Skocz do zawartości
majkel

Niedogrzany silnik 2.0 CR

Rekomendowane odpowiedzi

A wymien dla sw spokoju oba czujniki temp.

Ten na kruccu przy termostacie i ten kolo czujnika roznicy cisnien - to idento czujnik temp ale od egr: o ile takowy posiadasz. Wymien na oryginaly.

Kup u forumowicza Weso

Edytowane przez Bimbasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy -15 stopniach na zewnatrz?
nawet przy - 18 ,wtedy dogrzanie zajęło około 10 km ale jak złapał to już trzymał ,sorry ale ja nie mam z tym problemu

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ale może u innych jest dogrzewacz o którym nawet nie wiedzą i trzyma im pieknie temp

ale on nie jest od podtrzymywania temperatury ,tylko do szybszego nagrzania wnętrza przy uzyskaniu temp. 50 stopni się wyłącza (może mnie ktoś poprawić jeśli się mylę) ,bo trudno powiedzieć aby on nagrzewał silnik

skoro znajduje sie w okolicach wentylatora i podgrzewa powietrze wdmuchiwane do kabiny (może to ma jakiś wpływ na szybsze nagrzewanie ,ale nie sądzę)

Druga sprawa ,przeczytaj mój wpis "u mnie było podobnie ,po wymianie termostatu DSG ,problemy z niedogrzanym silnikiem ustąpiły

, a nagrzewnicę (dogrzewacz ) miałem cały czas

Edytowane przez sebastian7905

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio badałem jeden silnik , jak licznik pokazał 90C , a w blokach na silniku 78C dopiero , to jak Licznik pokazuje 80st lub mniej, t o wole nie wiedziec ile ma silnik ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o dogrzewacz - Webasto, Sebastian. Całkiem inna zasada działania, on nie ogrzewa powietrza tylko płyn chłodniczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnio badałem jeden silnik , jak licznik pokazał 90C , a w blokach na silniku 78C dopiero , to jak Licznik pokazuje 80st lub mniej, t o wole nie wiedziec ile ma silnik ;)

Przy 80st na blacie faktycznie jest 65st

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak swoją drogę jaka temp płynu w silniku potrzebuje dpf aby się wypalił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popiolek4 a jak tak to OK ,z tym ,że ja nie mam webasta ,a temp. trzyma idealnie ,więc nie tędy droga chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

ja mam podobne problem silnik CBAB (manuale) silniki się dogrzewają w zimie (-5 do +8) do 90 st. a potem jak stoję przed światłami szpada mi 75-80 C. Po prostu nie trzyma 90 C. Wymieniłem czujnik temp. nic nie dało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik na postoju chłodzony jest przez nagrzewnicę. Też się zastanawiałem nad termostatem czy jest do wymiany. Zrobiłem prosty test wyłączyłem ogrzewanie w kabinie i temp. trzymała 90 st. na postoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jesli bedzie trzymać 90 st. na postoju przy wyłączonym ogrzewaniu w kabinie tzn. ze wszystko jest dobrze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zakańczając temat, termostat główny wymieniony, silnik w końcu dogrzewa się do 90st i tak trzyma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności