erwinketa Zgłoś #1 Napisano 17 Marca 2016 Witam. Z powodu małego podciśnienia przy n75, zmierzyłem najpierw samą vacu pompę. Po podpięciu wakuometru wartość podciśnienia wynosi ok -0,5 bara (do tej wartości wskazówka na wakuometrze nie schodzi płynnie a drży?). Natomiast po zgaszeniu silnika podciśnienie w ogóle się nie utrzymuje, spada momentalnie do zera. Nie słychać żadnego syczenia? Króciec przy vaku ma wyczuwalny luz, przejście przez grodź szczelne. Gdzie dalej szukać przyczyny? Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #2 Napisano 18 Marca 2016 Króciec przy vaku ma luz = nieszczelnosc. Nie uslyszysz syczenia przy zapalonym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwinketa Zgłoś #3 Napisano 18 Marca 2016 Przy zgaszonym silniku tez nie slychac syczenia. Podcisnienie momentalnie spada. Dzis postaram sie go usztywnic i dam znac co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 19 Marca 2016 Często jest luźny wężyk gumowy, który wchodzi do grodzi z pompy vacum. Miałem taki luz na krućcu i uszczelniłem bo poxipolem. Problem zniknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwinketa Zgłoś #5 Napisano 24 Marca 2016 W AFN-ach ten króciec wychodzący z pompy był zawsze z plastiku ? Zaklepałem lekko kołnierz, zakleiłem, jutro dam znać jak poszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #6 Napisano 24 Marca 2016 W AFN-ach ten króciec wychodzący z pompy był zawsze z plastiku ? Zaklepałem lekko kołnierz, zakleiłem, jutro dam znać jak poszło. Nie wiem co Ty zrobiłeś ale w AFN'ach problemów z luźnym króćcem pompy vacuum nie było. W silnikach na pompowtryskach owszem ten problem był. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach