forspam
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O forspam
- Urodziny 02.01.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
forspam obserwuje zawartość → Całkowity brak mocy do 2,5 tyś obrotów - błąd P1556
-
Całkowity brak mocy do 2,5 tyś obrotów - błąd P1556
forspam odpowiedział forspam → na temat → Analizy logów
Ja nie wysyłałem. Warsztat, który miał to oczyścić wysłał. Ma ktoś pomysł co jeszcze może być nie tak? czy już lepiej na złom z tym jechać? -
Całkowity brak mocy do 2,5 tyś obrotów - błąd P1556
forspam odpowiedział forspam → na temat → Analizy logów
Samochod stoi obecnie w warsztacie i dzisiaj przed zebraniem logow mechanik cos przestawiał przy rozrządzie. Turbina była wysyłana do regeneracji do innej firmy. W kolejnym już warsztacie kolejni mechanicy już sie poddali... Czyli mam im powiedzieć, żeby przestawili rozrząd, podciągnęli sztangę i wymienili termostat, tak? I to powinno rozwiązać problem? Sorry za banalne pytania, ale trochę nie ogarniam tematu, a skoro już kolejny warsztat nie potrafi mi pomóc, to zostaliście mi już tylko Wy. Jeszcze raz dziękuje za wskazówki! -
Całkowity brak mocy do 2,5 tyś obrotów - błąd P1556
forspam odpowiedział forspam → na temat → Analizy logów
Jeśli chodzi o niedogrzanie - pojawił się dzisiaj błąd czujnika temperatury. Silnik na pewno był dogrzany, bo był mocno katowany, tylko czujnik coś wariuje. Katalizator jest. Sprawdzane było czy odłączenie coś pomaga, ale przy odłączonym problem także występuje. Zbiorniczek podciśnienia sprawdzany. Gruszka wyregulowana razem z turbiną, która właśnie wróciła z regeneracji. Dodatkowe logi, po regeneracji turbiny: 000 http://vaglog.pl/log_262704.html 001 http://vaglog.pl/log_262698.html 002 http://vaglog.pl/log_262705.html 003 http://vaglog.pl/log_262707.html 004 http://vaglog.pl/log_262697.html 007 http://vaglog.pl/log_262703.html 008 http://vaglog.pl/log_262699.html 010 http://vaglog.pl/log_262696.html 011 http://vaglog.pl/log_262700.html 013 http://vaglog.pl/log_262702.html 018 http://vaglog.pl/log_262701.html 023 http://vaglog.pl/log_262706.html Nie mogę zrobić w całym zakresie obrotów, bo silnik nie wchodzi na obroty wyższe niż 3 tyś na 3 biegu. Co mogę zrobić z tym overboostem? Po regeneracji turbiny, nadal ten sam błąd: 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania P1556 - 35-00 - nieosiągnięta granica regulacji Pomóżcie, bo tracę nadzieję... -
Całkowity brak mocy do 2,5 tyś obrotów - błąd P1556
forspam odpowiedział forspam → na temat → Analizy logów
Turbina wróciła z regeneracji. 700 zł mniej w portfelu, a problem nadal występuje. Kompletny brak poprawy. Co jeszcze może być nie tak? Bardzo proszę o pomoc. Dziękuję! -
Całkowity brak mocy do 2,5 tyś obrotów - błąd P1556
forspam odpowiedział forspam → na temat → Analizy logów
003: http://vaglog.pl/log_260541.html 011: http://vaglog.pl/log_260543.html 003, 011: http://vaglog.pl/log_260542.html Pomożecie? -
Całkowity brak mocy do 2,5 tyś obrotów - błąd P1556
forspam odpowiedział forspam → na temat → Analizy logów
Dziękuję za wskazówki! Turbina była otwierana i podobno czyszczona. Zrobię jeszcze raz logi zgodnie z tym co napisał PersoN i wrzucę na forum. -
Całkowity brak mocy do 2,5 tyś obrotów - błąd P1556
forspam odpowiedział forspam → na temat → Analizy logów
Przeczytałem poprzednie wątki i już sprawdziłem: - Zawór N75 (przełożenie z innego Passata) - Zawór N18 (przełożenie z innego Passata) - Łącznik (przełożenie z innego Passata) - Przepływomierz (przełożenie z innego Passata) - Gruszkę (bez przekładania) - przewody nie wykazują nieszczelności - układ podciśnienia jest szczelny (sztanga przy turbo jest wciągana po odpaleniu silnika) Jakieś inne pomysły? Wiem, że temat jest wałkowany regularnie na forum, ale naprawdę wydaje mi się że sprawdzono już wszystko. Byłbym wdzięczny za chociaż najmniejszą sugestię! -
Witam, Passat całkowicie stracił moc. Przyśpieszanie na pierwszym biegu do 2,5 tyś obrotów zajmuje prawie minutę i nie zawsze się udaje. Jak czasami się uda, to powyżej 2,5 - 3 tyś obrotów dostaje lekkiego przyspieszenia, ale cały czas nie jest to to, co kiedyś. Samochód był już u 5 różnych mechaników, przekładali części z innych pasatów, rozbierali, oglądali, porównywali i NIC. Kompletnie nikt nie wie co z tym zrobić. Znajomy zrzucił mi logi VCDSem. W silniku błąd: 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania P1556 - 35-00 - nieosiągnięta granica regulacji Kompletnie się na tym nie znam, byłbym wdzięczny za pomoc, bo ogarnia mnie już rozpacz. 001: http://vaglog.pl/log_260412.html 003: http://vaglog.pl/log_260275.html 004,010: http://vaglog.pl/log_260276.html 001,004,003: http://vaglog.pl/log_260277.html 011: http://vaglog.pl/log_260278.html 013: http://vaglog.pl/log_260279.html 008,011: http://vaglog.pl/log_260281.html 023: http://vaglog.pl/log_260272.html 000: http://vaglog.pl/log_260273.html Jeśli logi nie są zebrane zgodnie z zasadami, to z góry przepraszam, ale ta fura nie jedzie na pierwszym biegu, więc o wrzucaniu trzeciego mogę tylko pomarzyć.... DZIĘKUJĘ za wszelkie sugestie!