matteo84 Zgłoś #21 Napisano 26 Lutego 2016 Dla wszystkich osób zmartwionych tym, że 1.8 TSI ma stłumiony moment obrotowy do 250 nm w wersji z DSG, załączam wyniki przyspieszeń od 0 do 100 km/h. Są to zrzuty z aplikacji, która łączy się z bezprzewodowym interfejsem OBD. Co więcej prędkość, którą bierze pod uwagę, to prędkość bardziej rzeczywista niż ta pokazywana na zegarach, tj jadąc na tempomacie 100 km/h aplikacja pokazuje tak na prawdę ok 96-97 km/h, więc mierząc przyspieszenie od 0 do 100 km/h na zegarach auta jest to 104 km/h. Przyspieszenie wyszło rewelacyjne! 6,8s! czyli jedna sekunda lepiej niż w danych katalogowych! Najgorszy zmierzony czas to ok 7,5 sek - spowodowane tym, że później było chłodniej, temperatura wczoraj spadła do ok 0stC i samochód gubił trakcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #22 Napisano 26 Lutego 2016 A na jakich oponach pomiary były robione ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #23 Napisano 26 Lutego 2016 A na jakich oponach pomiary były robione ? Na zimowych Nokianach 215/55/17 (taki sam rozmiar jak opon letnich) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #24 Napisano 26 Lutego 2016 A co niby ma rozmiar opony do wyniku na hamowni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #25 Napisano 26 Lutego 2016 Dla wszystkich osób zmartwionych tym, że 1.8 TSI ma stłumiony moment obrotowy do 250 nm w wersji z DSG, załączam wyniki przyspieszeń od 0 do 100 km/h.Są to zrzuty z aplikacji, która łączy się z bezprzewodowym interfejsem OBD. Co więcej prędkość, którą bierze pod uwagę, to prędkość bardziej rzeczywista niż ta pokazywana na zegarach, tj jadąc na tempomacie 100 km/h aplikacja pokazuje tak na prawdę ok 96-97 km/h, więc mierząc przyspieszenie od 0 do 100 km/h na zegarach auta jest to 104 km/h. Przyspieszenie wyszło rewelacyjne! 6,8s! czyli jedna sekunda lepiej niż w danych katalogowych! Najgorszy zmierzony czas to ok 7,5 sek - spowodowane tym, że później było chłodniej, temperatura wczoraj spadła do ok 0stC i samochód gubił trakcję. [ATTACH=CONFIG]141805[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]141806[/ATTACH] Mateusz, co to za apka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #26 Napisano 26 Lutego 2016 Mateusz, co to za apka? iOBD2 (iOS) - - - - - aktualizacja - - - - - Zrobisz analogiczny pomiar w swoim 2.0 TSI? - - - - - aktualizacja - - - - - Jeśli masz telefon z Androidem to widzę, że na Androida jest identyczna apka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #27 Napisano 26 Lutego 2016 iOBD2 (iOS) - - - - - aktualizacja - - - - - Zrobisz analogiczny pomiar w swoim 2.0 TSI? widzę, że na Andorida też jest zrobię test, tylko muszę znaleźć odpowiednie warunki. Ty jakąś mało uczęszczaną ulicę znalazłeś za miastem czy z pobocza ruszałeś na jakiejś Ekspresówce? Robiłeś z LaunchControl czy bez? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #28 Napisano 26 Lutego 2016 (edytowane) widzę, że na Andorida też jest zrobię test, tylko muszę znaleźć odpowiednie warunki.Ty jakąś mało uczęszczaną ulicę znalazłeś za miastem czy z pobocza ruszałeś na jakiejś Ekspresówce? Robiłeś z LaunchControl czy bez? Robiłem na dwupasmówce z ograniczeniem do 100km/h , ruszając z pobocza. LaunchControl nie włączałem, głównie dlatego, że u mnie nie ma tego mam DSG suchą. Natomiast ustawiałem ESP w tryb SPORT. Nie wiem właśnie jak jest u Ciebie, ale u mnie moment na pierwszym biegu jest strasznie stłumiony gdy ESP jest ustawione w tryb standardowy, dopiero od dwójki zaczyna konkretnie ciągnąć. Natomiast przy ustawieniu ESP SPORT ciągnie bardzo mocno już na jedynce. Nawet czasami zastanawiam się, czy przypadkiem ESP SPORT nie odblokowuje jakichś dodatkowych niutonometrów, ponad te 250.... Podsumowując, jestem bardzo zadowolony z osiągów 1.8 TSI. Wiadomo, że 2.0 będzie jeszcze lepiej jeździło ale patrząc chociażby na pomiar przyspieszenia widać, że 1.8 TSI naprawdę daje rade! Edytowane 26 Lutego 2016 przez matteo84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #29 Napisano 26 Lutego 2016 aj no racja zapomniałem z tym "LC". Ja robiłem testy przyśpieszenia "na oko" z LC i też w ESP Sport. Wyszło mi 6,7sek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #30 Napisano 26 Lutego 2016 aj no racja zapomniałem z tym "LC". Ja robiłem testy przyśpieszenia "na oko" z LC i też w ESP Sport. Wyszło mi 6,7sek. Mamy taki sam interfejs, aplikację również, więc fajnie byłoby gdybyś zrobił pomiar również w aplikacji, wystarczy do tego jakiś wyjazd z jakiejś zatoczki, myślę, że miejsce szybko znajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #31 Napisano 26 Lutego 2016 A co niby ma rozmiar opony do wyniku na hamowni? patrz niżejRobiłem na dwupasmówce z ograniczeniem do 100km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryszkens Zgłoś #32 Napisano 27 Lutego 2016 (edytowane) Nawiazujac do postu 28 Mateusza , odnosnie skrzyni 7 stopniowej Dsg w twoim B8 -czy jestes pewien ze jest sucha? Czy ona nie ma oznaczenia DQ500? Edytowane 27 Lutego 2016 przez Ryszkens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #33 Napisano 27 Lutego 2016 (edytowane) Nawiazujac do postu 28 Mateusza , odnosnie skrzyni 7 stopniowej Dsg w twoim B8 -czy jestes pewien ze jest sucha? Czy ona nie ma oznaczenia DQ500? No wiesz.Osobiście nie sprawdzałem na niej oznaczeń ale wszystkie dane techniczne mówią o tym, że w 1.8 tsi montowana jest sucha. Edytowane 27 Lutego 2016 przez matteo84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryszkens Zgłoś #34 Napisano 27 Lutego 2016 Ok. Mam jeszcze jedno pytanie na ktore trudno mi znalezc odpowiedz a moze bedziesz wiedzial : czy silnik Vw 1,8 TSI to jest inna konstukcja niz Audi 1,8 TFSI czy taka sama? Chodzi mi o to ze w silniku Audi 1,8 TSFI ,jak wyczytalem , jest wtrysk posredni i bezposredni czyli razem 8 wtryskiwaczy . Czy to samo jest w twoim silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #35 Napisano 27 Lutego 2016 Ok. Mam jeszcze jedno pytanie na ktore trudno mi znalezc odpowiedz a moze bedziesz wiedzial : czy silnik Vw 1,8 TSI to jest inna konstukcja niz Audi 1,8 TFSI czy taka sama? Chodzi mi o to ze w silniku Audi 1,8 TSFI ,jak wyczytalem , jest wtrysk posredni i bezposredni czyli razem 8 wtryskiwaczy . Czy to samo jest w twoim silniku? Wstyd się przyznać ale nie wiem tego dokładnie... To co wiem to to, ze: - silnik 1.8 TSI w VW to ponoć silnik zrobiony przez Audi właśnie - ma on wtrysk bezpośredni (o tym pośrednim nie słyszałem....) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość legild Zgłoś #36 Napisano 27 Lutego 2016 to żąden wstyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #37 Napisano 27 Lutego 2016 Mateusz luz, pytałem o to sprzedawców w kilku salonach, też nie wiedzieli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #38 Napisano 27 Lutego 2016 Mateusz luz, pytałem o to sprzedawców w kilku salonach, też nie wiedzieli To prawda, ich wiedza o sprzedawanym produkcie jest na prawdę słaba... Nie przechwalając się, gdy kupowałem auto lepiej od sprzedawców znałem cały cennik dotyczący Passata, nie mówiąc już o wiedzy o różnych gadżetach w aucie... Np do samego odbioru auta sprzedawca powtarzał mi, że aktywny tempomat nie będzie wyhamowywał samochodu do zera... Ja oczywiście wiedziałem swoje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #39 Napisano 28 Lutego 2016 Zrobiłem u mnie testy, ale nie mogłem połączyć tej apki z OBD. Telefon nie widział tego interfejsu po Bluetooth. Czy tobie Mateusz pokazuje się w tej aplikacji możliwość połączenia po Wifi (używałem Androida, więc może jakieś różnice są)? Do tej pory używałem TorquePRO i łączyłem się po WiFI, więc i teraz tak zrobiłem. Niestety warunki na drodze nie były idealne i koła długo buksowały stąd najlepszy wynik jaki osiągnąłem to 7,4sek. Ciekawe że pokazał moc max 260KM i moment obr ok. 390Nm (290 pound-feet [nie umiałem tego zmienić w ustawieniach na Nm). Z tego co mówi apka to jest moc na kołach. Choć biorę poprawkę na to że przy buksujących kołach to mogą być przekłamania. Jeżdżę ciągle z wpiętym interfejsem także jak się zdarzą warunki dobre to zrobię update. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #40 Napisano 28 Lutego 2016 Czy tobie Mateusz pokazuje się w tej aplikacji możliwość połączenia po Wifi (używałem Androida, więc może jakieś różnice są)? Z tego co widzialem na stronie aplikacji wersja na Androida również może łączyć się przez WiFi. W ustawieniach wybieram właśnie ten typ połączenia, dodatkowo w polu Hardware wybieram ELM327. Oczywiście najpierw trzeba połączyć się z siecią WiFi z poziomu ustawień telefonu ale jak rozumiem ten krok masz za sobą skoro w innej aplikacji łączysz się przez WiFi. Załączam ekran ustawień z tej apki: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach