Bartku Zgłoś #81 Napisano 10 Października 2018 Sorry za odkop ale.... 1.8 TSI z dsg poniżej 7 sekund do 100 km/h? ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #82 Napisano 10 Października 2018 1.8 TSI 180KM manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartku Zgłoś #83 Napisano 10 Października 2018 Spadłeś mi z nieba. Właśnie coś knuje w tym kierunku. Czy kwota za program 1700 zeta to dużo? Martwi mnie tylko każdorazowa podmianka softu przed wizytami w aso. Czy ten silnik wytrzyma takie przesterowanie? Coś dłubałeś w bebechach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #84 Napisano 10 Października 2018 To nie jest wykres mojej fury... Cena za modyfikację takiego silnika może kosztować 1500-1700zł... Jeżeli modyfikacja z głową to nic złego się dziać nie będzie. Wystarczy sama modyfikacja mapy i nie ten samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #85 Napisano 10 Października 2018 Hej, wszystko pięknie ładnie ale jest sens robić taką modyfikację? Do 3 tys obrotów różnica jest znikoma (dosłownie kilka Nm więcej tuż przed 3tys) a to w zasadzie w tym przedziale obrotów spędza się 95% czasu użytkownia samochodu. Generalnie różnicy w elastyczności w niższych partiach nie ma. No chyba, że innym tunerom wychodzą inne wykresy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartku Zgłoś #86 Napisano 10 Października 2018 To wykombinowałem sam, że to nie Twoja fura. Będzie robione z głową jak coś bo firma jest sprawdzona i fachowa. Dalej chodzi mi po głowie to wgrywanie oryginału i ponowna podróba przed i po aso. Kwestia na pewno warta przemyślenia bo to zdrowe koszty dla firmy jak coś ?. Ciekawe czy jednak mimo wszystko są w stanie w aso rozkminić, że coś było grzebane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #87 Napisano 10 Października 2018 1.8 TSI DQ200 Godzinę temu, SeBa_ napisał: Hej, wszystko pięknie ładnie ale jest sens robić taką modyfikację? Do 3 tys obrotów różnica jest znikoma (dosłownie kilka Nm więcej tuż przed 3tys) a to w zasadzie w tym przedziale obrotów spędza się 95% czasu użytkownia samochodu. Generalnie różnicy w elastyczności w niższych partiach nie ma. No chyba, że innym tunerom wychodzą inne wykresy. akurat nie wiemy jaka była prośba właściciela.... może program zrobiony na 80% możliwości turbiny i silnika... Troszkę mocniejsza poprawka i przyrost o jeszcze 10-15Nm mógłby być i trochę wcześniej o ile ta turbina na to pozwala. Na razie mało jest modyfikacji tego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #88 Napisano 17 Października 2018 Malo modyfikacji bo skrzynia dq 200 pada na fabrycznie scietych 250nm, a 300 i wiecej jeszcze szybciej ja wykonczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartku Zgłoś #89 Napisano 17 Października 2018 A jak wygląda sprawa z manualną skrzynią biegów. Nie mogę nic namierzyć w necie. Same czipy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #90 Napisano 3 Listopada 2018 jest ktoś w stanie podesłać log dynamiczny serii 1.8 TSI manual? grupa 115+118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RaffyXXX Zgłoś #91 Napisano 14 Listopada 2018 dawno temu wrzucałem swoje z DSG... nie wiem jak z manualem ale u mnie jest na "bezpiecznie" i jest gitara... 2017 09 05 VW hamownia no name.pdf 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #92 Napisano 29 Listopada 2018 1.8 TSI CJSC manual Stage 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach