forspam Zgłoś #1 Napisano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam, Passat całkowicie stracił moc. Przyśpieszanie na pierwszym biegu do 2,5 tyś obrotów zajmuje prawie minutę i nie zawsze się udaje. Jak czasami się uda, to powyżej 2,5 - 3 tyś obrotów dostaje lekkiego przyspieszenia, ale cały czas nie jest to to, co kiedyś. Samochód był już u 5 różnych mechaników, przekładali części z innych pasatów, rozbierali, oglądali, porównywali i NIC. Kompletnie nikt nie wie co z tym zrobić. Znajomy zrzucił mi logi VCDSem. W silniku błąd: 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania P1556 - 35-00 - nieosiągnięta granica regulacji Kompletnie się na tym nie znam, byłbym wdzięczny za pomoc, bo ogarnia mnie już rozpacz. 001: http://vaglog.pl/log_260412.html 003: http://vaglog.pl/log_260275.html 004,010: http://vaglog.pl/log_260276.html 001,004,003: http://vaglog.pl/log_260277.html 011: http://vaglog.pl/log_260278.html 013: http://vaglog.pl/log_260279.html 008,011: http://vaglog.pl/log_260281.html 023: http://vaglog.pl/log_260272.html 000: http://vaglog.pl/log_260273.html Jeśli logi nie są zebrane zgodnie z zasadami, to z góry przepraszam, ale ta fura nie jedzie na pierwszym biegu, więc o wrzucaniu trzeciego mogę tylko pomarzyć.... DZIĘKUJĘ za wszelkie sugestie! Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez forspam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forspam Zgłoś #2 Napisano 29 Kwietnia 2016 Przeczytałem poprzednie wątki i już sprawdziłem: - Zawór N75 (przełożenie z innego Passata) - Zawór N18 (przełożenie z innego Passata) - Łącznik (przełożenie z innego Passata) - Przepływomierz (przełożenie z innego Passata) - Gruszkę (bez przekładania) - przewody nie wykazują nieszczelności - układ podciśnienia jest szczelny (sztanga przy turbo jest wciągana po odpaleniu silnika) Jakieś inne pomysły? Wiem, że temat jest wałkowany regularnie na forum, ale naprawdę wydaje mi się że sprawdzono już wszystko. Byłbym wdzięczny za chociaż najmniejszą sugestię! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart_Gryf Zgłoś #3 Napisano 29 Kwietnia 2016 A turbo czyscil/otwierał któryś mechanik ? Bo coś mi się wydaje że geometria stoi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #4 Napisano 29 Kwietnia 2016 zrób poprawnie logi dynamiczne (3 bieg 1500 obr i gaz do dechy aż do 4000 obr) grupy 011, 003 oraz razm 003 i 011. Ale wydaje mi się że geometria stoi na amen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forspam Zgłoś #5 Napisano 29 Kwietnia 2016 Dziękuję za wskazówki! Turbina była otwierana i podobno czyszczona. Zrobię jeszcze raz logi zgodnie z tym co napisał PersoN i wrzucę na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forspam Zgłoś #6 Napisano 30 Kwietnia 2016 003: http://vaglog.pl/log_260541.html 011: http://vaglog.pl/log_260543.html 003, 011: http://vaglog.pl/log_260542.html Pomożecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #7 Napisano 30 Kwietnia 2016 jeżeli podmieniałeś zawór N75 i nadal to nic nie pomogło, to zmienna geometria w turbosprężarce stoi na amen. Turbo na stół i do porządnego czyszczenia. A jeżeli ktoś ją czyścił tak jak twierdzisz to albo zrobił to niedokładnie ( ŹLE ! ) ,albo źle ją złożył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forspam Zgłoś #8 Napisano 16 Maja 2016 Turbina wróciła z regeneracji. 700 zł mniej w portfelu, a problem nadal występuje. Kompletny brak poprawy. Co jeszcze może być nie tak? Bardzo proszę o pomoc. Dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #9 Napisano 16 Maja 2016 no jak to mogły być łopatki skoro turbo nie przeładowywało .... przy obrotach około 2000-2500 jest overboost i to mi raczej nie wygląda na łopatki.... Ustaw też kąt synchronizacji grupa 4 kolumna 4 - tam powinno być blisko zero Robiłeś logi na niedogrzanym silniku - 65*C - nie wiem być może to wina termostatu. Sory kolego nie chcę narażać Cię na koszta bo wiem że to trochę boli, więc spytam po prostu - masz kata ? Sprawdzałeś zbiorniczek podciśnienia ? Nie masz problemu z przeładowaniem - masz overboost... turbo bardzo późno wstaje. Gruszka wyregulowana ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forspam Zgłoś #10 Napisano 16 Maja 2016 (edytowane) Jeśli chodzi o niedogrzanie - pojawił się dzisiaj błąd czujnika temperatury. Silnik na pewno był dogrzany, bo był mocno katowany, tylko czujnik coś wariuje. Katalizator jest. Sprawdzane było czy odłączenie coś pomaga, ale przy odłączonym problem także występuje. Zbiorniczek podciśnienia sprawdzany. Gruszka wyregulowana razem z turbiną, która właśnie wróciła z regeneracji. Dodatkowe logi, po regeneracji turbiny: 000 http://vaglog.pl/log_262704.html 001 http://vaglog.pl/log_262698.html 002 http://vaglog.pl/log_262705.html 003 http://vaglog.pl/log_262707.html 004 http://vaglog.pl/log_262697.html 007 http://vaglog.pl/log_262703.html 008 http://vaglog.pl/log_262699.html 010 http://vaglog.pl/log_262696.html 011 http://vaglog.pl/log_262700.html 013 http://vaglog.pl/log_262702.html 018 http://vaglog.pl/log_262701.html 023 http://vaglog.pl/log_262706.html Nie mogę zrobić w całym zakresie obrotów, bo silnik nie wchodzi na obroty wyższe niż 3 tyś na 3 biegu. Co mogę zrobić z tym overboostem? Po regeneracji turbiny, nadal ten sam błąd: 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania P1556 - 35-00 - nieosiągnięta granica regulacji Pomóżcie, bo tracę nadzieję... Edytowane 16 Maja 2016 przez forspam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #11 Napisano 16 Maja 2016 (edytowane) Najlepiej jak wrócisz do warsztatu, który naprawial turbo, niech wszystko sprawdzą po kolei, wężyki podcisnienia, gruszke turbo i w końcu samo turbo bo szkoda auta. Jak było przed regeneracja turbiny oczywiście poza notlaufem? Auto normalnie się wkrecalo masz jakieś logi?rozrząd masz za mocno na + VAG pokazuje 65*C więc raczej to termostat. Edytowane 16 Maja 2016 przez turek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #12 Napisano 16 Maja 2016 Sam przestawiałeś kąt ? jeśli nie to zmień warsztat , na początku miałeś na - teraz masz grubo na + ... Firma która czyściła Ci turbo niech zrobi również regulację sztangi, u Ciebie nie ma przeładowania, zaworek w ogóle nawet nie musi reagować i też tak jest. Podciągnięcie sztangi powinno być w gratisie za taką usługę, gdyby były mocne przeregulowania to zaworek na pewno by sobie z tym poradził przy świeżo wyczyszczonej turbinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forspam Zgłoś #13 Napisano 16 Maja 2016 Samochod stoi obecnie w warsztacie i dzisiaj przed zebraniem logow mechanik cos przestawiał przy rozrządzie. Turbina była wysyłana do regeneracji do innej firmy. W kolejnym już warsztacie kolejni mechanicy już sie poddali... Czyli mam im powiedzieć, żeby przestawili rozrząd, podciągnęli sztangę i wymienili termostat, tak? I to powinno rozwiązać problem? Sorry za banalne pytania, ale trochę nie ogarniam tematu, a skoro już kolejny warsztat nie potrafi mi pomóc, to zostaliście mi już tylko Wy. Jeszcze raz dziękuje za wskazówki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #14 Napisano 17 Maja 2016 Zbędnie wysyłałes do innej firmy. Było podjechać do nich, pokazać problem i pokazać logi. Oni by juz wiedzieli co zrobić... chyba ze tylko potrafią czyścić ... I nie wiedzą co robią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forspam Zgłoś #15 Napisano 17 Maja 2016 Ja nie wysyłałem. Warsztat, który miał to oczyścić wysłał. Ma ktoś pomysł co jeszcze może być nie tak? czy już lepiej na złom z tym jechać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #16 Napisano 19 Czerwca 2016 witam, podepnę się pod temat.... nie mogłem nic znaleźć na temat mojego problemu. Auto po pierwszym odpaleniu ma muła do 2000 obr. po chwili jazdy jest ok. Turbo regenerowane, wymienione wężyki podciśnienia i N75, egr zaślepiony, sztanga wyregulowana ,bo nie stykała się ze zderzakiem, wciąga się (zastanawia mnie fakt, czy nie jest to spowodowane brakiem zaworka jednokierunkowego na wężyku od akumulatora podciśnienia?). przepływka sprawdzana, rozrząd ustawiony dobrze, wtryski ok. sprawdzony dolot pod względem szczelności, vacupompa uszczelniana, sprawdzana vacumomierzem w warsztacie zajmującym się regeneracją turbo. Ostatnio zaglądałem w dolot od strony egr i jest sucho, więc turbo nie leje i nie ma co zapaprać VNT. olej castrol edge 5w\40 505.01 Nie mam jak zrobić logów ponieważ auta nie mam przy sobie przez dłuższy czas. Czy ktoś może spotkał się z czymś takim?? PS. czy brak zaworka jednokierunkowego może powodować takie objawy poprzez nie utrzymywanie podciśnienia przez jakiś czas po wyłączeniu i czy objawy mogą ustepować, gdy vacupompa napompuje układ? proszę o sugestie i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #17 Napisano 20 Czerwca 2016 Witam widzę,że nikt nie ma pomysłu co może być przyczyną moich objawów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAREK 1986 Zgłoś #18 Napisano 17 Stycznia 2021 Witam. Raz walczyłem z takim passatem 101km i się okazało że były źle wyregulowane pompowtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach