Skocz do zawartości
Zamix

Prośba o analizę logów AWX, turbo późno wstaje

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w moim pasku AWX turbo późno wstaje bo dopiero gdzieś od 2 tyś. Zrobiłem logi dynamiczne grup 3,4,8,10,11 prosiłbym o ich sprawdzenie i pomoc.

 

003 http://vaglog.pl/log_259795.html

004 http://vaglog.pl/log_259794.html

008 http://vaglog.pl/log_259793.html

010 http://vaglog.pl/log_259796.html

011 http://vaglog.pl/log_259797.html

Edytowane przez Zamix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś? Albo podrzućcie jakąś instrukcje czytania logów do z danymi do AWX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, w grupie 004 ostatnia kolumna - masz -5.5 czy tam -5.0 ... Powinno być 0 lub doświadczalnie ustawia się -0.5. Wniosek: przestaw kąt synchronizacji do tej wartości i wtedy daj logi jeszcze raz i grupę 004 na statycznie. Oczywiście zakładam że 004 przy ~90*C było robione ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo było regenerowane? Coś przy nim było robione? Od zawsze tak się zachowuje czy to kwestia ostatniego czasu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi robione przy 90*C, kąt już ustawiony. Takiego go kupiłem w styczniu, samochód typowo od mieszczucha, też mi się wydawało że może być zacięta geometria, ale czy wtedy by nie przeładowywał? Miałem problem z zaciętymi łopatkami w AFN-ie to łapał tryb awaryjny, a ten nic, po prostu na niskich nie ciągnie. Jutro postaram się zrobić nowe logi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie szczykawkę 100ml w aptece do tego wężyk i wepnij sie to zaworu sterujacego turbem -gruszki i sprawdz czy przy wyciaganiu powietrza za pomoca szczykawki czy cięgno od turba sie rusza. Można tak sprawdzić czy gruszka jest szczelna, miałem takie same objawy ale u mnie turbina ciagła od 2.5tys dopiero. Żadnych błędów nie było. A przeładować sie nie dało turbiny ponieważ bez podciśnienia ciegno jest w pozycji takiej że nie przeładuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wracam po długim czasie z nowymi logami. Ustawiłem kąt synchronizacji na ok 2 bo auto mi wtedy najlepiej zapala, podmieniałem też czujniki N75 i N18 z innego auta, co nie dało żadnego rezultatu,sprawdziłem też gruszkę strzykawką, chodzi płynnie i jest szczelna.

 

Dynamiczne:

000 http://vaglog.pl/log_263616.html

001 http://vaglog.pl/log_263617.html

003 http://vaglog.pl/log_263618.html

004 http://vaglog.pl/log_263619.html

008 http://vaglog.pl/log_263620.html

010 http://vaglog.pl/log_263621.html

011 http://vaglog.pl/log_263622.html

 

Statyczne:

000 http://vaglog.pl/log_263625.html

001 http://vaglog.pl/log_263623.html

003 http://vaglog.pl/log_263628.html

004 http://vaglog.pl/log_263624.html

007 http://vaglog.pl/log_263626.html

013 http://vaglog.pl/log_263627.html

014 http://vaglog.pl/log_263629.html

018 http://vaglog.pl/log_263630.html

023 http://vaglog.pl/log_263631.html

 

Basic Settings:

000 http://vaglog.pl/log_263632.html

003 http://vaglog.pl/log_263633.html

011 http://vaglog.pl/log_263634.html

 

Prosiłbym o szybką odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z basic settings gr11 wychodzi ze sztanga stoi w miejscu. Podciśnienia dobrze podłączone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, nawet podczas tego testu ją obserwowałem i poruszała się w normalnym zakresie, tj ok 1,5 cm na oko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już mnie ch*j strzela z tym autem, wszystko co mogło być do sprawdzenia zostało sprawdzone, podmieniałem wszystkie możliwe czujniki, sprawdzałem węże, czyściłem dolot, zaślepiłem EGR bo jest zyebany, odpinałem katalizator, jedyne co zostało to czyszczenie turbiny, ale z tym się na razie wstrzymam bo sztanga chodzi płynnie. Może to być wina źle ustawionego rozrządu albo pompek czy błędu w ECU? Z tym że auto pali mało, zapala na dotyk, ładnie ciągnie do końca powyżej tych 2000 tys i nie ma z nim żadnego problemu oprócz tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się, ze regenerowanie turbiny maja problem szybko wstawać, bo są robione na niskiej jakości częściach. A że sztanga chodzi płynnie w BS to nie znaczy, że pod obciążeniem też tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności