Skocz do zawartości
Defetysta

Wyciek oleju spod kolektora 1.8t AEB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wczoraj rano po odpaleniu auta i przejechaniu 1km zaświeciła się kontrolka oleju więc wróciłem do domu dolać olej, po dolewce oczom okazała się kałuża oleju pod autem. Mam wrażenie jak by pod kolektorem puściła rurka jakaś, nie znam się ale widać było jak by olej z niej wypływał, tym bardziej, że chyba pod kolektorem wszystko w oleju umazane. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć czy dobrze myślę odnośnie miejsca wycieku

IMG_0655.jpg

IMG_0649.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie leci czasem z podstawy filtra oleju ? :) Chyba że z pod pokrywy zaworów i tak widać jak by z kolektora leciało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej z podstawy filtra oleju. Pokrywa wzorów jest tylko zapocona a nie mokra od oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic, jutro będę wiedział co i jak. To już 3 wymiana oleju w tym roku mnie czeka.

Edytowane przez Defetysta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem bo posiadam silnik AWT i przy napinaczu mi leci olej po silniku i nie wiem od czego czy od tego napinacza czy od EGR czy ktoś mial taki problem gdzie to moze leciec ? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

posiadam ten sam silniki ale moje pytanie brzmi , czy ktoś ma zdjęcia z rozpieszczeniem elementów auta z przodu ?

dokładnie mi chodzi przód lewy przed lift kombii , ostatnio zostawiam zaraz pod zderzakiem kilka kropli , no własnie tylko nie wiem czego

nie jest to olej , wygląda na płyn chłodzący ale też do końca nie jestem przekonany bo mi nie ubywa .