d7d Zgłoś #101 Napisano 13 Maja 2017 Tylko moc to jedno a pozostają jeszcze zawieszenie, właściwości trakcyjne, hamulce i inne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_ Zgłoś #102 Napisano 14 Maja 2017 Mam jeszcze kilka pytań donośnie tuningu. Tzw chip tuning to nic innego jak wgranie zmodyfikowanej mapy silnika do sterownika. Posiadając auto na gwarancji, gdyby coś się działo mogę odczytać ze sterownika ilość modyfikacji, tak? Czy w B8 jest dostęp do sterownika i można go w łatwy sposób wymontować? Jeżeli tak, to jak kupimy drugi sterownik, "używany" to wykonanie kopii oryginalnego sterownika nie powinno stanowić problemu? Czy w takim razie, jak wymontujemy oryginalny sterownik, bez modyfikacji to teoretycznie powinienem mieć możliwość wstawienia innego, zmodyfikowanego? Wtedy VW nie będzie w stanie rozpoznać czy były modyfikacje, jeżeli auto pojedzie na serwis z oryginalnym, nieużywanym, wsadzanym tylko na przeglądy lub awarie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #103 Napisano 14 Maja 2017 Jeżeli dane są właśnie umieszczone w sterowniku a nie gdzieś indziej (i wtedy wykaże że był ileś razy zmieniany sterownik) to chyba dobrze kombinujesz. 280KM to za mało czy myślisz o innym silniku ? Byłeś ze swoim B8 280KM na hamowni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnypl Zgłoś #104 Napisano 14 Maja 2017 Wczoraj znajomy hamował Superba 280km. Seria + zmieniony dolot 300km i 353nm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #105 Napisano 14 Maja 2017 (edytowane) W G7R Variant box JB4 na hamowni pokazal 384km i 495Nm (seria 312km i 405Nm). Edytowane 14 Maja 2017 przez booncol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nasa Zgłoś #106 Napisano 14 Maja 2017 A ja mam inne pytanie dot. B8 z felgami 17 cali Nivelles. Czy można w nich zastosować dystanse? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #107 Napisano 14 Maja 2017 Trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fury Zgłoś #108 Napisano 15 Maja 2017 Czy to normalne, że CC 2.0/140 2013 po zrobieniu na 190 kopci jak jelcz z lat '70 i rzeczywiście nie da się da się zrobić mocniejszego programu? Auto jeździ ok , nie ma żadnych błędów. Ponoć za mało powietrza dostaje na wysokich obrotach, bo te modele mają bardzo słabą turbinę. Czy to rzeczywiście wina turbo czy niekompetencja tunera? Te 190 km w tak ciężkim aucie to zdecydowanie za mało trasę i rzeczywiście trzeba coś z tym zrobić żeby dało się bezpiecznie wyprzedzać i sprawnie poruszać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #109 Napisano 15 Maja 2017 Czy to normalne, że CC 2.0/140 2013 po zrobieniu na 190 kopci jak jelcz z lat '70 i rzeczywiście nie da się da się zrobić mocniejszego programu? Auto jeździ ok , nie ma żadnych błędów. Ponoć za mało powietrza dostaje na wysokich obrotach, bo te modele mają bardzo słabą turbinę. Czy to rzeczywiście wina turbo czy niekompetencja tunera? Te 190 km w tak ciężkim aucie to zdecydowanie za mało trasę i rzeczywiście trzeba coś z tym zrobić żeby dało się bezpiecznie wyprzedzać i sprawnie poruszać. Ze 140 na 190 to spory przyrost mocy... polecam skorygowanie mapy na mniej koni i przestanie pewnie kopcic... tuner zrypal sprawe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidas19 Zgłoś #110 Napisano 15 Maja 2017 Witam Panowie Myślę, że to raczej odpowiedni dział. Wiecie może czy jest możliwa zmiana tradycyjnego licznika na całkowity LCD? B8 z 2016 roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #111 Napisano 16 Maja 2017 Oczywiście że jest możliwość wymiany licznika zwykłego na AID :kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidas19 Zgłoś #112 Napisano 16 Maja 2017 Dzięki wagen Jest on p&p czy trzeba coś programować przerabiać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_ Zgłoś #113 Napisano 18 Maja 2017 Jeszcze raz w temacie box'ów lub innego rodzaju tuningu na gwarancji. Na który box się ewentualnie zdecydować? Lub jak inaczej wzmocnić 280 TSI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #114 Napisano 18 Maja 2017 Ja polecam JB4 od Burgermotorsports. Jako jedyny kontroluje AFR i utrzymuje fueltrimy na seryjnym poziomie. Jest to najpopularniejsze rozwiazanie w USA, zaraz po sofcie APR. Ze stanow idzie ok 2 tygodni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #115 Napisano 18 Maja 2017 Ja polecam JB4 od Burgermotorsports. Jako jedyny kontroluje AFR i utrzymuje fueltrimy na seryjnym poziomie. Jest to najpopularniejsze rozwiazanie w USA, zaraz po sofcie APR. Ze stanow idzie ok 2 tygodni. Jak to się potem programuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #116 Napisano 18 Maja 2017 Jak to się potem programuje? Sa dwie gotowe mapy, +4.8psi i chyba +5.5psi. Jest tez mapa 6 gdzie ustawiasz boost w zaleznosci od obrotow i biegu. Mozesz zamowic z kablem usb i zmiany robisz na laptopie lub zamowic modul bluetooth i wszystko robisz za pomoca telefonu. Masz podglad wszystkich parametrow live oraz mozliwosc robienia logow. Poczytaj vwvortex, vwroc lub n54tech, tam jest wszystko opisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #117 Napisano 18 Maja 2017 Sa dwie gotowe mapy, +4.8psi i chyba +5.5psi. (.....ciach....) Poczytaj vwvortex, vwroc lub n54tech, tam jest wszystko opisane. dzięki! :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #118 Napisano 18 Maja 2017 Sa dwie gotowe mapy, +4.8psi i chyba +5.5psi I pomyśleć, że są tacy, którzy płacą po kilkaset dolców za to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #119 Napisano 18 Maja 2017 I pomyśleć, że są tacy, którzy płacą po kilkaset dolców za to Mozesz rozwinac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #120 Napisano 18 Maja 2017 To nie są wzrosty mocy .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach