lucastle Zgłoś #181 Napisano 23 Października 2015 no a jesli pojade do mechanika ktory zrobi logi a w tym czasie passat bedzie chodził normalnie ( bez muła) to czy logi wykaza jakis błąd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #182 Napisano 23 Października 2015 no a jesli pojade do mechanika ktory zrobi logi a w tym czasie passat bedzie chodził normalnie ( bez muła) to czy logi wykaza jakis błąd? Turbo w tryb awaryjny wchodzi. Przy logach wszystko będzie ładnie widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucastle Zgłoś #183 Napisano 24 Października 2015 czyli po weekendzie jade do mechanika slyszalem tez od znajomego ze miał podobnie i u niego był uszkodzony przekaznik turbiny. po weekendzie jak bede wszystko wiedzial postaram sie podzielic logami Paska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #184 Napisano 24 Października 2015 slyszalem tez od znajomego ze miał podobnie i u niego był uszkodzony przekaznik turbiny Jak ktoś się nie zna to niech się lepiej nie wypowiada... Takie coś jak przekaźnik turbiny nie istnieje. Turbina jest sterowana podciśnieniowo a tym podciśnieniem steruje zawór N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu Zgłoś #185 Napisano 10 Listopada 2015 Witam, u mnie problemem był czujnik temperatury paliwa mieszczący się w pompie wtryskowej. Po wymianie podpięcie kompa ustawienie dawki paliwa i stare 110KM lata!!! :jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cichu098 Zgłoś #186 Napisano 2 Sierpnia 2016 Panowie. Miałem problem w b6 140km z turbo które po przekroczeniu 3000obrotow wywalalo w tryb awaryjny. Wymiana turbo i sprawa zamknięta aż do dziś. Cały dzień passat był "meczony" dużo kilometrów i cały czas po mieście. Po przedostatnim odcinku dojechałem na miejsce, zgasilem a po ponownym odpaleniu turbo nie działało. V max to 100kmh a przyspieszal jak rower. Na desce żadnych oznak jak to było przy wcześniejszej awarii (wyświetlał się sprężyna od grzania swiec) po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Ciągnie jak głupi:) pytanie jaka była przyczyna nie załączeniu się turbo po odpaleniu. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soltys89 Zgłoś #187 Napisano 21 Marca 2017 witam. Czy to może być wina N75? Samochód jeżeli jeździ po za miastem (długie trasy, wyższe obroty) wszystko jest ok. Natomiast jeżeli mam trasy: miasto- krótkie,auto czasami, ale nie zawsze przy rozpędzaniu wyłącza turbinę. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok na kilkanaście KM. Po podłączeniu pod vag-a: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #188 Napisano 22 Marca 2017 Raczej turbo do czyszczenia a konkretnie zmienna geometria sie przycina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach