Bart_Gryf
-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Bart_Gryf
- Urodziny 26.10.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Bartek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gryfino
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Bart_Gryf obserwuje zawartość → Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
-
Całkowity brak mocy do 2,5 tyś obrotów - błąd P1556
Bart_Gryf odpowiedział forspam → na temat → Analizy logów
A turbo czyscil/otwierał któryś mechanik ? Bo coś mi się wydaje że geometria stoi. -
Prośba o analizę logów. AWX po chipie. Słąbo ładuje
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Przy BS 11 sztanga idzie do góry po czym opada powoli i nie trzyma się w górze zanim zawór zmieni się na OFF. Dziurawa gruszka ??? -
Witam, przestał mi coś AWX jechać, do 2,1 - 2,2k obrotów śpi, później ciągnie normalnie aż do v-maxa. Mam EGR off. Założona flansza, przewód podciśnienia EGR zaślepiony śrubą. Zaczął mi zgłaszać P2099 - nie osiągnięto wartości doładowania i notlauf. Logi bieżące: 03, 08 - http://vaglog.pl/log_259804.html 11 - http://vaglog.pl/log_259805.html 11 BS - http://vaglog.pl/log_259806.html Z góry dziękuje ! :dobrze EDIT: Wiem że N75 powinien być na 75 % wysterowany, gruszke u mnie ruszył mechanik jak wymieniał gruche (jakiś rok temu) i na tym ustawieniu dotychczas zbierał się bardzo dobrze, maks było 68 - 70 % wysterowania (przez ten rok), po czym zaczał mulić się do tych 2,1 - 2,2k obrotów jakiś miesiąc temu. http://vaglog.pl/log_206480.html Log grupy 11 rok temu jak jechał dobrze. http://vaglog.pl/log_200124.html 03 i 08 rok temu jak jechał dobrze. http://vaglog.pl/log_200125.html drugi 03 08 rok temu jak jechał dobrze.
-
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
http://vaglog.pl/log_206481.html + http://vaglog.pl/log_206480.html Ruszać jeszcze? Mam już dość, po nocach mi się śni, najchętniej nie ruszałbym już tego. -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Mieliście racje, kierownice. Logi po czyszczeniu: http://vaglog.pl/log_203845.html http://vaglog.pl/log_203846.html Jak rozłożyłem ponownie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c95ba5b2299f3f3.html Po nocnym moczeniu w ropie i 3h z papierem sciernym: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77cdfddbab3ea7e5.html Dzięki ! -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Zamienione N75 ( mam 2 inne pod ręką ) : http://vaglog.pl/log_202281.html http://vaglog.pl/log_202280.html -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Podmieniać N75 z N18 ? ... czy nie ma sensu ? Co ciekawe przy logu tym na 5 tym biegu nie odcieło na autostradzie... Wykres z hamowni coś pomoże Wam w ocenieniu logów ? Ps na stole turbo było skręcone całkiem przed włożeniem jak ruszałem dzwignią i blokad niepokojących nie było czuć -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Mechanik grzebał. Sztanga wydłużona ile się dało. Na początku jak skrocil przez przypadek i się przejechaliśmy to całkowity muł. Tak jak bez gruszki podpiętej. Dzis zrobię logi. przy wyciągniętym turbo geometria chodzi bardzo lekko sprawdzałem, wżer nie bylo i turbo czyszczone ok... 4 ty bieg przed chwilą : http://vaglog.pl/log_202130.html 5 ty bieg: http://vaglog.pl/log_202131.html -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Ze zdjętym wężykiem z gruchy do 2,5 tys mul później sie zbiera w miare. - - - - - aktualizacja - - - - - Ma opaść jak ściągnę wężyk??? Jak sprawdzić czy jest u samego dolu? -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
http://vaglog.pl/log_202004.html LOG BS. Sztangi narazie nie ruszalem bo nie mam jak tego zrobic teraz. Filmik nagralem jak sztanga chodzi: -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Więc tak: Przewody zmienione wszystkie, stara gruszka miała sprężynę dość miekką więc skoro turbo na stole to wpadła nowa grucha. Logi po zabiegu: http://vaglog.pl/log_201998.html http://vaglog.pl/log_201999.html Czego szukać dalej ? ... BS 11 zrobie dziś i dodam. Sztange oglądałem jest zasysana ale jak znajomy oglądał który też walczył z tym to mówi że ona coś za mało sie zasysa (na starej gruszcze). -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Rano podepne i dam znać -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Nic a nic -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Od zawsze goniony, nie zamulany nawet jak seria była. Koles byl zdziwiony ze u mnie trzeba czyscic turbo bo wie jak jeżdze. Ok jutro pogadam. -
Prośba o analizę, AWX 130 koni, i póź. po chip.
Bart_Gryf odpowiedział Bart_Gryf → na temat → Analizy logów
Nie złapał :kawka Z tego co mi się przypomina to na 5 mi wtedy złapał. Bo tam było powyżej 140 km/h. Jeszcze przypomniało mi sie po czyszczeniu jak odebrałem że miał takie 2 wahnięcia jakby nie miał mocy po ruszeniu przy ~1300 rpm i po tym wszystko było ok. Tak jakby turbo nie załapało przez 2, 3 sekundy jak wstawało z niskich obrotów i później poszło normalnie i do dziś żadnych oznak.