Mlody_tm Zgłoś #21 Napisano 1 Listopada 2016 2.0 tdi 170 dsg - to jest magiczna przeszkoda Serio mi odkad zaadaptowalem jak nalezy aku vcdsem pali pięknie. Albo pomogla wymiana przekaznika świec zarowych. Nigdy sie nie dowiem ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #22 Napisano 1 Listopada 2016 no to w końcu rozwiązałeś problem czy jak ? sam robiłeś adaptację ?? ja mam wymieniony aku rok temu przez niemca jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #23 Napisano 1 Listopada 2016 Mlody_tm mi też pali piknie praktycznie od strzała ,mój problem z odpaleniem po tyg ,na pewno nie leży po stronie aku ,bo ten kreci jak szalony ,juz kiedyś pisałem ,co ,jak i kiedy należy zaadoptować akku ,powodem adaptacji jest tylko i wyłącznie rodzaj akku ,Ty masz dokładnie taki jak ja teraz i nic nie adaptowałem ,jeżeli kupujesz akku o podobnych parametrach (jak my) oczywiście AGM ,to nic nie zmieniasz (nie musisz przynajmniej) jeżeli kupiłbyś zwykły to już tak ,bo w obu przypadkach jest inny prąd ładowania (w AGM wyższy) skąd wiem ,ano od kolegi PinkFloyd (tak sie loguje na forach) jest to osoba o dużej wiedzy ,niestety mieszkająca już w USA i tam pracująca w ASO Audi od kilkunastu lat ,zna również chłopaków a Ross Tech i jest też kilka poprawek w programie VCDS jego autorstwa ,i jego właśnie pytałem jak to jest z tą adaptacją ,bo wszyscy o tym mówią ,ale nikt nie wie dla czego to robią ,przecież akku nie posiada żadnej elektroniki ,która komunikuje się po CAN-ie z czymkolwiek w aucie ,jedynie co to auto odczyta wartości akumulatora ,a te jeżeli sa podobne ,to żadnego wpływu na odpalanie i ładowanie nie maja ,podstawa to dobry akumulator ,nie popadajmy w paranoje ,to że niektóre warsztaty piszą że wymieniają i adaptują to tylko chwyt marketingowy. Wracając do tego ,że mi nie odpalił to może też być przyczyną jakiejś nieszczelności na wtrysku i zapowietrzania się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #24 Napisano 1 Listopada 2016 (edytowane) no to w końcu rozwiązałeś problem czy jak ? sam robiłeś adaptację ?? ja mam wymieniony aku rok temu przez niemca jeszcze No mowie ze na razie smiga. Ale teraz czesto swiece grzeje bo zimno. Moze latem znowu bedzie lipa... oby nie.... Mimo ze juz kto inny bedzie sie martwil ) Aku mialem wpisany vcdsem 68ah A moj nowy varta agm jest 70. Mozliwe ze komp przez to nie dawal ladowania do konca, do pelna ? Teraz juz wpisany jest tak jak ma byc. Sam robilem. Seba - kabelek mam wlasnie ross tech Edytowane 1 Listopada 2016 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #25 Napisano 1 Listopada 2016 Ale ja nie pisałem ,że się nie da zakodować ,ale że niekoniecznie potrzeba ,a w oryginale miałeś 68 ,teraz 70 to nie różnica - doładuje spoko. Dobra to nie problem czy ktoś koduje czy nie ,ważne aby nie przekombinować z akumulatorami Ja teraz mam problem ,bo pacjent nie daje żadnych objaw choroby ,pali jeździ :ocochodzi ,ale pamiętasz jak Ci pisałem że po zgaszeniu go ,nie mogłem odpalić ,teraz po wymianie aku nic się nie dzieje z tych rzeczy ,tylko ten raz po tyg. stania ,obawiam się ,że kiedyś się odezwie ,bo dobijam do 200kkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZUSTY18VW Zgłoś #26 Napisano 1 Listopada 2016 Kolego Robson75 Srawdz jeszcze ładowanie alternatora, możliwe że aku nie jest doładowywany ( a zbliża sie okres zimowy) warto sprawdzić nawet kontrolnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robson75 Zgłoś #27 Napisano 2 Listopada 2016 Kolego Robson75 Srawdz jeszcze ładowanie alternatora, możliwe że aku nie jest doładowywany ( a zbliża sie okres zimowy) warto sprawdzić nawet kontrolnie Sprawdzę w piątek ładowanie jak będę wymieniał termostat bo mi się nie nagrzewa silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #28 Napisano 2 Listopada 2016 tlumaczylem ze niedogrzewa ci sie z powodu termostatu DSG (pod filtrem powietrza obok filtra skrzyni DSG). wymienisz głowny termostat i nic to nie da - tu sobie poczytaj moje problemy z tym związane. http://forum.vw-passat.pl/threads/143620-Problem-z-Passatem-B7-i-temperatur%C4%85-cieczy/page15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robson75 Zgłoś #29 Napisano 2 Listopada 2016 tlumaczylem ze niedogrzewa ci sie z powodu termostatu DSG (pod filtrem powietrza obok filtra skrzyni DSG). wymienisz głowny termostat i nic to nie da - tu sobie poczytaj moje problemy z tym związane. http://forum.vw-passat.pl/threads/143620-Problem-z-Passatem-B7-i-temperatur%C4%85-cieczy/page15 Właśnie będę wymieniał ten termostat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #30 Napisano 2 Listopada 2016 i gitara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #31 Napisano 2 Listopada 2016 i dobrze ,że ten ,bo ja najpierw wymieniałem główny ,a potem trafiłem na wątek kolegi Mlody_tm i dzięki Ci za to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #32 Napisano 2 Listopada 2016 Jak sobie przypomne dziadow w aso lubin.... ze ma prawo sie nie dogrzewac ) i ze to normalne... krew mnie zalewa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #33 Napisano 2 Listopada 2016 to ja mam takie pytanko- w zeszłą zimę zauważyłem że mi nie dogrzewa, jak na drodze robił się korek i trzeba było sie turlać to temperatura mi spadała i to sporo to normalne czy też uwalony termostat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #34 Napisano 2 Listopada 2016 Termostat dsg jesli masz dsg, W Twoim przypadku bym czujnik obstawial temperatury, w przypadku bluetdi mozliwe ze jest ich wiecej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #35 Napisano 3 Listopada 2016 Jeżeli byłby to czujnik to komp pokaże ,a jeżeli nie ,to może być to również głowny termostat oczywiście jeżeli podczas jazdy temp. jest OK ,bo ten DSG objawy miał takie ,ze nie dogrzewał się silnik wcale ,to juz zgadywanka ,jednak wymiana tego DSG jest tańsza i od tego bym zaczął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #36 Napisano 3 Listopada 2016 nigdy czujnika nie pokaze komp przynajmniej nie temperatury... przerabialem to w poprzednim Superbie. wtedy padł mi czujnik temp i zero info na kompie... moze teraz to poprawili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #37 Napisano 3 Listopada 2016 A ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #38 Napisano 3 Listopada 2016 Najczesciej jak cos nawala w aucie to czlowiek sie męczy.... bo zero błedow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach