy zjeżdżaniu ze skrzyżowania dokonałem redukcji i po wyjściu na prostą przyspieszyłem i w tym momencie przestało wiać. Przestała chodzić klima i nie ma nawiewu( nawet w trybie eco). Odczytałem dwa błedy:

Control Module Part Number: 3B1 907 044 A

Component and/or Version: CLIMATRONIC S 9.0

Software Coding: 02000

Work Shop Code: WSC 00028

2 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

01273 - Fresh Air Blower (V2)

35-00 - -

Błąd 01273 cały czas się powtarza. Dodam, że posiadam nieoryginalny wentylator przy chłodnicy, który na drugim biegu wprowadzał do auta spore wibracje.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

pierwszy błąd http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=79652&highlight=v85

drugi błąd http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17590&highlight=01273

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się reaktywować nawiew. W czasie oczekiwania na odpowiedź sprawdziłem schemat bezpieczników i ten który jest odpowiedzialny za dmuchawę wewnątrz. Okazało się że jest spalony. Błędy zniknęły po wymianie. Nawet klima zaczęła normalnie chłodzić.

Także jeżeli chodzi o błąd 01273 - Fresh Air Blower (V2) to chodzi tu o dmuchawę wewnątrz auta a nie o wentylator przy chłodnicy. Problem jest w tym że nie wiem co spowodowało przepalenie się bezpiecznika?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Także jeżeli chodzi o błąd 01273 - Fresh Air Blower (V2) to chodzi tu o dmuchawę wewnątrz auta a nie o wentylator przy chłodnicy.

Ale to juz dawno było wyjaśnione, więc jeśli ktoś ci pisał, ze chodzi o wentyla przy chłodnicy, to nie był w temacie :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale to juz dawno było wyjaśnione, więc jeśli ktoś ci pisał, ze chodzi o wentyla przy chłodnicy, to nie był w temacie :fajny

 

No akurat tak się składa, że to Ty pisałeś o tym. :)

 

---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 16:23 ----------

 

To jest błąd wentylatora na chłodnicy. Padają szczotki. A czemu klima się wyłącza? Bo poprzez ten wentylator wzrasta ciśnienie w układzie i sprężarka zostaje wyłączona. Układ dostaje sygnał od wyłącznika ciśnieniowego.

Cytuję wypowiedź z 14-07-10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No akurat tak się składa, że to Ty pisałeś o tym. :)

To musiałem być pijany i pomyliły mi się wentyle :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam problem z klimatronikiem. Byłem dzisiaj napełnić klimę, Pan w serwisie uzupełnił mi ją czynnikiem ale jak się okazało dopiero później nie włącza się sprężarka. Podłączył samochód do komputera i pokazał się błąd "nastawnik przepływu powietrza górny/dolny" [?] i jakaś ikona dyskietki. Sprawdziłem ręcznie błędy za pomocą

Zapłon wyłączony. Nacisnąć równocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +]

i pokazuje mi z lewej strony 444 a z prawej 02 czyli jak dobrze rozumiem to nie ma błędu. Możliwe jest jeszcze, że w serwisie Pan skasował mi błąd i po prostu jeszcze nie wyskoczył na nowo. Ma ktoś jakiś pomysł?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
okazało dopiero później nie włącza się sprężarka

ja tak miałem i okazał się spalony przekaźnik pod kolumną kierownicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tak miałem i okazał się spalony przekaźnik pod kolumną kierownicy

 

Jak do niego dotrzeć i skąd wiedziałeś, że jest spalony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak do niego dotrzeć i skąd wiedziałeś, że jest spalony?

 

Odkręcić osłonę kokpitu pod kolumną kierownicy :fajny A potem wyjać przekaźnik nr 267 i zmostkować górny i dolny styk w gnieździe. Jak zaskoczy sprężarka, to wiadomo, że przekaźnik do D....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomocy co to za błąd na climatroniku 4b6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego urzywaj wyszukiwarki było juz na forum o tym błędzie. Ja to znalazłem:

4B6 Standzeit-Signal 0x25 czyli czas postoju - błąd sygnału z zegarów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności