Mlody_tm Zgłoś #21 Napisano 10 Lutego 2016 (edytowane) A wymien dla sw spokoju oba czujniki temp. Ten na kruccu przy termostacie i ten kolo czujnika roznicy cisnien - to idento czujnik temp ale od egr: o ile takowy posiadasz. Wymien na oryginaly. Kup u forumowicza Weso Edytowane 10 Lutego 2016 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #22 Napisano 10 Lutego 2016 (edytowane) Przy -15 stopniach na zewnatrz?nawet przy - 18 ,wtedy dogrzanie zajęło około 10 km ale jak złapał to już trzymał ,sorry ale ja nie mam z tym problemu - - - - - aktualizacja - - - - - Ale może u innych jest dogrzewacz o którym nawet nie wiedzą i trzyma im pieknie temp ale on nie jest od podtrzymywania temperatury ,tylko do szybszego nagrzania wnętrza przy uzyskaniu temp. 50 stopni się wyłącza (może mnie ktoś poprawić jeśli się mylę) ,bo trudno powiedzieć aby on nagrzewał silnik skoro znajduje sie w okolicach wentylatora i podgrzewa powietrze wdmuchiwane do kabiny (może to ma jakiś wpływ na szybsze nagrzewanie ,ale nie sądzę) Druga sprawa ,przeczytaj mój wpis "u mnie było podobnie ,po wymianie termostatu DSG ,problemy z niedogrzanym silnikiem ustąpiły , a nagrzewnicę (dogrzewacz ) miałem cały czas Edytowane 10 Lutego 2016 przez sebastian7905 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #23 Napisano 10 Lutego 2016 ostatnio badałem jeden silnik , jak licznik pokazał 90C , a w blokach na silniku 78C dopiero , to jak Licznik pokazuje 80st lub mniej, t o wole nie wiedziec ile ma silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #24 Napisano 10 Lutego 2016 Mi chodzi o dogrzewacz - Webasto, Sebastian. Całkiem inna zasada działania, on nie ogrzewa powietrza tylko płyn chłodniczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel Zgłoś #25 Napisano 10 Lutego 2016 ostatnio badałem jeden silnik , jak licznik pokazał 90C , a w blokach na silniku 78C dopiero , to jak Licznik pokazuje 80st lub mniej, t o wole nie wiedziec ile ma silnik Przy 80st na blacie faktycznie jest 65st Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel Zgłoś #26 Napisano 10 Lutego 2016 A tak swoją drogę jaka temp płynu w silniku potrzebuje dpf aby się wypalił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #27 Napisano 10 Lutego 2016 popiolek4 a jak tak to OK ,z tym ,że ja nie mam webasta ,a temp. trzyma idealnie ,więc nie tędy droga chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2helios2 Zgłoś #28 Napisano 18 Lutego 2016 Witam, ja mam podobne problem silnik CBAB (manuale) silniki się dogrzewają w zimie (-5 do +8) do 90 st. a potem jak stoję przed światłami szpada mi 75-80 C. Po prostu nie trzyma 90 C. Wymieniłem czujnik temp. nic nie dało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol.lolecki Zgłoś #29 Napisano 18 Lutego 2016 Silnik na postoju chłodzony jest przez nagrzewnicę. Też się zastanawiałem nad termostatem czy jest do wymiany. Zrobiłem prosty test wyłączyłem ogrzewanie w kabinie i temp. trzymała 90 st. na postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2helios2 Zgłoś #30 Napisano 19 Lutego 2016 Witam, jesli bedzie trzymać 90 st. na postoju przy wyłączonym ogrzewaniu w kabinie tzn. ze wszystko jest dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel Zgłoś #31 Napisano 26 Lutego 2016 zakańczając temat, termostat główny wymieniony, silnik w końcu dogrzewa się do 90st i tak trzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach