Skocz do zawartości
Gość franc774

TDI i mankamenty turbiny(co jest nie tak?)

Rekomendowane odpowiedzi

no a jesli pojade do mechanika ktory zrobi logi a w tym czasie passat bedzie chodził normalnie ( bez muła) to czy logi wykaza jakis błąd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no a jesli pojade do mechanika ktory zrobi logi a w tym czasie passat bedzie chodził normalnie ( bez muła) to czy logi wykaza jakis błąd?

 

Turbo w tryb awaryjny wchodzi. Przy logach wszystko będzie ładnie widać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli po weekendzie jade do mechanika ;) slyszalem tez od znajomego ze miał podobnie i u niego był uszkodzony przekaznik turbiny. po weekendzie jak bede wszystko wiedzial postaram sie podzielic logami Paska. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
slyszalem tez od znajomego ze miał podobnie i u niego był uszkodzony przekaznik turbiny

 

 

Jak ktoś się nie zna to niech się lepiej nie wypowiada... Takie coś jak przekaźnik turbiny nie istnieje. Turbina jest sterowana podciśnieniowo a tym podciśnieniem steruje zawór N75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

u mnie problemem był czujnik temperatury paliwa mieszczący się w pompie wtryskowej. Po wymianie podpięcie kompa ustawienie dawki paliwa i stare 110KM lata!!! :jupi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Miałem problem w b6 140km z turbo które po przekroczeniu 3000obrotow wywalalo w tryb awaryjny. Wymiana turbo i sprawa zamknięta aż do dziś.

 

Cały dzień passat był "meczony" dużo kilometrów i cały czas po mieście.

 

Po przedostatnim odcinku dojechałem na miejsce, zgasilem a po ponownym odpaleniu turbo nie działało. V max to 100kmh a przyspieszal jak rower. Na desce żadnych oznak jak to było przy wcześniejszej awarii (wyświetlał się sprężyna od grzania swiec) po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Ciągnie jak głupi:) pytanie jaka była przyczyna nie załączeniu się turbo po odpaleniu.

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Czy to może być wina N75? Samochód jeżeli jeździ po za miastem (długie trasy, wyższe obroty) wszystko jest ok. Natomiast jeżeli mam trasy: miasto- krótkie,auto czasami, ale nie zawsze przy rozpędzaniu wyłącza turbinę. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok na kilkanaście KM. Po podłączeniu pod vag-a: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent.

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej turbo do czyszczenia a konkretnie zmienna geometria sie przycina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności