Skocz do zawartości

Bartku

  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

669 wyświetleń profilu
  1. No niby tak ? Ja już wyrosłem z takich wymian. W Punciaku wymieniłem przy 100 000 tyś, wylewany miał kolor miodku. Także ten.
  2. No wspaniale. Potwierdzam. Za wymianę oleju i filtra na swoich materiałach + ten dach zapłaciłem około 350 zeta. Więc tak wychodzi koło 200 ale ja robiłem ASO Skody bo tam można przywozić swoje materiały. Dodam, że podejrzanie zapleśniał mi materiałowy, wysuwany stoper. Muszę to ogarnąć. Coś tak czuje, że jestem wyleczony z szyberdachu w następnych samochodach. Pozdrawiam i dzięki Freddie za obszerne info.
  3. Witam Opiszę wam moją przygodę, może komuś to pomoże w razie podobnej sytuacji. W pewne letnie popołudnie postanowiłem rozruszać po przestoju zimowym szyberdach. No to trach jeedzie do tyłu coś strzela ale poszedł. Zamykanie jakoś tak dziwnie ale poszło. No to ponowne otwieranie...jakby lepiej szło no to zamykanie......doszedł do połowy stop i do tyłu odjechał. Zero kolejnej reakcji na guzik nic kompletnie. I se tak siedzę z otwartym dachem, patrze w błekitne niebo i w myślach szukam wśród kumpli kogoś kto ma garaż. Poczytałem fora, ponoć w B7 zdjemuje się światła sufitowe i jest miejsce na kluczyk i ręczne zakręcenie ja do takiej opcji nie dotarłem bo niby jak zdjąć to ustrojstwo w B8. Nie dałem za wygraną i zacząłem gmerać ponownie przy guziku. Okazało się, że jak tył tego dużego guzika od szyberdachu pociągnąłem pionowo w dół dach się zasunał. Ufff ulga Zrewidowane wszystko przez ASO, dostałem opierdziel, że tego się nie smaruje białym smarem ale jest jakiś dedykowany szajs do tego. Kolejna informacja, że w przypadku spalenia silnika do wymiany idzie całe okno uchylne z prowadnicami więc pewnie koszt nie mały. Dobrze, że nie z całym samochodem. Teraz boje się otworzyć okno dachowe. Pozdro
  4. Kiedyś była taka marka Oltcit. Tam dawali klocki dębowe . To coś musi się dziać dziwnego. U mnie przy przebiegu 100 000 wszystko wygląda zaskakująco dobrze. Też jeżdże na tempomacie ale nie dopuszczam do hamowania na autostradzie raczej redukcja i gaz żeby wyprzedzić bez zwalniania. Lubie docisnąć na wsiowych znanych mi drogach z ostrymi hamowaniami. Większość trasy to trasa
  5. Witam U mnie nic się nie zmieniło, dalej polecam. 85 000 km bez najmniejszej awarii. Oleju nie bierze nawet grama ( wymieniany co 15000 ). Na chwilę obecną chwale sobie bardzo zakup Paserati.
  6. Oks Dzięki za odpowiedź. To teraz zaryzykuje po dwóch latach i zaktualizuje navi w DM. Co prawda jest mega po zbuju. Pewnie wersja PRO również. Ciekawe jak VW chce wykonać autonomizację jazdy po nawigacji i mapach w najbliższych swoich modelach? Jeżeli ma to tak działać jak obecne nawigacje on-line to ja wysiadam. Jeszcze raz dzięki za info.
  7. Cześć To ja coś dodam z moich spostrzeżeń po 60 tyś km. 1) Fatalnie słaby lakier 2) Nawigacja on-line i te komunikaty o korkach zatorach to jakieś nieporozumienie. Pokazuje korki tam gdzie ich nie ma a nie pokazuje gdzie są. Wskazania tras są tragiczne, przy dłuższych trasach dodatkowo sam sobie sprawdzam w googlach co i jak ( a niby MD powered by Google ). Słabe działanie strony car-net, nie wiem dlaczego w zakładce nawigacje nie moge przewijać mapy na boki. 3) To skrzypienie czy trzeszczenie na garbach co któryś kolega opisywał może jest z tylnego zawieszenia bo u mnie też tak było. W serwisie powiedziano mi że to wada konstrukcyjna i trza smarować okresowo jakimś tam smarem czy inną wazeliną. Trzeba przyjeżdżać. Ale skrzypiało strasznie 4) Dziwnie zestrojone sprzęgło, strasznie nisko bierze i to pierwszy samochód, którym jeżdżę i mam problem z płynnym ruszeniem. 5) Ubywa płynu chłodzącego - w serwisie nie znaleźli wycieku. Ubywa baaardzo wolno 6) Oleju silnikowego nie bierze w ogóle. Wymiany co 15 tyś. 7) Czasem nie nawiązuje połączenia z USB -muza 8 ) Rzadko się zdarza, że klapa bagażnika mi się otworzy sama jak mam załadowane ręce siatami z Biedry. Jak mam puste ręce i sprawdzam o co chodzi zawsze się otwiera 9) Plastik od zegarów kokpitowych rysuje się od samego patrzenia W zasadzie to wszystko
  8. Cześć Mała podpinka. Gdzieś znalazłem wpis że po aktualizacji map ( chyba instrukcja obsługi) i ponownym zapakowaniu SD do gniazda samochód musi być kilka godzin włączony żeby przegrało mapy do nawigacji?? Nie korzysta bezpośrednio z SD? Ile trwa to przegrywanie map do samochodu.
  9. Aż kurde pomacam dziś tą podsufitkę czy są tam jakieś dziurki. Jakoś przez 2 lata nie mogłem się zebrać. A wy macaliście? ?
  10. Na jeszcze ujowsze niż są ? ? Jak dla mnie ta nawigacja to jest dramat a zwłaszcza oznaczanie zatorów, korków, robót i wyznaczanie objazdów przez dopiero co zaorane pola.... Mi w serwisie powiedzieli, że to będzie bardzo długo trwało i trzeba będzie za to zapłacić. Można to zrobić samemu w domu. Wymiana oleju w podobnej cenie we Wrocku.
  11. Dokładnie. Ja kupiłem Castrola za chyba 180 ale robota, filtr oleju po stronie Skody 220 zł. Mam nadzieję, że przy tym zostaną.
  12. Hej mi ostatnio na przeglądzie zalali 0w30 Shella. Co ciekawe co salon to inna koncepcja a to 0W20 i się dziwią, że wlali 0w30? W innym 5W30 i się dziwią po co 0W20. A że mam na stanie teraz Castrolla 5W30 to go wleje.
  13. Bartku

    Filtr kabinowy

    Dla ciekawostki dodam, że w ramach "darmowych" przeglądów, które nabyłem wymianę filtra kabinowego VW przewiduje po 60 tyś km. Informacja od Pana z ASO .
  14. No to ładnie. Nie sądziłem, że ta nawigacja ( na marginesie kompletnie działająca czasem jak schizofrenik w szale maniakalnym) i wskazania korków też podchodzą pod płatną usługę Car-Net....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności