martin85 Zgłoś #41 Napisano 24 Maja 2011 Witam!Mam pytanko odnośnie mojego paska podczas codziennej jazdy temperatura silnika na zegarze 90stopniC a gdy włączam klimatyzację wskazówka spada do minimum i po chwili wraca do 90 i tak potrafi kilka razy w czasie jazdy co to może się dziać i dlaczego tylko po włączeniu klimy proszę o jakieś rady POZDRO! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hkr Zgłoś #42 Napisano 24 Maja 2011 Witam!Mam pytanko odnośnie mojego paska podczas codziennej jazdy temperatura silnika na zegarze 90stopniC a gdy włączam klimatyzację wskazówka spada do minimum i po chwili wraca do 90 i tak potrafi kilka razy w czasie jazdy co to może się dziać i dlaczego tylko po włączeniu klimy proszę o jakieś rady POZDRO! hmm mi to bez wzgledu czy zalczalem klime czy nie, wskazowa tak latala jak walniety byl czujnik temp cieczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwlkwcnsk Zgłoś #43 Napisano 12 Czerwca 2011 Panowie padł mi całkowicie nawiew w aucie. Przy zjeżdżaniu ze skrzyżowania dokonałem redukcji i po wyjściu na prostą przyspieszyłem i w tym momencie przestało wiać. Przestała chodzić klima i nie ma nawiewu( nawet w trybie eco). Odczytałem dwa błedy: Control Module Part Number: 3B1 907 044 A Component and/or Version: CLIMATRONIC S 9.0 Software Coding: 02000 Work Shop Code: WSC 00028 2 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent 01273 - Fresh Air Blower (V2) 35-00 - - Błąd 01273 cały czas się powtarza. Dodam, że posiadam nieoryginalny wentylator przy chłodnicy, który na drugim biegu wprowadzał do auta spore wibracje. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #44 Napisano 12 Czerwca 2011 Panowie padł mi całkowicie nawiew w aucie. Przy zjeżdżaniu ze skrzyżowania dokonałem redukcji i po wyjściu na prostą przyspieszyłem i w tym momencie przestało wiać. Przestała chodzić klima i nie ma nawiewu( nawet w trybie eco). Odczytałem dwa błedy:Control Module Part Number: 3B1 907 044 A Component and/or Version: CLIMATRONIC S 9.0 Software Coding: 02000 Work Shop Code: WSC 00028 2 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent 01273 - Fresh Air Blower (V2) 35-00 - - Błąd 01273 cały czas się powtarza. Dodam, że posiadam nieoryginalny wentylator przy chłodnicy, który na drugim biegu wprowadzał do auta spore wibracje. Proszę o pomoc. Pozdrawiam pierwszy błąd http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=79652&highlight=v85 drugi błąd http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17590&highlight=01273 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwlkwcnsk Zgłoś #45 Napisano 12 Czerwca 2011 Udało mi się reaktywować nawiew. W czasie oczekiwania na odpowiedź sprawdziłem schemat bezpieczników i ten który jest odpowiedzialny za dmuchawę wewnątrz. Okazało się że jest spalony. Błędy zniknęły po wymianie. Nawet klima zaczęła normalnie chłodzić. Także jeżeli chodzi o błąd 01273 - Fresh Air Blower (V2) to chodzi tu o dmuchawę wewnątrz auta a nie o wentylator przy chłodnicy. Problem jest w tym że nie wiem co spowodowało przepalenie się bezpiecznika????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #46 Napisano 12 Czerwca 2011 Także jeżeli chodzi o błąd 01273 - Fresh Air Blower (V2) to chodzi tu o dmuchawę wewnątrz auta a nie o wentylator przy chłodnicy. Ale to juz dawno było wyjaśnione, więc jeśli ktoś ci pisał, ze chodzi o wentyla przy chłodnicy, to nie był w temacie :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwlkwcnsk Zgłoś #47 Napisano 13 Czerwca 2011 Ale to juz dawno było wyjaśnione, więc jeśli ktoś ci pisał, ze chodzi o wentyla przy chłodnicy, to nie był w temacie :fajny No akurat tak się składa, że to Ty pisałeś o tym. ---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 16:23 ---------- To jest błąd wentylatora na chłodnicy. Padają szczotki. A czemu klima się wyłącza? Bo poprzez ten wentylator wzrasta ciśnienie w układzie i sprężarka zostaje wyłączona. Układ dostaje sygnał od wyłącznika ciśnieniowego. Cytuję wypowiedź z 14-07-10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #48 Napisano 13 Czerwca 2011 No akurat tak się składa, że to Ty pisałeś o tym. To musiałem być pijany i pomyliły mi się wentyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybcov Zgłoś #49 Napisano 26 Kwietnia 2012 Witam Mam problem z klimatronikiem. Byłem dzisiaj napełnić klimę, Pan w serwisie uzupełnił mi ją czynnikiem ale jak się okazało dopiero później nie włącza się sprężarka. Podłączył samochód do komputera i pokazał się błąd "nastawnik przepływu powietrza górny/dolny" [?] i jakaś ikona dyskietki. Sprawdziłem ręcznie błędy za pomocą Zapłon wyłączony. Nacisnąć równocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +] i pokazuje mi z lewej strony 444 a z prawej 02 czyli jak dobrze rozumiem to nie ma błędu. Możliwe jest jeszcze, że w serwisie Pan skasował mi błąd i po prostu jeszcze nie wyskoczył na nowo. Ma ktoś jakiś pomysł? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #50 Napisano 26 Kwietnia 2012 okazało dopiero później nie włącza się sprężarka ja tak miałem i okazał się spalony przekaźnik pod kolumną kierownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybcov Zgłoś #51 Napisano 26 Kwietnia 2012 ja tak miałem i okazał się spalony przekaźnik pod kolumną kierownicy Jak do niego dotrzeć i skąd wiedziałeś, że jest spalony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #52 Napisano 26 Kwietnia 2012 Jak do niego dotrzeć i skąd wiedziałeś, że jest spalony? Odkręcić osłonę kokpitu pod kolumną kierownicy :fajny A potem wyjać przekaźnik nr 267 i zmostkować górny i dolny styk w gnieździe. Jak zaskoczy sprężarka, to wiadomo, że przekaźnik do D.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kalinho Zgłoś #53 Napisano 17 Października 2013 pomocy co to za błąd na climatroniku 4b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #54 Napisano 17 Października 2013 Kolego urzywaj wyszukiwarki było juz na forum o tym błędzie. Ja to znalazłem: 4B6 Standzeit-Signal 0x25 czyli czas postoju - błąd sygnału z zegarów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach